garanti karşılar yada odinle başka bir rom flaşla. yüklediğin rom bozuk olabilir
orjinal rom flaslamadan Recovory den eski romu silmem gereklimi ??
- - - Eklendi - - -
ben cm9 yüklemicem cm9 yüklemiştim galeri acılmadıgı için orjinal rom yükledim odin ile samsung yazısı geliyo ordan ileri gitmiyor rom da mı bozuklu var
Romu yukledim.harikaymis fakat telefon 16gblik sd kartimi bir turlu gormuyor.galeride,apolloda falan resimler-muzikler cikiyor ama Dosya yoneticisinden bir turlu gozukmuyor dosyalar.klasor yok diyor.yardim![]()
mnt bölüme bas ordanda external sd bölümüne gir bütn dosyalar orada dostum
stock romda "sd card/external sd" yolu hafıza kartına çıkıyordu.
Bu romda ise ":external sd" ye gireceksiniz.yani ana bölümden external sd e gireceksiniz

Galaxy w nun donanımsal olarak otg destegi yoktur.Kernel desteklese bile kablo ile usb cihaz bağlandığında çalışmaz.hocam konuyla çokta ilgisi yok gibi ama otg desteği sağlıyormu sağlamıyorsa bildiğiniz stock rom için otg destekli kernel var mı yardımlarınızı bekliyorum
Ayarlar/ses menüsü altından tuş takımındaki titreşimi kaldırabilirsinizbeyler benim tek problemim mesaj yazarken titreşim modunda olması hangi harfe basarsam titriyo telefon ve mesajlasma durduruldu diyo ara sıra bi çözümü warmı tşkler?
Arkadaslar ben.romu yukledim.sevdimde ama dungeon.hunter 3 bende kasiyor onu nasil cozebilirim..bide ayarlar menusunde bellek ve gpu ile ayarlari bilen biri bana yardimci olabilirmi onlari nasil.kullanabilirim..
