Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

kilicaslan17

Üye
ICS wonder a gelmiyorsa bu yazılımı kim yapıyor? Bu, ıcs nin wonder a uyarlanmış halimidir yoksa 3.şahısların hazırladığı bir yazılımmıdır?
 


cambaX

Üye
Siteden kaynaklandigini sanmiyorum bircok siteden denedim hatta resmi sitelerde bile "telefonunuz karsidan yuklemeye uyumlu olmayabilir" uyarisi cikiyor bazi sitelerde ama operayla sorunum halloldu tesekkurler sadik usta yardimci oldugun icin cok saol
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yükleme başarılı fakat türkçe nasıl oluyor

Açılışta zaten dil seçenekleri var ilk açılışta yada ayarlar içinde dil ve giriş menüsünden ayarlayabilirsiniz.

- - - Eklendi - - -

ICS wonder a gelmiyorsa bu yazılımı kim yapıyor? Bu, ıcs nin wonder a uyarlanmış halimidir yoksa 3.şahısların hazırladığı bir yazılımmıdır?

Evet 3.Şahıslar tarafından google ın yayınladığı kaynak kodlar temel alınarak ics nin galaxy w için baştan yazılmış halidir.Android platformunda uyarlamalar telefonun orjinal romuna bazı ekleme ve çıkarmalar yapılarak yapılır.Farklı sürümler içinse sistem yeniden kodlanır.Bu yüzden galaxy w için bütün ics ve jb romları kurumlara bağlı olmayan geliştiriciler tarafından kodlanmış yazılımlardır.
 
guresci25

guresci25

Üye
paylaşım için teşekkürler
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür etmek için yorum yazmayın teşekkür butonuna basın.Bu konuda teşekkürleri yorum ile dile getirmeyin 45 sayfa olmuş zaten bide teşekkürler eklenmesin artık üstüne.
 
guresci25

guresci25

Üye
Telefonda tesekkur butonu yok
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış anlamayın bu sözüm bir tepki değil sadece ufak bir rica.Bu yorumlardan yararlanıcak olan yine sizsiniz.Bu yüzden benim için ehemniyeti yüksek bir durum değil.Sadece okuyanlara kolaylık açısından daha iyi olur diye düşünüyorum.
 

slvestre-99

Üye
bu romd faceunlock yuz tanima ozelligiyle kilit aciyomu
 

slvestre-99

Üye
simdi bu romda google play android.4.0 uygulamalari cikarmi google.playde yazarmi.google chrome acarmi

- - - Eklendi - - -

bu yazilim rootlumu ram expander calismioda

- - - Eklendi - - -

bu yazilim.rootlumu 2.side custom romlar hep rotlumu olur
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkdaşım ram expanderi bende kullandım hata vermedi evet rootlu custım romlar gep demesekdi nerdeyse hepsi rootlu ewet herşeyi açar -----beta 3 nerelerdesin :D :D :D :D sabırsızlıkla bekliyorum
 

slvestre-99

Üye
schizopre kardes bu custom romlarin hepsi rootlumu rom yuklemeden once root gereklimi sadece bu rom.icin demiyorum indroid 4.1 endroix romlari da mi rootlu galaxy w
 

ramazanköse

Üye
selam kardeş bu rom u yükledim çok güzel görüntülü görüşme neden yapamıyoruz ön kamera çalışıyor teşekkürler herşey için.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu forumda paylaşılan bütün galaxy w romları rootludur.Zaten ehndroix cm7 cm9 cm10 ve xperia portu benim paylaşımım ve cm10 haricinde hepsini denedim.Hepsi rootlu ve yukleme oncesi hicbirinde root gerekmiyor.Zaten hicbir rom yuklemesi root gerektirmez.

- - - Eklendi - - -

Beta3 ü hepimiz bekliyoruz ama beta3 diğerlerine göre bekleticek.Çünkü sorunlar azaldıkça bulmasıda zor oluyor.Zaten cm9 kaynağıda stabil sürüm olduğu için güncellemeler sadece galaxy w ya yönelik düzeltmeler için olacak artık.Cm10da çalışmalar devam ediyor ama daha cyanogen kaynağı stabil sürüme ulaşmadığı için onun güncellemeleri birazda cyanogen kaynağına bağımlı devam edicek bir süre.
 

slvestre-99

Üye
usb terhering icin sp3 mu gerekio benim sp2 calismiyo odin ondan teli tanimiyo olabilirmi 2.side hangi rom en iyisi indroid 4.1 vs cm9 beta 2 vs endroix 12.8.15 hangisi tavsiyede bulunun

- - - Eklendi - - -

ama.sadik kardes eski yorumlarda yok faceunlock varmi varsa calisiomu
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
KARDEŞ USBYİ belleğe bağla diyiceksin ewet sadık kardeş cm 10da rootlu beta 2 yi kullan performans artırma var onuda dene evet çalışıyo faceunlock yüz iyileştirme felan yaparsan çok güzel kullanışlı hayır sp 2 nin olabileceğini sanmıyorum ama oladabilir denemedim ama sp2 yanlış hatırlamıyosam androidden önce çıktı belki bu yüzden sorunlar yapabilir sen 40 liraya bi ram al 2in 7 ye geç :D

- - - Eklendi - - -

win 7 ye geç
 
MOM94

MOM94

Üye
Arkadaşlar şimdi bir sorum var.
Rom yüklerken odin programı ile pc üzerinden mi yapmalıyız yoksa recovory mod dan mı. Bu rom işlerinde çok yeni olduğum için hangi yöntem uygunsa onu araştıracagım :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kesinlikle kardeşim cmw yüklemiş ol sonra gerekli işlemleri yaptıktan sonra wipe data cache gibi romu ve gapsı yükle talimatları tam yap hiç bişeyi eksik yapma. cmwden yükle odinle hiç bi işimiz yok
 
Kerim.

Kerim.

Üye
arkadaslar bisey sorcam:mesela ben simdi stock rom kullaniyorum ama cm9a gecmek istiyorum.temple run,subway surfers gibi oyunlardaki skorlarim,modifiyelerim falan hepsi gitcek.bunun gitmemesi icin ne yapmaliyim?

- - - Eklendi - - -

birde ben telefonu 2.el almıştım.aldigim kisi telefona cm7 ve cm9 kurmus. sonra bana satarken stock rom kurmus.ben telefonda cwm yuklu olup olmadigini nasil anlicam.tel kapalıyken ses açma+home tusu+güç tuşuna basıyorum.hicbirsey olmuyor.telefon normal aciliyor.ve dosyalarimda clockworkmod diye 700mb lik bir dosya var.bu dosyayi silersem cm9 kuramaz miyim?

- - - Eklendi - - -

son olarak cm9 kurunca sim deki kisiler falan silincek mi?
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
arkadaslar bisey sorcam:mesela ben simdi stock rom kullaniyorum ama cm9a gecmek istiyorum.temple run,subway surfers gibi oyunlardaki skorlarim,modifiyelerim falan hepsi gitcek.bunun gitmemesi icin ne yapmaliyim?

- - - Eklendi - - -

birde ben telefonu 2.el almıştım.aldigim kisi telefona cm7 ve cm9 kurmus. sonra bana satarken stock rom kurmus.ben telefonda cwm yuklu olup olmadigini nasil anlicam.tel kapalıyken ses açma+home tusu+güç tuşuna basıyorum.hicbirsey olmuyor.telefon normal aciliyor.ve dosyalarimda clockworkmod diye 700mb lik bir dosya var.bu dosyayi silersem cm9 kuramaz miyim?

- - - Eklendi - - -

son olarak cm9 kurunca sim deki kisiler falan silincek mi?
Root var mı?
 


Üst Alt