Arkadaslar ios5 yada wp7 olsa gibi dileklerinizi buraya yazmayın burası bunun yeri değil android 4.0.4 cm9 ile ilgili bir sorununuz varsa yazın.
Görüntülü görüşme ile ilgili sorunuzu cevaplamıyorum kimsenin cvp vermemesini rica ediyorum bunu defalarca açıkladım.
Galaxy ace için s3 evolution romu çıkması bunun galaxy w için olduğu anlmına gelmez.Yeterince s3 tema ve launcherları mevcut onları kullabın.Bu tür istekleri buraya değil android genel bölümüne yazarsanız çözüm bulabilirsiniz şu an ehndroix ve cyanogenmod romları harici ilgilenmiyorum.Bulabilen olursa paylaşır zaten.