çok teşekkürler oldu..Hafıza kartını çıkar. Dosyaları kart okuyucu kullanarak oraya at. İşlemleri tekrar yap ve Install from external sd seçeneğini kullan

hocam birisinde duydum gta 2-3 dk içerisinde kapanıyomuş ama linaro ve kernelin düzelteceğini umuyorumBu kadar ilgi olacağını bilsem başkasından beklemeden arconun githubından kendim compile edip koyardım buraya
- - - Eklendi - - -
Merak ettim gta vice city deneyen oldu mu? Açıyor mu bizim teller?
- - - Eklendi - - -
Cm10 ile 9 kernel olarak pek farklı değil ama telin bölme riski olduğu için bunu denemenizi isteyemem.En iyisi xda dan beklemek.
kernel'in akıcılığı gerçekten hissediliyor. Varsın kamera olmasın ben razıyım buna. Subway Surfers oynarken lag'tan kaç kere telefonu fırlatma aşamasına gelmiştim ilk onu denedim ve gerçekten de beklediğimiz kadar var. Böyle devam. Şu CM10 versiyonu da çıksa da bayram etsek artık![]()

aynen hocam benimde garibime geldi oyun kasmadan çalışıyo sonra kapanıyo ama aklıma gelmemişdi ayundan olduğu teşekkürler şu kararlı sürümlere bi geçsek telefonu doldurcamda işteOlabilir.3.0.55 kernel ile düzelir.Zaten hatalı diye marketten çekilmiş hemen.Düzelince çalışır.Bi vice city mi çalıştıramayacak galaxy w![]()
inşallah bakalımAma pc deki vice city grafikleri android için olandan daha kötü.Hedef galaxy w ile san andreas oynamak![]()
ayarlardan donanımsal çözücü gibi bişey vardıonuda açmanız lazımSadık hocam mx player kurdum. Telefonun kendi video oynaticisini.varsayilandan kaldiramadim bi.uygulamalara giriyorum tumune bakim video oynatici yok bu yuzden mx playeri kullanamadim

Herhangi bir video açarken sorar zaten orada sürekli bunu kullan deyip mx player seçin sürekli mx player ile acar yada mx player girin videoları bulur zaten.
- - - Eklendi - - -
Gta konusu yorumlarına baktımda galaxy w eklentisiz orjinal rom ile kasma yok diyenler var.O halde biz cm9 ile yeni kernel olmadanda gayet akıcı oynarız![]()
ya da performans ayarlarını nası değiştiriyim de kasmasın şu meret 
GTA'yı oldum olası sevmemişimdir ama sırf denemek için yarın indireceğim. Onu deneyene kadar The Dark Knight Rises'ı deneyeyim hazır elimde sd dosyaları varken.

