Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
Bide sebeke sorunu var nasil cozebiliriz
 


nimeemin

Üye
Yok kardes sd.cardda her yer bos sadece googlee playde indirmiyor internete hizli.giriyo baya ama.hic indirmio tarayicida chrome.da hic.biseyde indirmio ya beta 1 yuklesem.sorun gidermi
gapps ı birdaha indir yükle
 

slvestre-99

Üye
şebeke sorunu var derken biraz daha açarmısınız çünkü şimdiye kadar 3g yada çekmeyle ilgili problemim olmadı.

Yani sebeke bazen.hata verior 3g gostergesinde cubuk yok internette gezerken cok hizli ama bisey indiremiyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bazı yerlerde 3g çok az çekiyor.Bu durumlarda 3gyi kapatıp edge kullanırsanız sorun düzelecektir.

- - - Eklendi - - -

Google play sorunu için google play hata verdiği zaman size bir hata kodu verecektir.Onu yazarsanız yardımcı olabilirim.
 

absakalli

Üye
Kesinlikle romu baştan yükleyin.Bazen böyle hatalar verebiliyor ama bir kez daha deneyince açılıyor kamera ve hiçbir zaman ingilizce olarak yazmaz tabi dili ingilizce seçmediyseniz.Eğer dil türkçe ise kameraya bağlanılamıyor uyarısı verir ve bunu sürekli yapmaz en fazla 1-2 kez yapar sonra açılır.
beta 2 diye jb romunun üzerine beta 3 ü atmışım wipe işlemi yapmadan :) format attım baştan yükledim düzeldi teşekkürler..

- - - Eklendi - - -

o oyunlardaki restler felan bundan kaynaklıymış sanırım :D
 

cool_eagle

Üye
ben nordic countries romu kullanıyorum. ondada hiçbir sorun yok. hiçbir kasılma takılma oyunlarda da bi problem yok. cm9 un üstün performans ı sanki biraz psikolojik gibi geldi bana :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar nordic countries yada turkey romu farketmez stock romların hepsi aynı ve stock rom performans olarak kötü demiyorum ama android 2.3.6 sürümünden kaynaklı performans düşüklüğü yaşanabiliyor.Ben stock rom ile nova3 ü hiç kasmadan oynayabiliyordum ama aynı zamanda bazen asphalt6 yı dahi oynanmıyacak kadar çok kastığıda oluyordu.Yani stock romda samsungdan değil 2.3.6 dan kaynaklı özelliklede oyun performansında stabilite eksikliği var.Android 2.3.6 sürümü donanımı yeterince iyi kullanamıyor bu yüzden bazen sorunsuz çalışırken bazen sıkıntı yapabiliyor.CM9 üstün performans sağlamıyor sadece oyun performansının kalıcı olmasını sağlıyor.
 

nimeemin

Üye
daha yeni nova 3 yükledim küçük kasma bile yapmadı
 

nimeemin

Üye
Stock rom a yükleyip denedin mi?
hafıza kartını sd card göstermek için vold.stab dosyasınını system etc atmak lazım onu atmak içinde root gerekiyor stock romda denemedim fakat stock rom asphalt 6 yı kasıyordu
 

slvestre-99

Üye
Bazı yerlerde 3g çok az çekiyor.Bu durumlarda 3gyi kapatıp edge kullanırsanız sorun düzelecektir.- - - Eklendi - - -Google play sorunu için google play hata verdiği zaman size bir hata kodu verecektir.Onu yazarsanız yardımcı olabilirim.
yok benimki hata vermiyor indiriyor diyo oyle kaliyo hatta 1 saat bekledim hala indiriyor diyo
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
yok benimki hata vermiyor indiriyor diyo oyle kaliyo hatta 1 saat bekledim hala indiriyor diyo

Bu bağlantı hızı ile alakalı olabilir yada kullandığınız ağda indirme yapma engellenmiş olabilir olabilir.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bu hafiza karti ile usb bellegin yerini degistirmeyi detayli bir sekilde anlatan bir link verebilir misiniz?
ve birde cm9 kendinden rootlu deme?
 

coquet07

Üye
bı sorum olacak dıkey tus takımı ve gorev yonetıcısını ram hafızasını sılmeyı bulamıyorum mevcutmu acaba ? şimdiden tesekkurler elınıze saglık
 

nimeemin

Üye
bu hafiza karti ile usb bellegin yerini degistirmeyi detayli bir sekilde anlatan bir link verebilir misiniz?
ve birde cm9 kendinden rootlu deme?

http://www.dosya.tc/server21/jhKdvC/voldfstab.rar.html
bu dosyayi indir rardan cikar
rardan cikmis dosyayi root exploreri sayesinde yapistirmadan once yukara r/w yazan i r/o yap system/etc ye at telefonu yeniden baslat is hal olmustur:-)
kendinden rootlu ise ek olarak root yapma cm9dan sonra root yukleme demek

- - - Eklendi - - -

bı sorum olacak dıkey tus takımı ve gorev yonetıcısını ram hafızasını sılmeyı bulamıyorum mevcutmu acaba ? şimdiden tesekkurler elınıze saglık
http://www.mediafire.com/?o3hv2ga7m8q18t2 linteki apkyı indirin ve root explorer ile system/app yoluna atın.Permission bölümünü satır satır 110 -100-100 şeklinde ayarlayın(1 işaretli 0 işaretli değil şeklinde).Telefonu yeniden başlatın.TaskManager uygulaması menüde gözükecektir.
 

bbarut

Üye
kies apk indirdim ve kurdum sorunsuz çalışıyor.
 

absakalli

Üye
http://www.dosya.tc/server21/jhKdvC/voldfstab.rar.html
bu dosyayi indir rardan cikar
rardan cikmis dosyayi root exploreri sayesinde yapistirmadan once yukara r/w yazan i r/o yap system/etc ye at telefonu yeniden baslat is hal olmustur:-)
kendinden rootlu ise ek olarak root yapma cm9dan sonra root yukleme demek

- - - Eklendi - - -


http://www.mediafire.com/?o3hv2ga7m8q18t2 linteki apkyı indirin ve root explorer ile system/app yoluna atın.Permission bölümünü satır satır 110 -100-100 şeklinde ayarlayın(1 işaretli 0 işaretli değil şeklinde).Telefonu yeniden başlatın.TaskManager uygulaması menüde gözükecektir.

Hocam taskmanager da permission bölümü ile ilgili olan yeri anlamadım :) size zahmet biraz daha acıklarsanız çok mutlu olurum :)şimdiden teşekkürler :)

- - - Eklendi - - -

tamamdır yaptım :)
 


Üst Alt