Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sadık abi cm9 beta4 yüklü wonderımda. Gps aciyorum google maps veya yandex mapsi aciyorum wi fi kapaliyken surekli gps araniyor diyo konumumu bulmuyo. wifi yi acinca buluyo konumu boyle olmasi normal mi acaba stock romdada boylemiydi?

Galaxy w donanım kaitesi pek iç açıcı bir telefon olmadığı için bu normaldir.Benckmark testlerine aldanıp galaxy w donanımı çok iyi sanmayın galaxy w yu bu kadar iyi yapan cm romları.Galaxy w nun sahip olduğu cpu gpu ve ram yeterli oldukça iyi ama bir telefon bunlarla bitmiyor.Galaxy w üzerindeki birçok yan donanım(gps bluetooth wifi anteni vs.) şeyler birçok cihazda bulunan standard donanım yada biraz fazlası.Bu yüzden gps in her zaman bir navigasyon cihazı gibi iyi sonuç vermesi beklenemez.Açıklık bir alanda süratiniz ortalama saatte 20 30 km veya daha yavaşken yaklaşık 1-1.5 dakikada konum bulur.Bundan daha iyi sonuçlarda mümkün ancak gps alıcısının genel performansı bu kadar.

- - - Eklendi - - -

Hmm. Anladım ama gmail, kies air, samsung apps gibi uyglamaları apk dosyalarından yükleyebilirmiyiz ? (Ve varsa bana atabilirmisiniz?)

samsung apps system içinden çekip kopyalayan arkadaşlar oldu ama çalışmıyor.GameHub gibi samsunga ait olmayan bazı uygulamalar çalışıyor ama.kies air ve gmail ise markette var.
 


knight97

knight97

Üye
Galaxy w donanım kaitesi pek iç açıcı bir telefon olmadığı için bu normaldir.Benckmark testlerine aldanıp galaxy w donanımı çok iyi sanmayın galaxy w yu bu kadar iyi yapan cm romları.Galaxy w nun sahip olduğu cpu gpu ve ram yeterli oldukça iyi ama bir telefon bunlarla bitmiyor.Galaxy w püzerindeki birçok yan donanım(gps bluetooth wifi anteni vs.) şeyler birçok cihazda bulunan standard donanım yada biraz fazlası.Bu yüzden gps in her zaman bir navigasyon cihazı gibi iyi sonuç vermesi beklenemez.Açıklık biralandatana süratiniz ortalama saatte 20 30 km veya daha yavaşken yaklaşık 1-1.5 dakikada konum bulur.Bundan daha iyi sonuçlarda mümkün ancak gps alıcısının genel performansı bu kadar.

Tamam anlıyorum sagol :) ama benm anlamdgm.sey sadece gps acikken wi fi veya mobil sebeke kapaliyken oturdugum yerde konumu bulmasi 1.5 dkkami aliyor yoksa internet bglantsi yokken konumu hic mi bulmuyor ? Simdi denedim sadece gps acinca konum dogrulugu 1300 m oluyor bazende gecerli konumunuz gecici olarak kullanilamiyor hatasi aliyorum:s Gps ile wi fi acinca konumu hemen, dogru olarak buluyor .
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
İnternet bağlantısı kapalıyken bir bina içindeyseniz konum bulması zor navigasyon cihazları bile bu konuda pek başarılı olduğu söylenemez ama ortalama bir açık mekanda gökyüzünün görüldüğü bir yerde yani(pencere kenarı falanda olabilir) ortalama 1 1.5 dakikada bulabiliyor sadece gps ile.Ama bu buşunduğunuz konumun yükseltisine ve çevreki radyo sinyalleri vs. gibi şeylerin yoğunluğuna uzayıp kısalabilir.Ama uyduyu görebileceği bir yerde sadece gps yeterli oluyor.
 
knight97

knight97

Üye
İnternet bağlantısı kapalıyken bir bina içindeyseniz konum bulması zor navigasyon cihazları bile bu konuda pek başarılı olduğu söylenemez ama ortalama bir açık mekanda gökyüzünün görüldüğü bir yerde yani(pencere kenarı falanda olabilir) ortalama 1 1.5 dakikada bulabiliyor sadece gps ile.Ama bu buşunduğunuz konumun yükseltisine ve çevreki radyo sinyalleri vs. gibi şeylerin yoğunluğuna uzayıp kısalabilir.Ama uyduyu görebileceği bir yerde sadece gps yeterli oluyor.
Hmm sagol hocam tekrar cok ilgileniyosun hakkini odeyemeyiz :) sayende android hakkinda bilmedigim birsuru sey ogrendim bide su soylenip durulan yeni linaro kerneli gelse cok iyi olcak :)
 

theree

Üye
Beyler room hani rootluydu.A2SdGui adlı dosyayı indirdiim. Telefon rootlu olmadıgı için acmıyor.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
telefon rootlu ben şahidim sizin yüklediğiniz bi moddan felandır
 

theree

Üye
telefon rootlu ben şahidim sizin yüklediğiniz bi moddan felandır

Ben sadece buradakileri uyguladım. Yaptıgım işler cwm 6 yükledim sonrada room cm 9 yükledim ( hepsi buradakiler ) Ve room calıstı yani andorid sürümü 4 'e yükseldi. Root olmustur diyorsunuz.
 

Jok3rxl

Üye
Evet. Hatta uygulama listesinde Superuser var ki root'lu olduğunun kanıtı birazda burdan geliyor
 

ali1792

Üye
arkadaşlar telefonu garantiye verebilirim ancak odin ile stock rom a dönüşte kafamı karıştı yardımcı olursanız çok minnettar kalırım..şimdi öncelikle telefonu cwm recovery modda açıp format işlemlerini yapıp ardından telefonu kapatıp tekrar download modda mı açmam gerekiyor çünkü direk olarak odini kullanırsam sanırım önceki cm dosyalarıyla çakıştığı için telefon açılmayabilirmiş ancak aklıma takılan format system ve diğer formatlama işlemlerini yaptıktan sonra telefonu kapatıp download modda mı açmam gerekiyor odin ile telefonu ilk aldığm günkü haline çevirebilmem için..şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar..
 

theree

Üye
Beyler telefon çöktü lanet olsun, ayrıca sd kartımda ne backup vardı nede rom , external sd kartına room atsam yüklesem olur muACİL LÜTFEN
 

berqh

Üye
Elinize sağlık.. bir problemim var yalnız son adımda choose zip from sdcard seçiminden sonra attığımız iki klasörün içerisinde yükleme yapabileceğim bir şey görünmüyor orada kalıyorum yardım lütfen .s.s.s
 

nsaktn

Üye
Forumda arattığımda bulamadım. Beta 4 sürümünde flash player uygulamasını nereden bulabilirim, varsa link verebilir misiniz?
Bir de Cm9un final sürümü ne zaman çıkar?
 

berqh

Üye
Yok mu bir yardım edecek bi hevesle buraya kadar geldim bi yardım edin.s
 

Jok3rxl

Üye
Elinize sağlık.. bir problemim var yalnız son adımda choose zip from sdcard seçiminden sonra attığımız iki klasörün içerisinde yükleme yapabileceğim bir şey görünmüyor orada kalıyorum yardım lütfen .s.s.s

zip dosyalarını olduğu gibi mi attınız? Birde hafıza kartına attıysanız eğer choose zip from external sd demeniz gerek.

- - - Eklendi - - -

Forumda arattığımda bulamadım. Beta 4 sürümünde flash player uygulamasını nereden bulabilirim, varsa link verebilir misiniz?
Bir de Cm9un final sürümü ne zaman çıkar?

AndroidOs>Uygulamar>İnternet araçları ya da Sistem araçları bu iki konunun birinde Flash player olmalı. Ordan indir ve apk'yi kur. Ardından Google Play Store>Uygulamarlım'dan Flash Player'ı bul ve gir. Ardından güncelle.
 

berqh

Üye
Olduğu gibi atmadım klasör şeklinde attım dediğiniz gibi choose zip from external sd seçiyorum ama pc de göründüğü gibi klasörleri görebiliyorum gappsn içindeki install-optional göremiyorum mesela.
 

theree

Üye
ALLAHH yaptım be hafıza kartına room attım gördü allahdan yoksa felc oluyordu telefon valla elim kolum boşaldı
 

Jok3rxl

Üye
Olduğu gibi atmadım klasör şeklinde attım dediğiniz gibi choose zip from external sd seçiyorum ama pc de göründüğü gibi klasörleri görebiliyorum gappsn içindeki install-optional göremiyorum mesela.

Zip dosyası şeklinde atmanız gerek ikisini de
 

berqh

Üye
Şu an yüklemeyi yapıyor çok teşekkürler..
 
erdi_s

erdi_s

Üye

Arkadaslar marketten flash player guncellemesi yapamiyorum. Boyle bi hata veriyo ne yapmaliyim?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Flash player ıcs sürümleri için marketten kalktı forumdaki rom sürümü bulun ve yükleyin.
 


Üst Alt