Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Undinex3

Üye
No Storage uyarısı alıp duruyorum galeriye falan girmiyor ve müziklerim apolloda görünmüyor ?

http://www.maxicep.com/android-yazilim-destek/rom-c9-storage-hatasi-772742.html#post5884403
 


fairtail

Üye
arkadaşlar orijinal yazılıma dönerken odine rarlı dosyayı mı göstereceğiz?rardan çıkan orji yazılım 323mb dan 650mb çıkıyor odin dosya büyük hatası veriyor nerde yanlış yapıyorum acaba bir yardımcı olsanız
 

kubiilay

Üye
arkadaşlar orijinal yazılıma dönerken odine rarlı dosyayı mı göstereceğiz?rardan çıkan orji yazılım 323mb dan 650mb çıkıyor odin dosya büyük hatası veriyor nerde yanlış yapıyorum acaba bir yardımcı olsanız

aynı dert bende de var.

- - - Eklendi - - -

Bende ara sira oluyor hep oyle duzeltiyorum
Odini ac cwm yukleme yap ama debug onliy tikla sagdaki en ustteki haric hepsini isaretle ram chekti galiba o haric cwmyi at sonra romu tekrar jur


eyvallah kardeş oldu, tekrar orjinal room yüklemeye calıstım ama yine sonuc aynı. Örnegin yabancı ama orjinal bir rom yüklersek garanti kapsamına giriyor mu
 

sefa__54

Üye
video kaydederken bekleeye nasil alacam yardimm lutfen .
 

cambaX

Üye
ne zamandır bekliyoruz bi güncellenmedi şu cm9, cm10 desek alphada sürünüyor, cm10.1 çıkacakta biz görücez vay halimize :D ne edekk biz komşular :D
 
AlperTunga87

AlperTunga87

Üye
aynı dert bende de var.

- - - Eklendi - - -




eyvallah kardeş oldu, tekrar orjinal room yüklemeye calıstım ama yine sonuc aynı. Örnegin yabancı ama orjinal bir rom yüklersek garanti kapsamına giriyor mu
garanti kapsamı ile ilgili detaylı bilgim yok yazılım atarken sorun yasarsan sorun yapma dedigim işlemleri yap cwm dosyalarını yerlestir start bukadar...

- - - Eklendi - - -

bu arada orjinal yazılım yüklerken kalıyorsa indirdigin dosyaları tekrar indir birde orjınal yazılımı kurmadan önce cwm menüsüden bütün cace vs format sistem bunları yaptıktan sonra download moda al orj yazılımı öyle yükle

- - - Eklendi - - -

aynı dert bende de var.

- - - Eklendi - - -




eyvallah kardeş oldu, tekrar orjinal room yüklemeye calıstım ama yine sonuc aynı. Örnegin yabancı ama orjinal bir rom yüklersek garanti kapsamına giriyor mu
rardan cıkartıp göstereceksin
 
JohanGielen

JohanGielen

Üye
ne zamandır bekliyoruz bi güncellenmedi şu cm9, cm10 desek alphada sürünüyor, cm10.1 çıkacakta biz görücez vay halimize :D ne edekk biz komşular :D

Aynen ilki tam anlamıyla stabil değil ki ikincisine başlandı
 
enginizmir

enginizmir

Üye
Kardeşim ben odinle stok rom atmayı anlatmaya çalışayım :)

Odin Multi Downloader v4.43 ü aç One Package, Auto Reboot, Protect Ops, Reset time (sec) [300] işaretli olsun Öncelikle Ops dosyasını yükle. ''One Package'' ye tıkla .tar yada .md5 uzantılı stok rom dosyanı seç sonra telefonu Download moda al USB kablosuyla bilgisayara bağla Odin programında COM Port Mapping in altındaki yer sarı olduysa Odin telefonu tanımış demektir. Starta tıkla COM Port Mapping in üstündeki büyük yerde PASS yazmadan telefonla bilgisayarın bağlantısını sakın kesme.

NOT: OPS Dosyasını yüklemessen ne olacağını bilmiyorum ama ben yükle derim birşeylerin güvenliğini sağlıyor sanırım.
NOT2: Download moda Ses kısma + Home tuşu + güç tuşuna sürekli basılarak açılır.
NOT3: Recovery moddan Wipe data wipe cache format system format data format chace hatta sd kartlara her seyi formatladım..

Linkler:
Odin 4.43 :
Ancora OPS Dosyası :

Bence SLOVAKYA romunu kurun... ben çok memnunum .. rootladım gereksizleri dondurdum... Cm 9 rc6 da kasılan subway surfers kasmadan oynuyorum.. Kernel değiştirmedim iyi yorumlar okumadım... orjinal rom gibisi yok bence o kadar çok saçmalıyorduki telefon bunca zaman hergün rom yukledigime üzülüyorum.. umarım rom yuklemene yardımcı olabilmişimdir..
 
alprnx

alprnx

Üye
beyler benım düşüncem şu yönde cm9 final çok saglam olcak gibi.şöyle açıklayayım mesela

cm9 rc3 ile rc4 arasında 3 gün var.
cm9 rc4 ile rc5 arasında 6 gün var.
cm9 rc5 ile rc6 arasında 9 gün var.
cm9 rc6 2013-02-19 tarihinde çıktı.bugun ise 13.3.2013 yani baya bi zaman geçti.bu süreçte inş.arco çok saglam bi cm9 final hazırlamıştır diye düşünüyorum.bilmem sizin görüşleriniz neler ?
 

mnyak94

Üye
beyler benım düşüncem şu yönde cm9 final çok saglam olcak gibi.şöyle açıklayayım mesela

cm9 rc3 ile rc4 arasında 3 gün var.
cm9 rc4 ile rc5 arasında 6 gün var.
cm9 rc5 ile rc6 arasında 9 gün var.
cm9 rc6 2013-02-19 tarihinde çıktı.bugun ise 13.3.2013 yani baya bi zaman geçti.bu süreçte inş.arco çok saglam bi cm9 final hazırlamıştır diye düşünüyorum.bilmem sizin görüşleriniz neler ?
umarım öyle olur
şimdiye kadar ki güncellemeler basit hatalardan dolayı oldu ön kamera kernel vs sebeplerden dolayı kısa zamanda çok rom geldi final gelirse çok güzel olacak.
bu arco nereli ne yer ne içer bilen var mı ?
cm9 da ki hoparlör patlaması alabilse alnından öpecem artık
 
f_conq

f_conq

Üye
arkadaşlar bu cm9 daki dialerı stock romda nasıl kullanırız. apk olarak cihazda mevcut ancak yükleme sonunda hata veriyor. hangi yöntemle sisteme dahil edilebilir?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

deadhero

Üye
hala şukadar gün oldu çıkmadı diyorsunuz. Arco gerekli açıklamayı haftalar önce yaptı. Nisanın ilk haftası veya martın son haftası çıkacak...
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

mem034

Üye
Rehberdeki numaralar siliniyor mu ?

- - - Eklendi - - -

Bir sorum daha olucak, klasör yapıp indirdiğim app leri içine atamıyormuyum ? sayfalar baya karışıyor harf yada tarihe göre sıralayınca.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Undinex3

Üye
orjinal romu yüklemeye çalışıyorum odinle fakat bir saate yakın oldu hala bitmedi ?

- - - Eklendi - - -

ops dosyasını değiştirince düzeldi
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

burhan_6630

Üye
tuş takımı yok ya
nasıl mesaj yazıcaz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
-Emre

-Emre

Üye
Rehberdeki numaralar siliniyor mu ?

- - - Eklendi - - -

Bir sorum daha olucak, klasör yapıp indirdiğim app leri içine atamıyormuyum ? sayfalar baya karışıyor harf yada tarihe göre sıralayınca.

trebuchette bu özellik yok malesef. başka bir launcher kullanabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
blackcat67

blackcat67

Üye
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

deadhero

Üye
xda (tarihi tam hatırlamıyorum ama ya nisanın ilk haftası ya martın son haftası demişti yada nisanın son haftası demişti :D)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
artistsefa

artistsefa

Üye
Tesekkurler ellerine saglik

- - - Eklendi - - -

Helal olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

merhaba_-

Üye
İndirdim elinize saglik..
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


Üst Alt