Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
sadik hocam.kusura bakmayin konumuzla alakasi yok ama s3 evolution(s3 isletim sisttemi)galaxy ace icin cikmis galaxy wonder iciin bulabilirmisin
 


ozdemir1907

Üye
Arkadaşlar beta 1 kullanıyorum bu romu yükleyecem.Rehber sms v.s yedek almayı biliyorum ama ayarları ve uygulamaları yedeklemek mümkün mü?şimdiden teşekkür ederim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar ios5 yada wp7 olsa gibi dileklerinizi buraya yazmayın burası bunun yeri değil android 4.0.4 cm9 ile ilgili bir sorununuz varsa yazın.

Görüntülü görüşme ile ilgili sorunuzu cevaplamıyorum kimsenin cvp vermemesini rica ediyorum bunu defalarca açıkladım.

Galaxy ace için s3 evolution romu çıkması bunun galaxy w için olduğu anlmına gelmez.Yeterince s3 tema ve launcherları mevcut onları kullabın.Bu tür istekleri buraya değil android genel bölümüne yazarsanız çözüm bulabilirsiniz şu an ehndroix ve cyanogenmod romları harici ilgilenmiyorum.Bulabilen olursa paylaşır zaten.
 

ozdemir1907

Üye
Sadık bey bu romu direk beta 1in üzerine yüklesem tüm herşey sıfırlanır mı
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar ios5 yada wp7 olsa gibi dileklerinizi buraya yazmayın burası bunun yeri değil android 4.0.4 cm9 ile ilgili bir sorununuz varsa yazın.

Görüntülü görüşme ile ilgili sorunuzu cevaplamıyorum kimsenin cvp vermemesini rica ediyorum bunu defalarca açıkladım.

Galaxy ace için s3 evolution romu çıkması bunun galaxy w için olduğu anlmına gelmez.Yeterince s3 tema ve launcherları mevcut onları kullabın.Bu tür istekleri buraya değil android genel bölümüne yazarsanız çözüm bulabilirsiniz şu an ehndroix ve cyanogenmod romları harici ilgilenmiyorum.Bulabilen olursa paylaşır zaten.

Tam bir yedek almak için cwm recoverysinden backup and restore/backup seçeneğini kullanın.Ayrıca beta1 den beta2 ye güncellerken wipe işlemlerini atlayabilirsiniz.Yani verileriniz kaybolmaz.
 

ozdemir1907

Üye
İlginiz için teşekkürler
 
JosephLion

JosephLion

Üye
adam gibi birsey sordum 42 tane sayfayi okuyacak vaktim yok ama yinede allah razi olsun ne diyeyim :/
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ya kardeş biri dedi ben 5 sayfa okumam aynı sorulara cevap verdik 10 sayfa oldu bu böyle böyle sayfaların daha çok artması demek neyse iş işten geçmiş ama admine yazmak lazım yorumlar için arama butonu felan eklese gerçekten zor oluyo
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ana konuyada ekliyorum burayada yazıyorum bi daha kimse sormasın artık her sayfada banko aynı sorular var birbirinin özeti gibi her sayfa.Cm veya cm tabanıyla hazırlanan romların hiçbirinde görüntülülü görüşme desteği yok.
 

big_wolf

Üye
Sadık kardeşim ellerine sağlık güzel çalışma olmuş...Forumu başından sonuna kadar okudum ve gönül rahatlığıyla kurdum CM9'u. Performans olarak gerçekten artış oldu.Oyun oynamıyorum ama forum yazılarında oyunda da gözle görülür performansını okudum. Galaxy Wonder kullanan arkadaşlar hiç düşünmeden kurun.

Tek sıkıntıyı Navigasyon uygulamasında gördüm. ''Konum Bekleniyor'' uyarısından kısa bir süre sonra kapanıyor.Anlam veremedim.Ben de İgo My Way isimli uygulamayı maxicepten kurdum.O sorunu da aşmış oldum. Rom'un eksiklerinden biri de Görev Yöneticisi'nin olmaması.Onu da başka uygulama kullanarak aşarız.

Çalışmalarının devamını diliyorum. Allaha Emanet ol

Mehmet....
 
enginizmir

enginizmir

Üye
sadık bey arkadasım merhaba öncelikle emeğine sağlık diyorum..

birkaç gündür wifi hotspot ile pc ye paylaşım yaparken hep sınırlı erişim hatası almam üzere son çare orjinal kernel denemek istiyorum..
oncelikle bendeki v2 kerneli oldugu için ics de kullanıldıgını solemiştin ben Gingerbreadde bir roma donmek istedigimde sorun olur endişesiyle rom yukleyemiyorum orn: rebel rom denicem yapamıyorum.. orjinal stock kernel linki verebilirmisin.. yada v1 v2.2 yada v3 kernelleriyle gb rom yukleyebilirmiyim tşkrler..
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Rom yüklerken kernelin herhangibir önemi yok.Yeni rom yükleyince kernelde değişiyor zaten.

- - - Eklendi - - -

Rom yüklerken kernelin herhangibir önemi yok.Yeni rom yükleyince kernelde değişiyor zaten.
 

one_man53

Üye
ya kardes acil yardım tel yukledim ama acılıs yazısı geliyo oyle kalıyo kaoanıyo gıne acılış yazısında kalıyo ne yapıcam sındı kaldı boyle :(
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Telefona yeniden rom yükleyin yada yedekten geri yükleme yapın yada odin ile orjinal rom yükleyin.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet kardeş eğer odini kullanmayı bilmiyosan bildiğin micro sd kartı kart okuyucu ile romu at (cmw üzerinden yüklenen) yüklerken bi tek instalzipfromsd carttan sonra external sd karttan attığın romu seç odine gerek kalmaz
 

onryldrmkpn

Üye
Merhabalar

Sim kartımın içindeki kişileri görünteleyemiyorum. neden olabilir yardımlarınızı bekliyorum.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yeter artik biriside şu konunun başindaki uyariyi okusun size diyorum ki ayni sorulari sormayin ve daha önceden sorulmuş sorulari kimse cevaplamasin diye.ama herkes inatla konuda yorum kirliliği yapiyor.biraz okumaya üşenmeseniz bide herşeye yorum yazmasaydiniz burada 40 değil 10 sayfa bile olmazdi arayanda istediğini rahatça bulurdu.bundan sonra kimsenin hiçbir sorununa çözüm bulmuyorum özeldende mesaj atmayin cevap vermeyeceğim madem bu kadar yorum yazmaya meraklisiniz buyrun bütün konu sizin olsun.güncellemeleri paylaşir kenara çekilirim.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bu mesajımı kimsenin üstüne almasına gerek yok bu mesaj biriken 40 sayfalık yorumlar üzerine yazılmıştır.
 

cambaX

Üye
Nerdeyse 44 sayfayida okudum ama benim sorunum yoktu sanirim. Hersey iyi calisiyor ama chrome ve telefonun kendi tarayicisindan apk. Pdf. Gibi herhangi bir dosya indirmeye calistigimda indirme yapmiyor.surekli baglanmaya calisiyor cozum varmi? Bu arada marketden sorunsuz indirebiliyorum. Simdiden tesekkurler
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu indirdiğiniz dosyanın sitesinden kaynaklı olabilir.Opera mobile deneyin.Opera kendi indirme yöneticisine sahip olduğu için sorununuza çözüm olabilir.Ayrıca üşenmeyip 44 sayfayıda okuduğunuz için teşekkürler.
 

cihansarikaya

Üye
arkadaşlar yükleme başarılı fakat türkçe nasıl oluyor
 


Üst Alt