alprnx
Üye
kardeş bunu bende kullandım bak telefonu şarza tak biraz bekle tuş kilidi kapandım telefon ekran tamamen kapansın sonra tuş kilidini açmaya çalışınca açılmıor telefon en baştan kapatıp açmak zorunda kalıorum.bu romu slvestre-99 var onla beraber kullanmıştık rom harika helekı oyun performansı arayüz felan çok güzel ama bu sorun var.bide bazı script kurunca hatalar verdı.bunun rc7 tabanlısı cıksa cok harıka olurarkadaslar bu romu öneririm sizlere 4*4 en iyisi bu bi aydr kullanıyorum sorunsuz ve stabil orjinal rom kadar iyiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız>>> son cıkan Hackin'ROM 3.2 Hibrid i indirn![]()


