Sadık hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sayaç recovery moddan rom atıldığında artmıyorsa servis rom yüklendiğini nasıl anlayıp cihazı servis dışı bırakıyor acaba :what: (sizide bu gün çok sıktık)
Hocam bunu yapınca sim karttakinleri görebiliyor muyuz görünmüyor diye duydum

sadık hocam verdiğiniz görev yöneticisini yükledim gayet güzel tek problemi ingilizce ama olsun en azından cm 9 bi eksiğini kapattı çalışmalarınız için teşekkür ederim ve beta 3 veya 3.x başlayan kernelli romu sabırsızlıkla bekliyorum....
bide ben cok oyun oynuom bu hafıza kartı degistirmeye ne kadar güvenebilirim verdigin sitede text editorle acma filan yok da yabancı bir site varsa elinde verirmisin 2.3.6 da yapmıstım yatay sensörü bozmustum
birde ram onemli degilde performans nası yükleyenlere soruom ve simdi hafıza kartını okumuyor hasarlı diyor neden acaba

Arkadaşlar bi sorunum var cyanogen modu yükledim herşey tamam ama sim karttaki bütün numaralar silinmiş yardım edin lütfen !!!
Arkadaşlar şimdi sim kartımı başka telefona taktım bütün numaralar var ama bu galaxy w de yani kendi telefonumda cyanogenmodu yüklediğim zaman sim karttaki numaralar gözükmedi. yardım edin lütfen !
