Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ayarlar/performans/işlemci içinden max işlemci hızını 1ghz e çekin ekran parlaklığını kullanılabilir en düşük seviyede tutun.
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
ve governörü ondemand olarak ayarlayın
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
conservative yada powersave daha çok tasarruf sağlar aslında ama zaten orjinalinde ondemand seçili değiştirmeye gerek yok.

- - - Eklendi - - -

Birde powersave işlemciyi çok kısıyor kastırıyor teli.
 
beyazsayfa

beyazsayfa

Üye
Bide hocam 2 sorum var bu forumun içinde bunu sormak biraz aptalca olacak ama yinede soriyim. Şimdi bu kernel ve linaro nedir ? Ne işe yarar ?
 
f_conq

f_conq

Üye
Arkadaşlar cwm den aldığımız stock romun yedeğini geri yükleyeceğimiz zaman tekrar wipe data cache falan yapacakmıyız cm9u kurmadan önce yaptığımız gibi...?
 

nimeemin

Üye
sadık abi orijinal romu odin ile yüklerken reset işlemi tamamlanıyor fakat 10 dk filan sürüyor en sonda 1.karede PASS yazıyor ordada usb kablosunu çıkartıyorum fakat telefon açılmıyor galaxy resmi geliyor samsung yazısı geliyor işlem tekrarlanıyor sadık abi bir yerde yanlışlık mı yapıyorum
acill yazarmısın??
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış değil eksik.Recovery moda girip wipe cache wipe data yapın açılır telefon.Eğer recovery modu açarken android simgesi ve kutu çıkarsa menü tuşuna basılı tutun açılır.

- - - Eklendi - - -

Bide hocam 2 sorum var bu forumun içinde bunu sormak biraz aptalca olacak ama yinede soriyim. Şimdi bu kernel ve linaro nedir ? Ne işe yarar ?

Kernel sistemin çekirdeğidir yani donanımın işletim sistemiyle iletişim kurmasını sağlayan unsurdur.Linaro ise kernel kodlaması sırasında kullanılan bir algoritma yani programlama mantığıdır.Linaro bir geliştirici ekip tarafından google kaynağındaki android kodlarının yeniden yazılmış bir şeklidir.Ama bence kernel linaro falan fazla takılmayın sadece performansı kullanın :)
 

nimeemin

Üye
Yanlış değil eksik.Recovery moda girip wipe cache wipe data yapın açılır telefon.Eğer recovery modu açarken android simgesi ve kutu çıkarsa menü tuşuna basılı tutun açılır.
wipe data wipe cache yi söylememiş adam
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar cwm den aldığımız stock romun yedeğini geri yükleyeceğimiz zaman tekrar wipe data cache falan yapacakmıyız cm9u kurmadan önce yaptığımız gibi...?

Evet gerekli.Her rom yükleme yada geri yükleme işleminden önce wipe işlemlerini yapmalısınız.
 

nimeemin

Üye
gerçekten çok sağol sadık abi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
wipe data wipe cache yi söylememiş adam

Konuyu düzenleme fırsatı bulur bulmaz bunu halledeceğim.Kendim video çekme imkanım olmadığı için arkadaşın yaptığı anlatımları eklemiştim konuya.
 

612

Üye
kısacası bir şey soracağım bunu tavsiye eder misiniz... lütfen bilgilerinizi bekliyorum :)))
 
knight97

knight97

Üye
Oyunlarda kasmalar basladigi icin (cm9beta4) islemciyi interactive ye aldim en dusuk islemci hızını da 768 mhz yaptim bunlar gercekten sarj omrunu ve performansi etkiler mi ? Birde cm10 a gecsem performans, ozellikle oyun performansi ne denli degisir?
 

nimeemin

Üye
odin ile orijinal rom atmıştım fakat ch@t ve oprera mini(5) geldi opera filan çok yavaş bu uygulamarı nasıl kaldrıacam ??
 

Ersin2568

Üye
Merhaba i8150 telefonumu download mod da video'da anlattığınız gibi orjinal rom programı attım. Fakat sürekli açılışta çıkan samsung animasyonunu tekrarlayıp duruyor. Bir türlü oradan öteye gidemedi. Acele yardımcı olursanız sevinirim. Bu sorunu nasıl aşabilirim?
Not : Odin programında bittiğinde mavi renk içinde siyah yazıyla PASS yazıyordu.
 

computerbl

Üye
ersin2568 kardes problemi çözdüm.
Telefonu kapat. Ses açma, ev tuşu ve kapatma tuşuna aynı anda bas. Samsung logosu görününce elini kapatma tuşundan çek. Bir süre sonra Android ikonu görünecek. Android ikonunu görünce elini tuşlardan çek ve menü tuşuna bas. İkonun rengi sönükleşecek ve bir süre sonra kurtarma ekranı açılacak. Kurtarma ekranında "Wipe data/factory reset" ve "Wipe Cache partition" işlemlerini uygula. İşlemler bitince telefonunuzu yeniden başlat.
http://www.olcayertas.com/2012/11/samsung-galaxy-w-gt-i8150-android.html
bu siteden baktım.tel öldü diye yusuf yusuf atıyodum bende
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar son 5-10 sayfadır orjinal roma donme sorununa aynı cevabı veriyorum biriside dönüp okusun lütfen
 

loley00

Üye
Arkadaslar web browserde klavye acilinca titriyo tel neden acaba
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
:vur ya şu geçmiş yorumları okuyun bir kaç sayfa önce aynı soruyu cevaplandırdım neyse ayarlar klavye giriş orda android klavyesi yanın da küçük ayarlar simgesi var ona tıkla ordan istersen titreşimi istersen ses çıkarı işaretle ses çıksın karar senin
 

loley00

Üye
Kardes o.kadar salk degiliz tusa basinca titremiyo klavye acilinca uzun uzun titriyo bi kc kere ve tel acayip kasiyo
 


Üst Alt