Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

bartowski24

Üye
merhaba arkadaslar galaxy w me bravia engine kurmaya karar verdim fakat

1) Bu telefonumun ekranina zarar verirmi?
2) Telefonumun brick olma ihtimali varmi?

cevap verecek olan arkadaslara tesekkurler

bu arada burada soylememin sebebi konu actim cevabi gelmedi
 


enginizmir

enginizmir

Üye
Arkadaşlar rc5 defalarca yükledim ufakta olsa Temple run da bile kasıyordu. Sildim ve Kerneli ''afrodit'' yükledim 1805 mhze kadar o.c destekliyor ve Thunderbolt KURMADIM!! cihaz şuanma mükemmel hızlı.. bnm gibi yavaşlıktan yakınan arkadaslara tavsiyem olsun şimdi yağ gibi oynuyorum... RC5+kernel afrodit+lazerdroid son sürümü... şimdilik sanırım en iyisi bu...
 
alprnx

alprnx

Üye
merhaba arkadaslar galaxy w me bravia engine kurmaya karar verdim fakat

1) Bu telefonumun ekranina zarar verirmi?
2) Telefonumun brick olma ihtimali varmi?

cevap verecek olan arkadaslara tesekkurler

bu arada burada soylememin sebebi konu actim cevabi gelmedi

1-Telefonun ekranına herhangi bi zarar söz konusu deildir.aksine görüntü çok daha net ve renkler dolgun olur.
donanımsal açıdan ekran etkılenmez merak etme.
2-hayır telefonunuzun brick olma ihtimali yoktur.cmw menuden flaşlayınız anlatılanlara harfıyen uyunuz
 

bartowski24

Üye
1-Telefonun ekranına herhangi bi zarar söz konusu deildir.aksine görüntü çok daha net ve renkler dolgun olur.
donanımsal açıdan ekran etkılenmez merak etme.
2-hayır telefonunuzun brick olma ihtimali yoktur.cmw menuden flaşlayınız anlatılanlara harfıyen uyunuz

cevabiniz icin tesekkurler hemen yuklemeye geciyorum
 

tgvx111

Üye
arkadaşlar bende rc5+yoon kernel aphrodite+bravia engine yüklü üstüne lazerdroid kursam sorun olur mu ve sorun olmayacaksa link verebilecek var mı ?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
arkadaşlar bende rc5+yoon kernel aphrodite+bravia engine yüklü üstüne lazerdroid kursam sorun olur mu ve sorun olmayacaksa link verebilecek var mı ?

Şuanki performansın iyiyse kurma bana kalırsa hiç bişe kurma rc5 normal haliyle zaten stabil
 

alpay357

Üye
arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum bende şuanda stockrom yüklü cm9 a geçmek istiyorum sadece ilk sayfadaki rom + gapss yüklemem yeterli mi rom da kernel yüklü zaten değil mi? ekstra ne yüklememi tavsiye edersiniz ?
 

tgvx111

Üye
performans ilk kurduğumda iyiydi ama düşüyo giderek temple run 2 takılmaya başladı chainfire 3d de kullanıyorum ama pek bi işe yaramadı
 

mehmetkyr

Üye
..........
 

slvestre-99

Üye
performans ilk kurduğumda iyiydi ama düşüyo giderek temple run 2 takılmaya başladı chainfire 3d de kullanıyorum ama pek bi işe yaramadı

chainfire 3d cift cekirdekli cihazlarda etkisini tam gosterir zaten cift cekirdrkliler icin tek cekirdeklide olur ama.performans bakimindan etki gostermez sadece tegra mali de oynanan oyunlari adrenoda oynarsin
 

emptychat

Üye
bu rom cm9 un geliştirilmişi.ama cm9dan daha hoş .cok ta hızlı degil ama oyun performansı daha iyi diyebilirim.

dostum ama bu yoon kernel ve lazerdroid cok etkılıyor eger onlar kuralabiliyorsa kurucam sen denedınmı hıc
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
dostum ama bu yoon kernel ve lazerdroid cok etkılıyor eger onlar kuralabiliyorsa kurucam sen denedınmı hıc

kernel hakkında bilmedigim icin ugraşmak istemedim kernel hep riskli gelmiştir.sonucta telefonun cekirdegi.
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
ama yukarda linkini verdigim rom daha hoş ayrıca hafıza kartını usb bellek olarak kullanıyor telefon ben vold.fstab yapmadan.
 
alprnx

alprnx

Üye
ama yukarda linkini verdigim rom daha hoş ayrıca hafıza kartını usb bellek olarak kullanıyor telefon ben vold.fstab yapmadan.

vold.fstab işlemi işini bilen bir kullanıcıya en fazla 10sn sürüyor ;)
 

zifir98

Üye
Merhaba arkadaşlar ben bu romu gerçekten sevdim ilk keşfettiğimde rc2 vardı en son onda yoo kernle falan gene flashlamıştım fakat onda rc5 kadar sıkıntı çıkmadı kernleden mi bravia engineden mi bilmiyorum fakat rc 5 te sürekli birşey yüklerken g.playde gezerken telefon hem çok kasıyor hemde ısınıyor sonra system durdu şeklinde rapor geliyor sadece yüklemede değil arada oluyor oyun oynarken ve bazen kendi kendine ya kapanıyor yada reboot yapıyor ben ellemesem bile sorun nedir sizce yardımlarınızı bekliyorum (telefona yoon kernel+volt.fstab+bravia engine 2+performans ayarları yapılı)

- - - Eklendi - - -

Ayrıca cyanogenmod 10 alpha 6 çıktı bilginize :ehe

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/android-modifikasyon-araclari-bilgi/galaxy-w-cm9-stabiliteyi-en-ust-seviyeye-cikarmak-nighty-konu-d-740345.html bu linkteki xloud ve thunderbolt dışındaki herşeyi yaptım bunu 8-10 kere romu sıfırlayarak da denedim her şey doğru fakat sorun aynı :ağlarım:
 

bartowski24

Üye
xdada rc6 çıkmış bilginize
 

aydnsercan

Üye
evet rc6 çıkmış an itibariyle yüklüyorum
 


Üst Alt