Kardesle kusura bakmazsaniz bisi sorucamLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu rom 5200 aliyor antutudan sizce iyimidir
kardeş yanlış anlamada bu antutu dan nedir acaba ?
bu rom cow kernel kullanmış cow kernel berbat stabilite diye bişey yok orjinal romu kullan daha mantıklıKardesle kusura bakmazsaniz bisi sorucamLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu rom 5200 aliyor antutudan sizce iyimidir
battery saver felanda bira işe yarıyo ama benim en çok sevdiğim ve işe yarıyan sizde mantıklı gelicek set cpudan ekran kapandıktan sonra işlemcinin hangi hızda çalışıcağını seçiyosunuz ben yanlış hatırlamıyosam 248 olması lazım neyse en düşüğün bi üstüne alıyorum (ekran açılınca tabi orjinal 1401mhzde devam ediyo belirteyim dedim) telefon ekran kapanınca resmen şarj yemiyo çünkü ekranı kapatıyorum saatler sonra açıyorum şarjda az bi düşme olmuş tavsiye olarak yazayım dedim.Tesekkur ederim cm9 her ise yariyor stabil calisiyor stocktan cok.cok ii batery saver proda sona getirip torrent cekiyorum ve sarj yinede cok uzun gidiyor oyunlarda da suan hic kasmadi bilmiyodum.ogrendim hersey puan deilmis![]()
