Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetsuha525000

Üye
Hafıza kartını görmüyor. 32GB Hafıza kartını hiç görmüyor ne yapcam baglı oldugunu gmrüyor fakat boş gösteriyor ama apolladan mzüikleri açıyor
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arakdaşlar xdada gördüm cm9beta4 ve castagnaIT ile alınmış bir skor...


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yardım edin...

Telefonu halı saha maçına giderken arkadaşıma bıraktım sd kartı dahili hafıza yapmak için araştırma yapmasını söylemiştim demez olaydım.

vold.fstab dosyasını değiştirmiş ama iyice mahvetmiş sd kartı görmemiş ve tekrar romu yüklemeye çalışmış hata vermiş sanırım ve cwm işlemini de tekrar yapmış.

eve geldiğim de telefon açılmadı ben de tekrar romu yüklemeyi denedim ama romu sd karttan yüklerken hata verip yüklemiyor artık.
ne yapmam gerekiyor romda yüklenmiyor ?
yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı ?

Romu tekrar indirip hafıza kartına atın rom dosyası bozulmuş o yüzdden yüklenmiyor.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşın laptopdan giriyordum şimdilik çıkmak zorundayım arada telefondan yine ilgilenmeye çalışacağım şimdilik iyi akşamlar arkadaşlar.
 

lyder53

Üye
Arakdaşlar xdada gördüm cm9beta4 ve castagnaIT ile alınmış bir skor...


- - - Eklendi - - -


Romu tekrar indirip hafıza kartına atın rom dosyası bozulmuş o yüzdden yüklenmiyor.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşın laptopdan giriyordum şimdilik çıkmak zorundayım arada telefondan yine ilgilenmeye çalışacağım şimdilik iyi akşamlar arkadaşlar.

teşekkürler
indirdiğim dosyaları direk atıyorum işlemi yapıyorum ama hata veriyor.
aynı dosya değil mi sonuçta yine aynı hatayı almaz mıyım ?
 

masacre4588

Üye
Hocam cm10 build prop var cm9 icin yokmu..telin neti yavas cm10u suan indiremiyorum o yuzden soruyorum..
 

lyder53

Üye
Romu tekrar indirip hafıza kartına atın rom dosyası bozulmuş o yüzdden yüklenmiyor.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşın laptopdan giriyordum şimdilik çıkmak zorundayım arada telefondan yine ilgilenmeye çalışacağım şimdilik iyi akşamlar arkadaşlar.

Tekrar indirip her işlemi tek tek yaptım reboota bastıktan sonra telefon açılmıyor otomatikmen recovery mode açılıyor anlamadım gitti :/
 
erdi_s

erdi_s

Üye

Bu da benim ki :D acaba ucak moduna alsaydim daha fazla cikar miydi :p
Biseyi merak ediyorum. Mobil internet kullanirken sarj cok hizli bitiyo. Normal mi?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar indirip her işlemi tek tek yaptım reboota bastıktan sonra telefon açılmıyor otomatikmen recovery mode açılıyor anlamadım gitti :/

reboot recovery ve reboot system now var siz reboot system now seçmelisiniz.

- - - Eklendi - - -

3g ile internete bağlanmak wifi ile bağlantıya göre daha fazla şarj harcar.Bu normaldir.
 

lyder53

Üye
reboot recovery ve reboot system now var siz reboot system now seçmelisiniz.

- - - Eklendi - - -

3g ile internete bağlanmak wifi ile bağlantıya göre daha fazla şarj harcar.Bu normaldir.

her işlemi denedim ama sonuç hep aynı romu kabul etmiyor sürekli recovery modda açılıyor telefon bunun bir çaresi yok mu hiç bir işlem yapamıyorum ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye

Bu da benim ki :D acaba ucak moduna alsaydim daha fazla cikar miydi :p
Biseyi merak ediyorum. Mobil internet kullanirken sarj cok hizli bitiyo. Normal mi?



Evet ucak modundayken daha cok cikti ve mutluyum. Yasasin Wonderrrr :D:D:D
 
knight97

knight97

Üye
sadık abi cm9 beta4 yüklü wonderımda. Gps aciyorum google maps veya yandex mapsi aciyorum wi fi kapaliyken surekli gps araniyor diyo konumumu bulmuyo. wifi yi acinca buluyo konumu boyle olmasi normal mi acaba stock romdada boylemiydi?
 

ksa_cocugu

Üye
arkadaşım konu anlatım paylaşım bir kaç yanlış denemeden sonra 10 numara sonuç eline saglık fakat benim bir sorunum var sordularmı bilmem yanlış yüklemelerimden birinde vitamio,yu yükledigimde vep sitede videoları açıyordu fakap yüklemede tam sonuç aldıgımda vidyolar açılmaz oldu adobe el ayak çekti ama sanırım ama genede açılması gerek biliyorum bana varsa bir çözümün yardımcı olursan sevinirim. [email protected]
 

lyder53

Üye
her işlemi denedim ama sonuç hep aynı romu kabul etmiyor sürekli recovery modda açılıyor telefon bunun bir çaresi yok mu hiç bir işlem yapamıyorum ?

telefonun brick olma ihtimali var mı arkadaşlar ? rom yüklüyorum ama her zaman recovery mod açılıyor.
 

Jok3rxl

Üye
telefonun brick olma ihtimali var mı arkadaşlar ? rom yüklüyorum ama her zaman recovery mod açılıyor.
Brick olma şansı yok çünkü brick olduğu zaman telefon hiç açılmaz. Başka bir rom kurmayı deneyin mesela CM10 veya Stock Rom'a geri dönüp onları kabul ediyor mu ona bakın. Eğer Stock veya başka rom'u kabul ederse rom işlemlerini CM9 için baştan dikkatli bir şekilde tekrar deneyin
 

ahmetsuha525000

Üye
Bunun tam sürü çıkacak mı gmail, maps, samsung apps, kies air falan yuklu olani yoksa bu son surummu?
 

lyder53

Üye
Brick olma şansı yok çünkü brick olduğu zaman telefon hiç açılmaz. Başka bir rom kurmayı deneyin mesela CM10 veya Stock Rom'a geri dönüp onları kabul ediyor mu ona bakın. Eğer Stock veya başka rom'u kabul ederse rom işlemlerini CM9 için baştan dikkatli bir şekilde tekrar deneyin

CM10' u yükledim açıldı arkadaşım çok teşekkürler yardımın için. Bu arada romlardan hangisini tavsiye ediyorsun ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cm10 aslında daha iyi ama daha tam anlamıyla bitmiş değil.Yeni kernel ile vsyncde çalışır hale gelene kadar cm9 daha iyi ama bu haliylede oldukça iyi cm10 hatta vsync etkisi olmayan 2d grafikler konusunda daha akıcı.

Bunun tam sürümünden kasıt eğer stabil sürümse yakın zamanda gelmesini bekliyoruz ve zaten oldukça stabil durumda şuan için.Ama samsung uygulamaları hiçbir zaman yer almayacak.cm romları samsung yada başka hiçbir firma ile bağlantılı değil doğrudan google kaynağındaki düzenlemelerle oluşturulmuş romdur.Bu yüzden samsung telefonların kendine özgü olan bu uygulamaları cm romları üstünde yer almaz.
 
knight97

knight97

Üye
sadık abi cm9 beta4 yüklü wonderımda. Gps aciyorum google maps veya yandex mapsi aciyorum wi fi kapaliyken surekli gps araniyor diyo konumumu bulmuyo. wifi yi acinca buluyo konumu boyle olmasi normal mi acaba stock romdada boylemiydi?
 

ahmetsuha525000

Üye
Hmm. Anladım ama gmail, kies air, samsung apps gibi uyglamaları apk dosyalarından yükleyebilirmiyiz ? (Ve varsa bana atabilirmisiniz?)
 

Jok3rxl

Üye
Gmail'i marketten indirebilirsin. Kies Air de sanırım markette vardı ama Samsung Apps hakkında bi bilgim yok. Zaten gerekli bişey de değildi aslında :D
 

okhan.saltan

Üye
çok sağol abi verdiğin bilgiler için herşeyi çalışıyor sorun yok bi donma yaptı ama yeni açtım diye olabilir anlatım içinde teşekkürler .
 


Üst Alt