Wondershare MobileGo for Android bu program mükemmeldir bu işinizi görür

Beyler CM9 RC5 + Yoon Kernel Bahomet + LazerDroid Kurdum şimdi telefonu aynı eskisi gibi taşınabilir aygıt olarak görüyor bunu usb bellek olarak baglayamazmıyız?
Oradan ayarlara girin usb bellek olarak kullan gibi bir şey var onu seçtiniz mi tamamdır.arkadaşlar cyanogenmod ta mesaj ve alarm zil sesini degiştirip mp3 yapan varmı acaba? telefona tekrar cyanogenmod kurup kullanmak istiyorum bu söylediklerim benim için çok önemli
- - - Eklendi - - -
birde zil sesini mp3 yapmak nasıl

Bence afrodit daha iyiydi. Ben sanırım afrodite geri döneceğim. Artık yeni sürüm çıkınca onu yükleriz.arkadaş ben baphormet kurunca tel siyah ekranda kalıyor açılışta hala çözümünü bilen yokmu![]()
arkadaşlar telefonum rootlu cyanogenmod u kurmak için CWM yapmaya gerek varmı?
http://www.maxicep.com/showthread.php?t=736376arkadaşlar telefonum rootlu cyanogenmod u kurmak için CWM yapmaya gerek varmı?
tamamdır dostlar sorunsuz bir şekilde kurdum =)
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar aranınca telefon sadece titriyor atadıgım mp3çalmıyor bunu nasıl yapabılıyoruz
- - - Eklendi - - -
ne yaptımsa olmadı arkadaşlar arandığım zaman telefon titriyor melodim çalmıyor ??
hallettim teşekür ederim saolun bu cyanogenmod-9 gibi başka romlar varmı ? link atarmısınızayarlar->ses->sessiz mod->kapalı yapıyosun
aynı yerden aşağıda çalarken titret seçeneğini aktif ediyorsun..
- - - Eklendi - - -
benim de bir problemim var telefonu her kapatıp açtığımda bir uyarı mesajı alıyorum..uyarı mesajının başlığı düşük depolama kapasitesi içeriği bu eylemi tamamlamak için yeterli disk alanı yok. böyle bir sorunla karşılan var mı daha önce yardımcı olabilirseniz sevinirm.
evet cwm yapman gerek.ama cm 9u denedim cok ta iyi degil dur şuan kullandıgım romu verim sana
.al bunu yükle memnun kalcagına eminim[ROM][4.0.4]Galaxy W I8150 - RemICS v1.7- SIII Görünümlü *09/12/2012*
hocam bu roma yoon kernel afrodit yuklesek bir sorun olurmu eger olmuyorsa gecıcem cunku telefon su halıyle oyun performansı cok ıyı
