Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

kajal3636

kajal3636

Üye
arkadaşlar dıer baslıklara neden kımse cevap vermıyor ? yardımcı olurmusunuz ? s2 imei klonlu cıhazda xeo yazan durum var 4.0.4 orjınal rom yuklersek imei kaydımız gıdermı ?
 


masacre4588

Üye
10 un kurulumu gayet açıklayıcı şekilde yazılmış orada ne yazikdiysa onu uygulayacaksin Battery stats a gerek yok
Kardesim ben onu demiyorum zaten okudum onlari diyorum cm9a atarken 2.3.6nin backupuni almistim ama o pcde simdi telde yedek yok cm9un yedegini almama gerek varmi bi daha..almadan diger islemleri yapamazmiyiz bide baska bi yerde batery stats ve fix permisions yapin demisler cm9taki gibi..gerek varmi yokmu..
 
spazmol

spazmol

Üye
bence gerek yok ama için rahat edecekse yapabilirsin bi sıkıntısı olmaz :D
Yedek isinde bence al sen gene yedek begenmezsen tekrar geri yüklersin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Gerek yok pcnizdeki yedek yeterli.
 
nobleess21

nobleess21

Üye
Öncelikle merhaba ben cynogen mod yükledim saol calıstı telefon hızlandı ama bir kac sorun olustu google play store acılmıyor en önemli sorun bide telefon zil sesi secemiyorum stock zil sesi kullanıyorum son olarak klavye secenklerinde 3x4 yok ben qwert kullanamıyorum bu sorunları düzeltirseniz cok sevinirim
 
spazmol

spazmol

Üye
Gapps i düzgün yuklediysen play çalışır zil sesini Apollodan seçebilirsin 3x4 olayını bilmiyorum onuda bilen arkadaşlar aciklarlarsa sevinirim :D
 
huso1905

huso1905

Üye
kameranın çözünürlük ve video modunda 720p seçiliyken sorunlu
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
kameranın çözünürlük ve video modunda 720p seçiliyken sorunlu
Kamerada herhangibir sorun sorun yok.720p video yada 5mp çözünürlüğünde resim çekme konusunda sorun yok.

- - - Eklendi - - -

Öncelikle merhaba ben cynogen mod yükledim saol calıstı telefon hızlandı ama bir kac sorun olustu google play store acılmıyor en önemli sorun bide telefon zil sesi secemiyorum stock zil sesi kullanıyorum son olarak klavye secenklerinde 3x4 yok ben qwert kullanamıyorum bu sorunları düzeltirseniz cok sevinirim
Gapps i yükleyin.Bu romda 3x4 klavye yok.Zil sesini apollo içinden ayarlayabilirsiniz.
 
hiphopcu_06

hiphopcu_06

Üye
Ya arkadaşlar SD Card Hasarlı Diye bir yazı çıktı tıkladım biçimlendir dedi biçimlendirdim ama bir sorun var ben CMW ile aldığım yedeği unuttum SD cardtaydı oda ne yapıcam şimdi PC yede atmamıştım :S
 
huso1905

huso1905

Üye
Kamerada herhangibir sorun sorun yok.720p video yada 5mp çözünürlüğünde resim çekme konusunda sorun yok.

- - - Eklendi - - -


Gapps i yükleyin.Bu romda 3x4 klavye yok.Zil sesini apollo içinden ayarlayabilirsiniz.


fotoları çekiyor ama pcde baktığımda görüntü pikselli ayrıca 720p video çekerken takılmalar oluyor hafıza kartım class 10
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Fotoğrafda piksellenme derken neyi kastettiğiniİ anlamadım.Belirli bir düzeyde yakınlaşma sonunda piksellenmesi normaldir.Videoda takılma ise hafıza kartının class10 olması etkilemez.Ben class2 hafıza kartı kullandığım halde takılma yapmıyor.Eğer gerçekten %100 doğru çalışan bir kamera arıyorsanız 2.3.6 ya mahkumsunuz.Kamera hiçbirzaman orjinal romdaki kadar iyi olmayacak.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya abi abartı ben şu an için stock romdayım hiç bi farkı yok dencek kadar güzel çekiyo cm romlar ama eğer yine beğenmiyosanız google playdan bi kamera uygulaması felan indirin kamera çalışmıyo değil ya
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
merhaba ben cm 9 beta 3 kurdum 3 haftadan berı kullanıyorum ancak ses kısma tusuna bastıgımda tıtresım moduna gecmıyor dırek sessıze alıyor ?
yardımcı olabılırsenız sevinirim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
:) basılı tutmayın basılı tutarsanız direk sessize alır
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
:) basılı tutmayın basılı tutarsanız direk sessize alır

Aynen titreşim aşamasını çok hızlı geçip sessiz seviyesine indiği için titreşime alınmıyormuş gibi gelebilir.Tek tek basmayı deneyin.
 
-Emre

-Emre

Üye
bunu yuklerken external sd de formatlaniyo mu? bi de yurtta oldugum icin pc bulamiyorum terminal emulatoru tam olarak anlatabilir misiniz bi hata veriyo

- - - Eklendi - - -

cwm yuklenmis oluyo mu boyle
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
-Emre

-Emre

Üye
beyler bi cevap verin cwm yuklenmis mi reboot etmek istemiyorum suan teli
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
beyler bi cevap verin cwm yuklenmis mi reboot etmek istemiyorum suan teli
abicim bize sormana gerek yok home ses açma power neyse sırasıyla bas eğer cmw açılıyosa olmuştur yoksa tekrar dene denileni aynen yap ama yüklenmişe benziyo

- - - Eklendi - - -

denedim sonuç Gine aynı titreşim yok
abi şu an ben stock romdayım pardon eğer titreşime alcaksan basılı tut eğer olmuyosa sen tuş ayalarıyla oynamışsın bildirimden sessize al beta 4 az kaldı zaten yani eninde sonunda düzelir ama hangi ayarı bozdun bilmiyorum ama bekle tecrübesi olan birisi belki bişey yazar
 
-Emre

-Emre

Üye
yok cwm olmus mu olmams mi cok onemli deil de external sd formatlanmiyo dimi

- - - Eklendi - - -

clockworkmod icinde blobs diye bi klasr var ce 750 mb kusur bu yuzden backup alamiyorum hafiza yetmiyr napmaliyim?
 


Üst Alt