Ali58_58
Üye
beyler sizce bu sürüm 4.2.1 olarak gelirmi zaten ota ile geldiğinde toplasan 10 mb bile olmuyan bişey arconun yazması kolay hemde telefonunda görmüştüm 4.2 yüklüydü bugün aklımdan değişik şeyler geçiyor
sadık hocam mesajı okuduysanız 
- - - Eklendi - - -
öyle desene bende o titreme yok neden olduğunu çözemedim zaten çok uygulama varsa ondan kasıyo olabilir ama telefonda bişey yoksa romu tekrar yükle wipe işlemlerinin hepsini uygula
sadık hocam mesajı okuduysanız 
- - - Eklendi - - -
Kardes o.kadar salk degiliz tusa basinca titremiyo klavye acilinca uzun uzun titriyo bi kc kere ve tel acayip kasiyo
öyle desene bende o titreme yok neden olduğunu çözemedim zaten çok uygulama varsa ondan kasıyo olabilir ama telefonda bişey yoksa romu tekrar yükle wipe işlemlerinin hepsini uygula
tmm saol 

