Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

egomender

Üye
download modu:ses kısma+home tuşu+açma/kapama tuşu.Basılı tutarak biraz bekleyin.
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaşlar wipe cache yaparsanız telefonunuzdan hiç bi uygulama yada dosya silinmez wipe data yaparsanız tüm uygulamlar silinir sistem uygulamları hariç sd kartta 1.7 gblik alan ama bakın kesinlile xmw kazandırın telefonunuza

- - - Eklendi - - -

istersen telefonunu garantiye yolla:ehe garanti karşılar yada odinle başka bir rom flaşla. yüklediğin rom bozuk olabilir

- - - Eklendi - - -

cmw kazandırmış olun sd kart 1.7 gblik alan siz başka zaten nereye atmayı düşünüyosunuz anlamadım :D

- - - Eklendi - - -

hem siz inceleme videosuna bakın yükleyen kişi ile birlikte yükleyin
 

hakan199577

Üye
orjinal rom flaslamadan Recovory den eski romu silmem gereklimi ??



- - - Eklendi - - -

ben cm9 yüklemicem cm9 yüklemiştim galeri acılmadıgı için orjinal rom yükledim odin ile samsung yazısı geliyo ordan ileri gitmiyor rom da mı bozuklu var
 

kilicaslan17

Üye
orjinal rom flaslamadan Recovory den eski romu silmem gereklimi ??



- - - Eklendi - - -

ben cm9 yüklemicem cm9 yüklemiştim galeri acılmadıgı için orjinal rom yükledim odin ile samsung yazısı geliyo ordan ileri gitmiyor rom da mı bozuklu var

Odin ile yükleyince bendede öyle oluyor.Cihazınızda cwm yüklü ise hafıza kartını bilgisayara takın(Kart okuyucu ile).Romu hafıza kartına atın ve cwm ile kurun.Eğer cwm yüklü değilse odin ile cwm flashlayın
 

hakan199577

Üye
nihayet orjinel rom flaşlaya bildim ama bu seferde büyük bir sorunum var wifi acılmıy eror yazıyo ne yapa bilirim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bu sorun bendede olmuştu :( sen neyap biliyomusun sadık eski romu geri yükleme diye bişey yazmıştı altta sen tekrar cmw kazandır sadığın romunu yükle iş tamamdır :D
 

egomender

Üye
bişey sorucam bütün işlemleri yapıp cm9 zipini kurduktan sonra google playi kurmayıp cm9u kurduktan sonra reboota basıp telefonu yeniden açsak telefona cm9 yüklenirse daha sonra google play zipi yüklenebilir mi?
 

egomender

Üye
ya lanet olsun! brick mi oldu lütfen söyleyin galaxy wonder yazısı çıkıyor daha da ilerlemiyor :'(

nasıl normale döndürebilirim? ACİL!
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Romu yukledim.harikaymis fakat telefon 16gblik sd kartimi bir turlu gormuyor.galeride,apolloda falan resimler-muzikler cikiyor ama Dosya yoneticisinden bir turlu gozukmuyor dosyalar.klasor yok diyor.yardim:(
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yok :D klasörü sen görmüyosundur dosya yöneticiden external storege yada external sd gibi bi dosya var ona basınca hafıza kartına girersin
 
Kerim.

Kerim.

Üye



- - - Eklendi - - -

Olmuyor bos gosteriyor.ama apolloda falan muzikler cikiyor Ama dosyalarda yok:(acil yardim:(
 

ferhatat

Üye
mnt bölüme bas ordanda external sd bölümüne gir bütn dosyalar orada dostum
 

kilicaslan17

Üye
Romu yukledim.harikaymis fakat telefon 16gblik sd kartimi bir turlu gormuyor.galeride,apolloda falan resimler-muzikler cikiyor ama Dosya yoneticisinden bir turlu gozukmuyor dosyalar.klasor yok diyor.yardim:(

stock romda "sd card/external sd" yolu hafıza kartına çıkıyordu.
Bu romda ise ":external sd" ye gireceksiniz.yani ana bölümden external sd e gireceksiniz
 

cihansarikaya

Üye
hocam konuyla çokta ilgisi yok gibi ama otg desteği sağlıyormu sağlamıyorsa bildiğiniz stock rom için otg destekli kernel var mı yardımlarınızı bekliyorum
 

LomeX

Üye
beyler benim tek problemim mesaj yazarken titreşim modunda olması hangi harfe basarsam titriyo telefon ve mesajlasma durduruldu diyo ara sıra bi çözümü warmı tşkler?
 

masacre4588

Üye
Arkadaslar ben.romu yukledim.sevdimde ama dungeon.hunter 3 bende kasiyor onu nasil cozebilirim..bide ayarlar menusunde bellek ve gpu ile ayarlari bilen biri bana yardimci olabilirmi onlari nasil.kullanabilirim..
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
hocam konuyla çokta ilgisi yok gibi ama otg desteği sağlıyormu sağlamıyorsa bildiğiniz stock rom için otg destekli kernel var mı yardımlarınızı bekliyorum
Galaxy w nun donanımsal olarak otg destegi yoktur.Kernel desteklese bile kablo ile usb cihaz bağlandığında çalışmaz.

- - - Eklendi - - -

beyler benim tek problemim mesaj yazarken titreşim modunda olması hangi harfe basarsam titriyo telefon ve mesajlasma durduruldu diyo ara sıra bi çözümü warmı tşkler?
Ayarlar/ses menüsü altından tuş takımındaki titreşimi kaldırabilirsiniz
 

loley00

Üye
Beyler ne diyosunuz 4.2 de gelirmi :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Önce bir hayırlısıyla 4.1 stabil hale gelsin sonra 4.2de gelir ;)

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar ben.romu yukledim.sevdimde ama dungeon.hunter 3 bende kasiyor onu nasil cozebilirim..bide ayarlar menusunde bellek ve gpu ile ayarlari bilen biri bana yardimci olabilirmi onlari nasil.kullanabilirim..

Ayarlar/Geliştirici seçenekleri/gpu oluşturmayı zorla
Ayarlar/Performans/16 bit şeffaflık
Ayarlar/Performans/Bellek yönetimi/nesneleri temizle

seçeneklerini işaretle teli yeniden başlat.
 


Üst Alt