dejavuex kardeşimiz paylaşmış bari bende forumdakı konu linkini vereyim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İşlemci yöneticisi o. I/O scheduler'i "sio" yapman daha yararlı olur.performans bölümünde i/o diye birşey var o ne işe yarıyor?
İşlemci yöneticisi o. I/O scheduler'i "sio" yapman daha yararlı olur.
eger rc6 nın ustune başka bi kernel yüklediysenız yoon kernel gibi ı/o schuler'i deiştiremezsiniz.cpu master prodan gpu bölümünden sio yapın.
teşekkür ederim arkadaşım uyarın için 1.4 ghz e düşürdüm hemen zaten angry birds ten başka oyun yüklü değil ne yapıcam 1.8 ghz frekansla![]()

cm9 rc6 + 3xyoon kernel chronos kurunca tel en üst seviye performansda çalışıyor.oyunlarda kasma takılma olmamasının sebebıde bu.ee bu kdr performansı nerden yicek tel tabıkı şarzdan.rc5 de şarz sorunu pek yok.
- - - Eklendi - - -
gta vice city - spider man - fifa 12 - modern combat 4 - bf badcompany 2 - teample run - subway surfde 1.4de kullanıoruz biz![]()
bana sd datasini wifi ile alabilecegim biir mc4 apk link verirmisin?MC4 mü? Oyundan en fazla 10 fps alırız. Bence boşuna yüklemeyin.mc4 ün hicbi apksi indirme yapmıyo sd yi bul indirip apkyi ac çalışır
