Kerim.
Üye
Kişileri sim karta aktarırsın ama uygulamalar için go backup vardı galiba root istemiyordu onunla dene
tamam teşekkürlerKişileri sim karta aktarırsın ama uygulamalar için go backup vardı galiba root istemiyordu onunla dene

arkadaslar bisey sorcam:mesela ben simdi stock rom kullaniyorum ama cm9a gecmek istiyorum.temple run,subway surfers gibi oyunlardaki skorlarim,modifiyelerim falan hepsi gitcek.bunun gitmemesi icin ne yapmaliyim?
- - - Eklendi - - -
birde ben telefonu 2.el almıştım.aldigim kisi telefona cm7 ve cm9 kurmus. sonra bana satarken stock rom kurmus.ben telefonda cwm yuklu olup olmadigini nasil anlicam.tel kapalıyken ses açma+home tusu+güç tuşuna basıyorum.hicbirsey olmuyor.telefon normal aciliyor.ve dosyalarimda clockworkmod diye 700mb lik bir dosya var.bu dosyayi silersem cm9 kuramaz miyim?
- - - Eklendi - - -
son olarak cm9 kurunca sim deki kisiler falan silincek mi?
merhaba arkadaşlar bu romlarda Google Play Hizmetleri diye bi apk var sürekli kaldırıyorum ama teli resetleyince yine geliyor bi açıklama yapabilirmisiniz teşekkürler
arkadasim onu kaldirmana gerek yok kaldirirsan google play calismayabilir
- - - Eklendi - - -
sizce hangi rom.en iyisi ve sorunsuz performansli hizli vesaile hangisini derseniz onu yukleyecegim hangisi en iyisi endroix12.8.15 vs cm9 beta 2 vs indroid 4.1
Superuser uygulamasını titaniumbackup veya benzeri bir programla kaldırıp marketten tekrar yükleyin yada romu önce yedekleyin sonra komple baştan yükleyin ve advanced restore dan sadece data yı geri yükleyin.Sorunlarınız çözülecektir.
- - - Eklendi - - -
Clockworkmod isimli 700mb lık klasör eski rom yedeğini içerir.CWM sdcard üzerinde program olarak yada bir dosya olarak yer kaplamaz.Doğrudan rom hafızaya yüklenir.Yani silebilirsiniz.
Stock roma dönmek için büyük ihtimalle odin kullandığı için cwm de silinmiştir.Yeniden yüklemeniz gerek.
Cm9 yükleyince simdeki kişiler yada sdcard üzerindeki oyun dataları silinmez.Oyunları yeniden yükleyince kaldığınız yerden oyanayabilirsiniz.
Birde daha önceden cm9 cm7 kullanmışsa illaki bu konuda veya cm7 konusunda bir mesajı vardır kendisine ulaşabilirsiniz bu yolla.

1-Video çekerken foto alma çok önemli bir özellik olmadığı için atlanmış olabilir.
2-Görüntülü görüşme neredeyse her sayfada tartışıldı artık bu konuda yorum yazmayın lütfen bu romda görüntülü görüşme yok.
3-Radyo için gerekli pro indirin ve ayarları ana konudan indirin çalışıyor.
4-Ram tüketimine değil performansına bakın.Herşey ram tüketimi demek değil herkeste bir ram tüketimi önyargısı almış gidiyor.Biraz performansına bakın.
5-Şarj evet normale göre az dayanıyor ama birkaç döngü sonunda biraz olsun düzeliyor.
