Kardesim ben onu demiyorum zaten okudum onlari diyorum cm9a atarken 2.3.6nin backupuni almistim ama o pcde simdi telde yedek yok cm9un yedegini almama gerek varmi bi daha..almadan diger islemleri yapamazmiyiz bide baska bi yerde batery stats ve fix permisions yapin demisler cm9taki gibi..gerek varmi yokmu..10 un kurulumu gayet açıklayıcı şekilde yazılmış orada ne yazikdiysa onu uygulayacaksin Battery stats a gerek yok
Kamerada herhangibir sorun sorun yok.720p video yada 5mp çözünürlüğünde resim çekme konusunda sorun yok.kameranın çözünürlük ve video modunda 720p seçiliyken sorunlu
Gapps i yükleyin.Bu romda 3x4 klavye yok.Zil sesini apollo içinden ayarlayabilirsiniz.Öncelikle merhaba ben cynogen mod yükledim saol calıstı telefon hızlandı ama bir kac sorun olustu google play store acılmıyor en önemli sorun bide telefon zil sesi secemiyorum stock zil sesi kullanıyorum son olarak klavye secenklerinde 3x4 yok ben qwert kullanamıyorum bu sorunları düzeltirseniz cok sevinirim
Kamerada herhangibir sorun sorun yok.720p video yada 5mp çözünürlüğünde resim çekme konusunda sorun yok.
- - - Eklendi - - -
Gapps i yükleyin.Bu romda 3x4 klavye yok.Zil sesini apollo içinden ayarlayabilirsiniz.
basılı tutmayın basılı tutarsanız direk sessize alır
Aynen titreşim aşamasını çok hızlı geçip sessiz seviyesine indiği için titreşime alınmıyormuş gibi gelebilir.Tek tek basmayı deneyin.
abicim bize sormana gerek yok home ses açma power neyse sırasıyla bas eğer cmw açılıyosa olmuştur yoksa tekrar dene denileni aynen yap ama yüklenmişe benziyobeyler bi cevap verin cwm yuklenmis mi reboot etmek istemiyorum suan teli
abi şu an ben stock romdayım pardon eğer titreşime alcaksan basılı tut eğer olmuyosa sen tuş ayalarıyla oynamışsın bildirimden sessize al beta 4 az kaldı zaten yani eninde sonunda düzelir ama hangi ayarı bozdun bilmiyorum ama bekle tecrübesi olan birisi belki bişey yazardenedim sonuç Gine aynı titreşim yok
