Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



blackcat67

blackcat67

Üye
beyler kamera modunda kamerayı odaklayıp video moduna geçince kameradan bi ses geliyr sizdede geliyormu ses ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
stock rom riskli...

Daha zor geliyo yuklemek ama telefoncu da bizim yaptigimizin aynisini yapiyo. Nasil ki risk alip cm9u yukluyosak ayni risk stock rom kurmada da soz konusu. O yuzden gerek yok telefoncuya
 
shn.dogan

shn.dogan

Üye
Simdi sonuc olarak stok roma donememe sorunu cm9 dan mi yoksa stok romu yuklemek icin kullanilan dosyalardan mi cm9 dansa sikinti buyuk ama kurulum dosyalarindaysa sorun cozulebilir. Bizim sitedeki orjinal rom dosyalari sikintilimi tsk.
 

mehmetkyr

Üye
vallaha iyiki cyanogenmod-9-rom kurmuşum telefon çok seri takılma donma yok bunu uzun süre kullanıcam yardımcı olan herkeze tekrar teşekür ederim=)
 
esokmen

esokmen

Üye
Bence super ama tek sorun sarz
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
CMW YÜKLEME :
Beyler 1. işlemi yapıyorum telefonu görmüyor download modda iken.
2.yi yapıyorum aynı şekilde yazıyorum o sayılar felan çıkıyo tekrar başlatıyorum yüklenmemiş sizde neyden kaynaklanıyor?
 

slvestre-99

Üye
CMW YÜKLEME :
Beyler 1. işlemi yapıyorum telefonu görmüyor download modda iken.
2.yi yapıyorum aynı şekilde yazıyorum o sayılar felan çıkıyo tekrar başlatıyorum yüklenmemiş sizde neyden kaynaklanıyor?

hocam pc isletim sisteminiz en fazla xp sp3 olmasi lazim ondan olabilir

- - - Eklendi - - -

arkadaslar sizin sarjiniz yogun kullanildiginda kac saat gidiyor
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye

slvestre-99

Üye
Windows 7 kullanıyorum driver kurulu

hocam pcde alt tarafta aygit bulundu yada yuklendi gibi bisey var orada odin yazacak oraya bakin yuklu degilse aygit yoneticisindrn yapin

- - - Eklendi - - -

Simdi sonuc olarak stok roma donememe sorunu cm9 dan mi yoksa stok romu yuklemek icin kullanilan dosyalardan mi cm9 dansa sikinti buyuk ama kurulum dosyalarindaysa sorun cozulebilir. Bizim sitedeki orjinal rom dosyalari sikintilimi tsk.

bizim dosyalar sikintili ops dosyasindaki text.cfg dosyasi yok ve bazi kucuk dosyalati sorunlu olcayertastan indirin
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
hocam pcde alt tarafta aygit bulundu yada yuklendi gibi bisey var orada odin yazacak oraya bakin yuklu degilse aygit yoneticisindrn yapin

Feys versemde hızlı hızlı görüşsek. ?
telefon normal pcye bağlı iken görüyor odinde görüyo mu görmüyo mu anlamadım zaten start diyorum bağlı değil diyor.
facebook adresim
 
safo95

safo95

Üye
rom oncelikle cok guzel rc 2 sini kullaniyordum rc5 e gectim ama sanki gps rc2 ye gore yavas calisiyor ayrica bu radyo programini actiktan sonra kapatip kullakligi cikardigimda telefonun sesi gidiyor bu sorunu yasayan baska varmi ????
 

bartowski24

Üye
rom oncelikle cok guzel rc 2 sini kullaniyordum rc5 e gectim ama sanki gps rc2 ye gore yavas calisiyor ayrica bu radyo programini actiktan sonra kapatip kullakligi cikardigimda telefonun sesi gidiyor bu sorunu yasayan baska varmi ????

malesef.. ama cok buyuk bir sorun degil

- - - Eklendi - - -

hocam pcde alt tarafta aygit bulundu yada yuklendi gibi bisey var orada odin yazacak oraya bakin yuklu degilse aygit yoneticisindrn yapin

- - - Eklendi - - -



bizim dosyalar sikintili ops dosyasindaki text.cfg dosyasi yok ve bazi kucuk dosyalati sorunlu olcayertastan indirin

katılıyorum ops dosyasinda sorun var ama Allahtan kabloyu cektigimizde brick olmuyor bunun sebebi ne peki ? normalde cektigimiz icin brick olmasi gerek diye biliyorum ?
 

slvestre-99

Üye
cunku dosyada sorun ciktgi icin yukleme duruyor yuklemeyi kesiyor amss.mbn hatasi veriyor brick olsada duzeltilir ama hatasiz yukleme aninda kabloyu cat diyr aniden cekersen kendin ypamazsin usb jag gerekir ondada
 

bartowski24

Üye
sanirim artik bundan sonraki nightly olur daha sorun kalmadi
 

deadhero

Üye
klavye çok sorun bazen çıkması için 1dk bekliyorum bunun bir çözümü yok mu sizdede böyle mi?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sanirim artik bundan sonraki nightly olur daha sorun kalmadi
:D siz jbyi ne sandınız bunun hızı cm9u ikiye katlamadan nightly sürüme geçemez

- - - Eklendi - - -

pardon kendimi jb cm10 sayfasında sandım aynen nighly olabilir ama bir sürümn daha gelebilir
 

fruko19

Üye
Ali hocam ne dersin Ben Modern Combat, temple run vs oyunları oynamaya başladım da, rc4 kullanıyorum. rc6'yı mı yükliyim yoksa Jelly Bean'e mi geçiyim :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ali hocam ne dersin Ben Modern Combat, temple run vs oyunları oynamaya başladım da, rc4 kullanıyorum. rc6'yı mı yükliyim yoksa Jelly Bean'e mi geçiyim :D
rc6ya geç :D kardeşim çok geride kalmışsın bugüne kadar sabırsızlıktan hiç bir sürümü 3 gün geçmeden yükledim :D cm10a daha var :)
 

fruko19

Üye
Tamamdır hemen rc6'ya geçiyorum :D Bide senin cm9 konundaki thunderbolt haric kernel vs onları da yüklerim tamamdır :D
 


Üst Alt