özür dilerim rom gerçekten süper olmuş beta 3 vallaha düşünemiyorum heralde hiç takılma olmuyucak en son alpha 8 i kullandım gerçekten çok hızlanmış rom, takılmalar çok az telefonn rahat çalıştığı hissediliyor stock romdan daha hızlı şarj artık daha çok dayanıyor arkadaşlar stock romla karşılaştırdım yalan söylemiyorum ondan daha hızlı gönül, rahatlığıyla yükleyin takılmalar yok oyularda hiç takılma yok darısı cm 10a teşekkürler sadık kardeş ve xda bu arada swapper expanded ilede ramı artırdım performans baya arttı denemenizi tavsiye ederim markette 8 dolar ama ben ücretsiz apk buldum netten bulamazsanız ben pcden upload ederim
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar telefona biraz program yükledim kasma başladı biraz, ama swapper expander ile ramı arttırdım hemen düzeldi bence kesin deneyin ram yetersiz kalıyo program yükleyince