Merhaba arkadaşlar ben bu romu gerçekten sevdim ilk keşfettiğimde rc2 vardı en son onda yoo kernle falan gene flashlamıştım fakat onda rc5 kadar sıkıntı çıkmadı kernleden mi bravia engineden mi bilmiyorum fakat rc 5 te sürekli birşey yüklerken g.playde gezerken telefon hem çok kasıyor hemde ısınıyor sonra system durdu şeklinde rapor geliyor sadece yüklemede değil arada oluyor oyun oynarken ve bazen kendi kendine ya kapanıyor yada reboot yapıyor ben ellemesem bile sorun nedir sizce yardımlarınızı bekliyorum (telefona yoon kernel+volt.fstab+bravia engine 2+performans ayarları yapılı)
- - - Eklendi - - -
Ayrıca cyanogenmod 10 alpha 6 çıktı bilginize
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/android-modifikasyon-araclari-bilgi/galaxy-w-cm9-stabiliteyi-en-ust-seviyeye-cikarmak-nighty-konu-d-740345.html bu linkteki xloud ve thunderbolt dışındaki herşeyi yaptım bunu 8-10 kere romu sıfırlayarak da denedim her şey doğru fakat sorun aynı
