Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

MuRaT_KS

Üye
sağolun "Install from external sd" seçeneğini kullanarak yapıyorum sonucu bildirecem
 


Jok3rxl

Üye
kernel'in akıcılığı gerçekten hissediliyor. Varsın kamera olmasın ben razıyım buna. Subway Surfers oynarken lag'tan kaç kere telefonu fırlatma aşamasına gelmiştim ilk onu denedim ve gerçekten de beklediğimiz kadar var. Böyle devam. Şu CM10 versiyonu da çıksa da bayram etsek artık :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar ilgi olacağını bilsem başkasından beklemeden arconun githubından kendim compile edip koyardım buraya :)

- - - Eklendi - - -

Merak ettim gta vice city deneyen oldu mu? Açıyor mu bizim teller?

- - - Eklendi - - -

Cm10 ile 9 kernel olarak pek farklı değil ama telin bölme riski olduğu için bunu denemenizi isteyemem.En iyisi xda dan beklemek.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bu kadar ilgi olacağını bilsem başkasından beklemeden arconun githubından kendim compile edip koyardım buraya :)

- - - Eklendi - - -

Merak ettim gta vice city deneyen oldu mu? Açıyor mu bizim teller?

- - - Eklendi - - -

Cm10 ile 9 kernel olarak pek farklı değil ama telin bölme riski olduğu için bunu denemenizi isteyemem.En iyisi xda dan beklemek.
hocam birisinde duydum gta 2-3 dk içerisinde kapanıyomuş ama linaro ve kernelin düzelteceğini umuyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir.3.0.55 kernel ile düzelir.Zaten hatalı diye marketten çekilmiş hemen.Düzelince çalışır.Bi vice city mi çalıştıramayacak galaxy w :)
 

loley00

Üye
kernel'in akıcılığı gerçekten hissediliyor. Varsın kamera olmasın ben razıyım buna. Subway Surfers oynarken lag'tan kaç kere telefonu fırlatma aşamasına gelmiştim ilk onu denedim ve gerçekten de beklediğimiz kadar var. Böyle devam. Şu CM10 versiyonu da çıksa da bayram etsek artık :D

Kardes su kernelle bi gta 3 u denermisin rica etsem :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Olabilir.3.0.55 kernel ile düzelir.Zaten hatalı diye marketten çekilmiş hemen.Düzelince çalışır.Bi vice city mi çalıştıramayacak galaxy w :)
aynen hocam benimde garibime geldi oyun kasmadan çalışıyo sonra kapanıyo ama aklıma gelmemişdi ayundan olduğu teşekkürler şu kararlı sürümlere bi geçsek telefonu doldurcamda işte

- - - Eklendi - - -

birde benim bilgisayarın özellikleri neredeyse glaxy w ile aynı gta viceyi çalıştırıyo dediğiniz gibi linarolu felan galaxy w'mu kaldırmıyıcak
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ama pc deki vice city grafikleri android için olandan daha kötü.Hedef galaxy w ile san andreas oynamak :)
 

Jok3rxl

Üye
GTA'yı oldum olası sevmemişimdir ama sırf denemek için yarın indireceğim. Onu deneyene kadar The Dark Knight Rises'ı deneyeyim hazır elimde sd dosyaları varken.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ilk başlarda üzlüyodum telefonum galaxy w diye ama teşekkürler sizin konunuzu gördükten sonra hatayı telefonumnda değil androidin 2.3.6 sürümünde ve cm9 yüklemeyen kendimde gördüm
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s
knight97

knight97

Üye
Sadık hocam mx player kurdum. Telefonun kendi video oynaticisini.varsayilandan kaldiramadim bi.uygulamalara giriyorum tumune bakim video oynatici yok bu yuzden mx playeri kullanamadim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Sadık hocam mx player kurdum. Telefonun kendi video oynaticisini.varsayilandan kaldiramadim bi.uygulamalara giriyorum tumune bakim video oynatici yok bu yuzden mx playeri kullanamadim
ayarlardan donanımsal çözücü gibi bişey vardıonuda açmanız lazım
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Herhangi bir video açarken sorar zaten orada sürekli bunu kullan deyip mx player seçin sürekli mx player ile acar yada mx player girin videoları bulur zaten.

- - - Eklendi - - -

Gta konusu yorumlarına baktımda galaxy w eklentisiz orjinal rom ile kasma yok diyenler var.O halde biz cm9 ile yeni kernel olmadanda gayet akıcı oynarız :)
 

ali1792

Üye
Herhangi bir video açarken sorar zaten orada sürekli bunu kullan deyip mx player seçin sürekli mx player ile acar yada mx player girin videoları bulur zaten.

- - - Eklendi - - -

Gta konusu yorumlarına baktımda galaxy w eklentisiz orjinal rom ile kasma yok diyenler var.O halde biz cm9 ile yeni kernel olmadanda gayet akıcı oynarız :)

valla hocam gta'da batman'de gözüm yok şu temple run kasıyo zaten angry birds ile beraber 2 oyun oynuyorum sadece şu yeni kernelle daha akıcı oynanır mı temple run acep :D ya da performans ayarlarını nası değiştiriyim de kasmasın şu meret :D
 

loley00

Üye
GTA'yı oldum olası sevmemişimdir ama sırf denemek için yarın indireceğim. Onu deneyene kadar The Dark Knight Rises'ı deneyeyim hazır elimde sd dosyaları varken.

Cok saol ustam
Bende gordum gta vice city oynaniyo diyolar ama ben pek emin olamiyorum :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Gta yi sevmeyen modern combat 4 oynasın.Onuda acar galaxy w :)
 

alperen_42_42

Üye
Bu sistemde görüntülü arama yapamiyorum. Nedeni nedir ? Teşekkürler
 

masacre4588

Üye
Hocam oyun konusunda sunu gordum sadece rom yetmez class 10 hafiza kartiniz olduktan sonra cogu oyun kasmaz
 


Üst Alt