enginizmir
Üye
selam sadık bey.. ben suan RC2 deki orjinal kerneli kullanıyorum.. fakat 1400 mhz ve 351 sanırım ram ... yoon kernelin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adreste 1.6 sı çıkmıs sanırım bir incelemeniz oldumu nasıldır tavsiye edermisiniz.. en ideali stabili hangisidir.. ? en son paylastgnz v1.3 düsanırım rom kullandkça şişiyordu o yuzden şimdilik orjinalindeym tavsiye bekliyorum iyi günler..

hocam sizden beklemezdim bu soruyu
sadık hocam bu kamera problemi tamamen canımı sıkmaya başladı.Githubda kameranın adı bile geçmiyor onada ayrı sinirleniyorum artık umudumu kesmeye başlıyıcam arco samsungtan felan yardım istese
hiçmi bir gelişme olmazya benimmi haberim yok anlamıyorum hayretler içindeyim nasıl yapıcak arco ivendorgörüntü aldı aslındagörüntü aldıktan sonra iş biraz daha kolaylaşıyor neden böyle oldu anlamadım yada kameryı çözdülerde githubtamı yok yani bügun yarın çözülmesini bekliyorum şahsen
) ne yapıyım