Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



ramazanköse

Üye
bu rom da neden görüntülü görüşme yapamıyoruz...
 

ramazanköse

Üye
rom u ilk yuklediğim de superuser e girebiliyordum ama şimdi giremiyorum link2sd ve gl to sd proğramlarını çalıştıramadım bu neden kaynaklanıyor acaba teşekkürler şimdiden...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Superuser uygulamasını titaniumbackup veya benzeri bir programla kaldırıp marketten tekrar yükleyin yada romu önce yedekleyin sonra komple baştan yükleyin ve advanced restore dan sadece data yı geri yükleyin.Sorunlarınız çözülecektir.

- - - Eklendi - - -

arkadaslar bisey sorcam:mesela ben simdi stock rom kullaniyorum ama cm9a gecmek istiyorum.temple run,subway surfers gibi oyunlardaki skorlarim,modifiyelerim falan hepsi gitcek.bunun gitmemesi icin ne yapmaliyim?

- - - Eklendi - - -

birde ben telefonu 2.el almıştım.aldigim kisi telefona cm7 ve cm9 kurmus. sonra bana satarken stock rom kurmus.ben telefonda cwm yuklu olup olmadigini nasil anlicam.tel kapalıyken ses açma+home tusu+güç tuşuna basıyorum.hicbirsey olmuyor.telefon normal aciliyor.ve dosyalarimda clockworkmod diye 700mb lik bir dosya var.bu dosyayi silersem cm9 kuramaz miyim?

- - - Eklendi - - -

son olarak cm9 kurunca sim deki kisiler falan silincek mi?

Clockworkmod isimli 700mb lık klasör eski rom yedeğini içerir.CWM sdcard üzerinde program olarak yada bir dosya olarak yer kaplamaz.Doğrudan rom hafızaya yüklenir.Yani silebilirsiniz.

Stock roma dönmek için büyük ihtimalle odin kullandığı için cwm de silinmiştir.Yeniden yüklemeniz gerek.

Cm9 yükleyince simdeki kişiler yada sdcard üzerindeki oyun dataları silinmez.Oyunları yeniden yükleyince kaldığınız yerden oyanayabilirsiniz.

Birde daha önceden cm9 cm7 kullanmışsa illaki bu konuda veya cm7 konusunda bir mesajı vardır kendisine ulaşabilirsiniz bu yolla.
 

burc07

Üye
Yükledim ve gayet düzgün çalışıyor yanlız birtakım eksiklikler var.öncelikle
1-kamerada sorun yok.Ancak video çekerken aynı anda fotoğraf karesi alma özelliği yok.orjinal romunda vardı.
2-Görüntülü görüşme yok.(ben bulamadıysam yönlendirin)
3-radyo çalışmıyor bağlantı hatası veriyor
4-orşinal romda 170-135 arası space ram varken ben daha 120 yi hiç görmedim çok ram yiğor
5-şarj dayanmıyor %15 den %0 a beklemedeyken 1 saat içerisinde geldi.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
1-Video çekerken foto alma çok önemli bir özellik olmadığı için atlanmış olabilir.
2-Görüntülü görüşme neredeyse her sayfada tartışıldı artık bu konuda yorum yazmayın lütfen bu romda görüntülü görüşme yok.
3-Radyo için gerekli pro indirin ve ayarları ana konudan indirin çalışıyor.
4-Ram tüketimine değil performansına bakın.Herşey ram tüketimi demek değil herkeste bir ram tüketimi önyargısı almış gidiyor.Biraz performansına bakın.
5-Şarj evet normale göre az dayanıyor ama birkaç döngü sonunda biraz olsun düzeliyor.
 

mustafa_5134

Üye
merhaba arkadaşlar bu romlarda Google Play Hizmetleri diye bi apk var sürekli kaldırıyorum ama teli resetleyince yine geliyor bi açıklama yapabilirmisiniz teşekkürler
 

slvestre-99

Üye
merhaba arkadaşlar bu romlarda Google Play Hizmetleri diye bi apk var sürekli kaldırıyorum ama teli resetleyince yine geliyor bi açıklama yapabilirmisiniz teşekkürler

arkadasim onu kaldirmana gerek yok kaldirirsan google play calismayabilir

- - - Eklendi - - -

sizce hangi rom.en iyisi ve sorunsuz performansli hizli vesaile hangisini derseniz onu yukleyecegim hangisi en iyisi endroix12.8.15 vs cm9 beta 2 vs indroid 4.1
 

mustafa_5134

Üye
arkadasim onu kaldirmana gerek yok kaldirirsan google play calismayabilir

- - - Eklendi - - -

sizce hangi rom.en iyisi ve sorunsuz performansli hizli vesaile hangisini derseniz onu yukleyecegim hangisi en iyisi endroix12.8.15 vs cm9 beta 2 vs indroid 4.1

cm9 beta 2 tavsiye ederim ama ara ara donmalar oluyor birde şebeke hatası veriyor bu arada Google play hizmetleri ayrı google play ayrı 2 tane var google play hizmetleri araştırdım böyle bi apk yok play storede ve kaldırdıkça sürekli geri geliyor teşekkürler
 

burc07

Üye
Flash player calismiyor.nasil giderebilriz??
 

slvestre-99

Üye
bu romda internete girilmiomus galiba dogrumu sorun yoksa soleyin en guzeli sorunu olmayan bu derseni z hemen yuklerim

- - - Eklendi - - -

hangi rom.en iyisi sorunsuz stabil herseyi calisan en guzel en iyyi rom gangisi hangisini yukliyim remics indroid 4.1 mi cm9 beta 2 mi simdiden yardimlariniz icin tskkler
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ben sürekli mobilden giriyorum ve cm9 beta2 kullanıyorum.Herşey stabil sorunsuz.İnternet sorunsuz.
 

slvestre-99

Üye
galiba gorev yoneticisi yokmus dogrumu
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Superuser uygulamasını titaniumbackup veya benzeri bir programla kaldırıp marketten tekrar yükleyin yada romu önce yedekleyin sonra komple baştan yükleyin ve advanced restore dan sadece data yı geri yükleyin.Sorunlarınız çözülecektir.

- - - Eklendi - - -



Clockworkmod isimli 700mb lık klasör eski rom yedeğini içerir.CWM sdcard üzerinde program olarak yada bir dosya olarak yer kaplamaz.Doğrudan rom hafızaya yüklenir.Yani silebilirsiniz.

Stock roma dönmek için büyük ihtimalle odin kullandığı için cwm de silinmiştir.Yeniden yüklemeniz gerek.

Cm9 yükleyince simdeki kişiler yada sdcard üzerindeki oyun dataları silinmez.Oyunları yeniden yükleyince kaldığınız yerden oyanayabilirsiniz.

Birde daha önceden cm9 cm7 kullanmışsa illaki bu konuda veya cm7 konusunda bir mesajı vardır kendisine ulaşabilirsiniz bu yolla.

tamam usta tesekkurler:)

- - - Eklendi - - -

dead trigger veya bu sekilde stock romda kasan oyunlarda kasma var mi?
 

burc07

Üye
1-Video çekerken foto alma çok önemli bir özellik olmadığı için atlanmış olabilir.
2-Görüntülü görüşme neredeyse her sayfada tartışıldı artık bu konuda yorum yazmayın lütfen bu romda görüntülü görüşme yok.
3-Radyo için gerekli pro indirin ve ayarları ana konudan indirin çalışıyor.
4-Ram tüketimine değil performansına bakın.Herşey ram tüketimi demek değil herkeste bir ram tüketimi önyargısı almış gidiyor.Biraz performansına bakın.
5-Şarj evet normale göre az dayanıyor ama birkaç döngü sonunda biraz olsun düzeliyor.

Flash Player çalıştıramadım o konuda yardımcı olurmusunuz?
 

kilicaslan17

Üye
Kararlı sürümü ne zaman çıkar, bir bilgi var mı?
 

RAPoRaNGetrk

Üye
Sorum şu ki ben az öncede indroid remix kurmayı denedim.. XDA developers'ta mevcut..
Türkçe kaynak az olduğu için bir blog ve google translate'ten yardım aldım..
Ama kurtarma ekranına girdiğimde cynogen mod içinde geçerli ;
Wipe data", "wipe cache", "advanced/wipe dalvik cache" ve "advanced/wipe battery stats" gibi seçeneklerden bende sadece Wipe data wipe cache mevcut

Reboot ;
update.. Sd..
Wipe cache
Wipe Data şeklinde

diğer advanced vs bende gözükmüyor...Bunun sebebei ne olablir?
Cihazımı root yaptım..ama kurtarma ekranındaki seçenekleri göremediğimden devam edemedim..
Bunun Yüklemiş olduğum Value Pack ile alakası olabilir mi?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu hiç okumadığınız her halinden belli.Önce bir konuyu her satırı anlayarak okuyun sonra sorunuz varsa gidin yararlandığınız forumlardan yardım isteyin.Aynı sorun nedeniyle burada 2 sayfa yorum çıktı aynı kişiden olmadı onlara bi bakın

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar Arne Coucheren(arco)(galaxy w cm9 geliştiricisi) samsung galaxy w ve aynı anakartı(msm7x30) kullanan benzer donanımlı telefonlar için 3.x kerneli hazırlıklarını başlattı.Galaxy s+/galaxy exhibit II 4g/galaxy w için şu an 2.6.x kerneli kullanılıyor ama orjinal ics 3.x kerneli kullanıyor.Bununla cm9 galaxy w için daha stabil olacak ve jb için 2.6.x kerneli yetersiz kaldığı için 3.x kerneliyle beraber cm10 çalışmaları hızlanacak.Beta3 için bekleyen ve beta3 hakkında sorular soranlar için açıklamak istedim.
 


Üst Alt