Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cm10 alpha 1 cıkmıs konuyu birazdan acacam :)
 


aryscat

aryscat

Üye
cm10 hayırlı olsun arkadaşlar. gerçi yolumuz uzun...
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
teşekkürler :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu açtım onay bekliuor hayırlısı.Sabredemeyenler için

- - - Eklendi - - -

Konu onaylandı artık galaxy w için cm10 forumda mevcut :-)
 

fuathan

Üye
Kardeşim Şöyle Bi Sorun Var Eline Sağlık Rom Güzel de Mesela Müziği son ses açtığımda çok bas vuruyo ve Patlicak Diye Korkuyom O yüzden ne zamandan beri kulaklıkla dinliyom bunu düzeltmenin bi yolu yokmu???
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim Şöyle Bi Sorun Var Eline Sağlık Rom Güzel de Mesela Müziği son ses açtığımda çok bas vuruyo ve Patlicak Diye Korkuyom O yüzden ne zamandan beri kulaklıkla dinliyom bunu düzeltmenin bi yolu yokmu???

Ses denetimi uyg. içinden hoparlör kısmına gelip ayarlayabilirsiniz.
 

nimeemin

Üye
arkadaşşar ben vold.stab ı indirdim root explorer sayesinde oraya yapıştırdım sonra telefonu kapattım güç düğmesine basıllı tuttum önce mod da yuvarlak döndü sonra ortada nokta çıkıyor ya işte 2-3 saat bekledim açılmadı sonra recovey mod ile format attım fakat sonuç değişmedi ne yapmam lazım lütfen yardım edin
 

fuathan

Üye
Kardes wipe islemlerini yap tekrar romu flash at sonra burda onun la ilgili konusu var ben yaptim gayet sorunsuz ve rom stabil ilerde daha iyi olur bu rom diye tahmin ediyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Şu an aslında stabil demek zor beta1 sürümü birçok hata ve esksiklik içeriyor.Evet herşey tam anlamıyla çalışıyor ama her zaman düzgün çalışmıyor.Öyle bir an geliyor ki alpha1 den beri hiç sorun yapmayan bişey bir anlığına kilitlenip kalıyor çalışmıyor.Yada anlamsız bir şekilde yaptığınız şeyin tam ortasında hata verebiliyor.Zaten beta diye tabir edilmesinin sebebide bu kararsızlık durumları oluyor.Şu an için pek fazla hata yok kullanımda sıkıntı yapmıyor ama tamamen stabil denemez yinede.
 

ugto

Üye
Sadık hocam öncelikler çok sağol. Sayende CM9 u rahatlıkla yüklerdim. Fakat bir kaç sorum var. Cevaplaya bilirsen sevinirim.

1. JB deki orjinal not larımı bunda not defteri olmadığı için açamıyorum. Gmailim e göndermiştim ama ekli dosyayı bu os da açamıyorum. Orjinal not defterinin apk sını ve görev listesi apk sını bulamaz mıyız.
2. Home tuşuna basılı tutunca çıkan açık uygulamaların hepsini bir kerede sonlandırma yok mu?
3. Fotoğraf çekerken çekim sesini kapatamıyor muyuz?
4. JB deki orjinal hava durumu ve saat benim için yeterliydi bunu bulamaz mıyız?

Şimdilik gördüğüm eksiklikler bunlar. Cevaplarsan çok makbule geçeçek .
Tekrar Sağolasın.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ewet beta 2 de çokğu sorunun düzeleceğini ümit ediyorum özellikle şarj ve performans 2 haftadır bişeyler yapmışlardır heralde
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yok githubda sürekli aktiflik var.Yani çalışmalar tam gaz devam ediyor.
 

ugto

Üye
Sadık hocam kolay gelsin. Sağolasın Sayende cm9 sorunsuz geçtim. Ama bir kaç sorum olacak. Cevaplarsan sevinirim.

1. Orjinal Not defteri ve Görev listesi nerden bulabilirim. Çünkü JB de aldığım notları açmam lazım. .vnt uzantılı olanı.

2. GPU güncellemesini yedek alıp yükleyin demişsin. CM9 un yedeğini alallım. Yedek almadan direk şu anda kursam sorun olur mu?

3. Bir de JB de olan orginal hava durumu ve saat benim için gayet sade ve yerli idi bunu bulma imkanımız var mı?

Tekrar sağol.
 

ugto

Üye
Sadık hocam kolay gelsin. Sağolasın Sayende cm9 sorunsuz geçtim. Ama bir kaç sorum olacak. Cevaplarsan sevinirim.

1. Orjinal Not defteri ve Görev listesi nerden bulabilirim. Çünkü JB de aldığım notları açmam lazım. .vnt uzantılı olanı.

2. GPU güncellemesini yedek alıp yükleyin demişsin. CM9 un yedeğini alallım. Yedek almadan direk şu anda kursam sorun olur mu?

3. Bir de JB de olan orginal hava durumu ve saat benim için gayet sade ve yerli idi bunu bulma imkanımız var mı?

Tekrar sağol.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sorunuzu özelden cevapladım buradakini görmemişim şu sıralar biraz yoğunum kusura bakmayın.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
rom stabilleştimi biraz beta 2 de pek stabill haberi yokta
 
doganhu

doganhu

Üye
Galaxy W samsung destek vermesede ICS konusunda cok guzel gelişmeler var. Başta teli aldığıma pişman olmuştum ama yenilikleri görünce iyiki almışım diyorum.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
özür dilerim rom gerçekten süper olmuş beta 3 vallaha düşünemiyorum heralde hiç takılma olmuyucak en son alpha 8 i kullandım gerçekten çok hızlanmış rom, takılmalar çok az telefonn rahat çalıştığı hissediliyor stock romdan daha hızlı şarj artık daha çok dayanıyor arkadaşlar stock romla karşılaştırdım yalan söylemiyorum ondan daha hızlı gönül, rahatlığıyla yükleyin takılmalar yok oyularda hiç takılma yok darısı cm 10a teşekkürler sadık kardeş ve xda bu arada swapper expanded ilede ramı artırdım performans baya arttı denemenizi tavsiye ederim markette 8 dolar ama ben ücretsiz apk buldum netten bulamazsanız ben pcden upload ederim

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar telefona biraz program yükledim kasma başladı biraz, ama swapper expander ile ramı arttırdım hemen düzeldi bence kesin deneyin ram yetersiz kalıyo program yükleyince
 

loley00

Üye
beta 1 den ikiye gecerken normal rom yuklermis gibi yeniden yuklemek zorundamiyiz?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet ama zor bi iş değilki :D
 


Üst Alt