Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



Ali58_58

Ali58_58

Üye
evet sanki takılmalar azalıyomuş gibi oluyo fakat menü geçişlerinde yavaşlama oluyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım yeni ayarlarla uyumsuzluk yapıyor.Anlaşılan arco bütün modları çalışmaz hale getiriyor.Kasıtlı yaptığı bisey oldugunu sanmiyorum ama artik o modlara ihtiyacda kalmadi gibime geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kilicaslan17

nimeemin

Üye
Sanırım yeni ayarlarla uyumsuzluk yapıyor.Anlaşılan arco bütün modları çalışmaz hale getiriyor.Kasıtlı yaptığı bisey oldugunu sanmiyorum ama artik o modlara ihtiyacda kalmadi gibime geliyor.
baştanmı kuralım şimdi :(:(:(
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sorun yaşamıyorsanız gerek yok.

- - - Eklendi - - -

Adreno güncellemeri oyunlar için iyi ama menü gecisleri icin kotu etki yapıyor.Ben kaldırdım zaten forumdada ayrı konu olarak mevcut kullanıp kullanmama konusunu size bırakıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: kilicaslan17

S.McManaman

Üye
merhaba arkadaslar. Romu yuklerken sorun yasadım. update.zip i yükledikden sonra gapps.zip i telefona atmayı unuttugumu hatırladım. Suan telefon açılmıyor ve bilgisayara baglanmıyor. Hafıza kartına atsam gapps.zip i görür mü ? yardımcı olur musunuz ?
 

berkayaslan97

Üye
Kaldırmak derken romu yeniden mi yükliycez
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır ben konudan kaldırdım.Eğer sorun yaşamıyorsanız uğraşmayın.Sorun yapıyorsa romu yeniden yükleyin ve modu kurmayın.Performans modu beta3 ile uyumsuzluk yapıyor.Ama çok büyük bir problem değil.Kullanım açısından sıkıntı yapmıyor.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar efekleri ve geçisleri hızlandırmak için ayarlar/geliştirici seçeneklerinden pencere animasyonları ve geçis animasyonları ölcegini 0.5x e ayarlayın.Adreno driverlarının yaptığı yavaşlığı düzeltiyor.Bu yavaşlama kasma değil efeklerin hızının düşmesi şeklinde oluyor.
 

cool_eagle

Üye
telefonu gece sarjı %50 de bıraktım sabah baktığımda %39 a düşmüş. Nordic countries romu yüklü. cm9 yüklü iken denedim yine ekran kapalıyken saatte %1 falan düşme oldu. Daha önce galaxy gio vardı ekran kapalıyken şarjı asla düşmüyordu. bu telefonu yeni aldım. acaba normal mi böyle olması
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Şarjınız normal zaten günlük kullanımda ortalama 1.5 gün gidiyor şarjı
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık kardeş kaldrımakla iyi yapmışsın klavyede biraz hızlı yazıyorum 3.cüde kasmadan dolayı klavye basmıyodu bekletiyodu yani romu zaten baştan kurdum ama hiiiç boşuna yüklemeyin gerek olsa arco zaten yüklerdi bu arada isteyenler için performans ayarlarından 16 bit şeffaflık yüzey titrekliğini düzeltme bellek yönetiminden zramı %18 yapabilirsiniz nesneleri temizleyide işretleyin kesinlikle nova launcheri kurun animasyon hızlarını felan ayarlayabiliyosunuz zatentakılma yapmyan bi launcher trecbuket gibi geliştirici seçeneklerdende gpu olşturmayı zorlayıda işretleyin telefona baya yardımı oluyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık kardeş sence bu cm updates çalışr mı? :D
 

cool_eagle

Üye
cm romlarını rehber ve mesajlaşma uygulaması yüzünden sevmiyorum. stock romlardaki samsung un mesajlaşma ve rehber uygulaması çok hoş
 

nimeemin

Üye
cm romlarını rehber ve mesajlaşma uygulaması yüzünden sevmiyorum. stock romlardaki samsung un mesajlaşma ve rehber uygulaması çok hoş
görev yöneticisi orjınal rom gibi oluyorsa mesajlajma ve rehberde olur herhalde :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Aslında olur sadece system/app den mms ve contact uygulamaları kopyalansa çalışır.

- - - Eklendi - - -

Şuan bayram nedeniyle ilgilenemiyorum bayram sonrası bütün portlama işlemlerini deniyeceğim çalışanları paylaşırım.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bayram boyunca maxiceple ilgilenemeyeceğim sorularınız cevapsız kalırsa simdiden ozur dilerim.
 

cool_eagle

Üye
Aslında olur sadece system/app den mms ve contact uygulamaları kopyalansa çalışır.

- - - Eklendi - - -

Şuan bayram nedeniyle ilgilenemiyorum bayram sonrası bütün portlama işlemlerini deniyeceğim çalışanları paylaşırım.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bayram boyunca maxiceple ilgilenemeyeceğim sorularınız cevapsız kalırsa simdiden ozur dilerim.

olmuyor onu denedim. samsungun uygulamaları cm de çalışmıyor
 

nimeemin

Üye
game hub ve kiesi filan çalıştırıyorda mesajlşma rehber gibi şeyleri çalıştırmıyor
mesajlaşmayi yükleyim derken yanlışlıkla romun kendi sms uygulamasını sildim buraya paylaşırmısısnız
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
game hub ve kiesi filan çalıştırıyorda mesajlşma rehber gibi şeyleri çalıştırmıyor
mesajlaşmayi yükleyim derken yanlışlıkla romun kendi sms uygulamasını sildim buraya paylaşırmısısnız
İnternet paketim bittiği için bayram boyunca sorularınıza cevap veremezsem kusura bakmayın.Elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum.
 

loley00

Üye
Bu versionda wifi düzelmiş sanki hem daha hizli hemde cekim gucu artmis gibi
 


Üst Alt