Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

basri111

basri111

Üye
Teşekkürler arkadaşlar
 


ali1792

Üye
dejavuex kardeşimiz paylaşmış bari bende forumdakı konu linkini vereyim

hocam peki gözüne çarpan kronik bir sorunu var mı bu chronos versiyonun
 
alprnx

alprnx

Üye
kuralı 1 saat kadar oldu daha herhangi bi sorunla karşılaşmadım...

- - - Eklendi - - -

spider-man oyunun saglam bi linkini ve adreno için olanını verebilcek olan varmı ya çok lazım.bütün oyunlar var bi tek o yok.forumdakılere baktım bi türlü çalıştıramadım.daha önce oynamış yada kurmuş olanlar bi yardım lütfen
 

delooo

Üye
arkadaşlar bu romu yükledim bikaç aydırda kullanıyordum ama bugün wifi yi açmak isterken açılmadı. wifi açılıyor diyor fakat açılmıyor nasıl bişey yaparsam düzelir yardımcı olurmusunuz
 
alprnx

alprnx

Üye
uçak modunu aç kapa yap düzelir kardeşim
 

cavciv

Üye
abi ya ben rc6 yükledim şunları da düşündüm
1-konuşma sürelerini görebilirmiyiz
2-müzik çalar apollodan daha kullanışlısı olabilirmi(yalın)
3-not defteri
 

cabır

Üye
arkadaslar gogle play ve bazi programlar ve internetten bisey indiremiyom wifi den gapps yuklemedim acaba ondan mi lutfen yardim
 

nimeemin

Üye
performans bölümünde i/o diye birşey var o ne işe yarıyor?
 
alprnx

alprnx

Üye
eger rc6 nın ustune başka bi kernel yüklediysenız yoon kernel gibi ı/o schuler'i deiştiremezsiniz.cpu master prodan gpu bölümünden sio yapın.
 

ali1792

Üye
eger rc6 nın ustune başka bi kernel yüklediysenız yoon kernel gibi ı/o schuler'i deiştiremezsiniz.cpu master prodan gpu bölümünden sio yapın.

teşekkür ederim arkadaşım bir sorum daha olacak yoon kernel yükledikten sonra işlemci en yüksek frekansı 1.8 ghz ve işlemci yöneticisi lulzactive oldu sence frekansı düşürmeli miyim veya işlemci yöneticisini tekrar ondemand yapmalı mıyım şu anki haliyle ( 1.8 ghz lulzactive ) kullansam telefona bi zararı dokunur mu
 
alprnx

alprnx

Üye
hayır kesınlıke 1.8 önermem hem tele hem işlemciye zararlı.1.4 alın onu lulzactıve de kalsın.
 

ali1792

Üye
teşekkür ederim arkadaşım uyarın için 1.4 ghz e düşürdüm hemen zaten angry birds ten başka oyun yüklü değil ne yapıcam 1.8 ghz frekansla :D
 

emrey13

Üye
Arkadaslar sarjim cabuk bitiyo bunu halledebilcegin guzel bi cozum varmi biktim artik hergun telefonu elime her aldigimda sarji bitcek korkusundan
 
alprnx

alprnx

Üye
cm9 rc6 + 3xyoon kernel chronos kurunca tel en üst seviye performansda çalışıyor.oyunlarda kasma takılma olmamasının sebebıde bu.ee bu kdr performansı nerden yicek tel tabıkı şarzdan.rc5 de şarz sorunu pek yok.

- - - Eklendi - - -

teşekkür ederim arkadaşım uyarın için 1.4 ghz e düşürdüm hemen zaten angry birds ten başka oyun yüklü değil ne yapıcam 1.8 ghz frekansla :D

gta vice city - spider man - fifa 12 - modern combat 4 - bf badcompany 2 - teample run - subway surfde 1.4de kullanıoruz biz :D
 

ardagunes

Üye
cm9 rc6 + 3xyoon kernel chronos kurunca tel en üst seviye performansda çalışıyor.oyunlarda kasma takılma olmamasının sebebıde bu.ee bu kdr performansı nerden yicek tel tabıkı şarzdan.rc5 de şarz sorunu pek yok.

- - - Eklendi - - -



gta vice city - spider man - fifa 12 - modern combat 4 - bf badcompany 2 - teample run - subway surfde 1.4de kullanıoruz biz :D

Biliyorum yerinde bir soru degil ama :) bana sd datasini wifi ile alabilecegim biir mc4 apk link verirmisin?
 
alprnx

alprnx

Üye
mc4 gameloft oldugu ıcın ben wifi ile ugraşmadım dırek sd yı attım geçtim.

neyse arkadaşlar 3x yoon kernel chronos diyorduk.
3xyoon kerne chronos 371mb ram ve 3.0.65 çekirdek sürümüyle gelmişti.

ŞİMDİ 3xyoon kernel chronos revised çıkmış.yanı revised yer açma gibi bi anlama gelıyor olması lazım sayısal ögrencısıyım ıng.biraz kötüdür.neyse bu versıyon bizlere
376mb ve 3.0.66 çekirdek sürümünü kullandırıyor.buyrun buda linki;

[3.0]yoonkernel-chronos-revised.zip

linki tam kopyalayın.sadece mavi yazıya tıklamayın
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
mc4 ün hicbi apksi indirme yapmıyo sd yi bul indirip apkyi ac çalışır
 


Üst Alt