nimeemin
Üye
gerçektenmisadık kardeş adreno güncellemesini kaldır telfonu yavaşlattı tekrar atcam romu mecburen
- - - Eklendi - - -
sanırım arconun ayarlarını bozuyor
gerçektenmisadık kardeş adreno güncellemesini kaldır telfonu yavaşlattı tekrar atcam romu mecburen
- - - Eklendi - - -
sanırım arconun ayarlarını bozuyor
baştanmı kuralım şimdiSanırım yeni ayarlarla uyumsuzluk yapıyor.Anlaşılan arco bütün modları çalışmaz hale getiriyor.Kasıtlı yaptığı bisey oldugunu sanmiyorum ama artik o modlara ihtiyacda kalmadi gibime geliyor.



görev yöneticisi orjınal rom gibi oluyorsa mesajlajma ve rehberde olur herhaldecm romlarını rehber ve mesajlaşma uygulaması yüzünden sevmiyorum. stock romlardaki samsung un mesajlaşma ve rehber uygulaması çok hoş

görev yöneticisi orjınal rom gibi oluyorsa mesajlajma ve rehberde olur herhalde![]()

Aslında olur sadece system/app den mms ve contact uygulamaları kopyalansa çalışır.
- - - Eklendi - - -
Şuan bayram nedeniyle ilgilenemiyorum bayram sonrası bütün portlama işlemlerini deniyeceğim çalışanları paylaşırım.
- - - Eklendi - - -
Arkadaşlar bayram boyunca maxiceple ilgilenemeyeceğim sorularınız cevapsız kalırsa simdiden ozur dilerim.
game hub ve kiesi filan çalıştırıyorda mesajlşma rehber gibi şeyleri çalıştırmıyor
mesajlaşmayi yükleyim derken yanlışlıkla romun kendi sms uygulamasını sildim buraya paylaşırmısısnız
