Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

enginizmir

enginizmir

Üye
selam sadık bey.. ben suan RC2 deki orjinal kerneli kullanıyorum.. fakat 1400 mhz ve 351 sanırım ram ... yoon kernelin adreste 1.6 sı çıkmıs sanırım bir incelemeniz oldumu nasıldır tavsiye edermisiniz.. en ideali stabili hangisidir.. ? en son paylastgnz v1.3 düsanırım rom kullandkça şişiyordu o yuzden şimdilik orjinalindeym tavsiye bekliyorum iyi günler..
 


halil7294

Üye
woltaj_07
kardeş choose zip from sdcarda gir orda 2 tane dosya var biri gaps biri cm9 ilk cm9 bas ses tuslarıyla asagı in çıkan yazının uzerine bas evet de sonra gaps dosyası içinde aynı eger dosyalar yoksa gabs ve rom dosyalarını telefonun hafıza kartına at ve telefonuna koy sonra aynı işlemleri tekrar yap ilk bende yaptıgım zamn boyle olmustu korkma telefonuna bişey olmaz
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
selam sadık bey.. ben suan RC2 deki orjinal kerneli kullanıyorum.. fakat 1400 mhz ve 351 sanırım ram ... yoon kernelin adreste 1.6 sı çıkmıs sanırım bir incelemeniz oldumu nasıldır tavsiye edermisiniz.. en ideali stabili hangisidir.. ? en son paylastgnz v1.3 düsanırım rom kullandkça şişiyordu o yuzden şimdilik orjinalindeym tavsiye bekliyorum iyi günler..

şuan 1.5 sürümü var.Birazdan güncellerim kerneli.Ama 1.6 yoon kerneli kullanmanızı tavsiye ederim.

- - - Eklendi - - -

mrb. bazen ekranda facebook çalışmayı durdurdu veya başka uygulamalar işte. durduk yere cıkıyor ekrana çözüm nedir
Bilmiyorum daha önce böyle sorunlar yaşamadım eğer çok sık olmuyorsa önemsemeyin.Ama sürekli tekrar eden birşeyse romu yeniden yükleyin.
 
Efendi52

Efendi52

Üye
Merhaba.
Cwm kurup telefonun harici karta yedegini aldım. 800 mb cıvarında bir yedek çıktı.
şimdi bu konuda anlatılan romu kurmak istiyorum.
Yanlız memnun kalmazsam telefonumun şu an ki haline dönmek için cwm ile aldıgım yedeği geri yüklemek yeterli oluyor mu yoksa odin ile orjinal rom yükleme işlemini mi yapmam grekiyor
 

halil7294

Üye
Kardes sadece clowcord moda giriyosun orda backup fqlan yaziyo oraya basiyon restore yaziyo oraya basiyon telefonun eski haline donuyo bu kadar
 

woltaj_07

Üye
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Sonunda yükledim .. teşekkürler :)
 

beckhamrbz

Üye
merhaba. tango görüntülü konuşma sorunum var. bi çözümü var mı
 

woltaj_07

Üye
arkadaşlar orjinal romdaki google maps bu romlarda yok, geri nası yüklerim acaba baya kullanıyorum onuda :/
 
doganhu

doganhu

Üye
Bence zaten böyle olmalı.Sanal ortamlarda bu şekilde kullanıla kullanıla dil gerçek hayatta da bozulmaya uğruyor.Elbette mesajlardaki karakter kısıtlamaları ve mesaj ücretleri bizi buna mecbur bırakabiliyor, bu yüzden bu kullanıma bir şey diyemem.Ama eğer kullandığınız mesaj sayısı çok fazla değilse buna alışmaya çalışın derim.Çünkü pek çözülebilecek bir şey gibi değil, bu android kaynağından gelen bir sıkıntı diye düşünüyorum.

2.3.6 da bu sorun yoktu o yuzden belki bilmediğim bir sey vardır diye dusundum. İlgilendiğin için tesekkurler. Alısacagız artık ne diyeyim.

- - - Eklendi - - -

Sadık hoca ''spirit radyo'' nun linki ucmus bir el atarsan iyi olur.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Sizce tahmini olarak yeni sürüm yarıyıl tatilin sonuna kadar gelir mi ?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Simdi bu 3x kernel cikti mi?hani bu sizin bahsettiginiz?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Simdi bu 3x kernel cikti mi?hani bu sizin bahsettiginiz?
kernel uzun süredir var zaten ama 3.0 kerneli ile kamera çalışmıyor ve sorunları var yani daha kullanıma hazır değil ayrıca sadece cm10 için 3.0 kerneli yayınlanıyor.
 

slvestre-99

Üye
o zaman tek sorun kamera degilmi 3 kernelde
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Simdi bu 3x kernel cikti mi?hani bu sizin bahsettiginiz?
:vur hocam sizden beklemezdim bu soruyu :D sadık hocam bu kamera problemi tamamen canımı sıkmaya başladı.Githubda kameranın adı bile geçmiyor onada ayrı sinirleniyorum artık umudumu kesmeye başlıyıcam arco samsungtan felan yardım istese :naughty: hiçmi bir gelişme olmazya benimmi haberim yok anlamıyorum hayretler içindeyim nasıl yapıcak arco ivendorgörüntü aldı aslındagörüntü aldıktan sonra iş biraz daha kolaylaşıyor neden böyle oldu anlamadım yada kameryı çözdülerde githubtamı yok yani bügun yarın çözülmesini bekliyorum şahsen
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
İvendorun kernel 3 romunda video çekmw sorunu bile duzeltildi.Bakalım ne zaman cozulecek bu kamera.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
o zaman tek sorun kamera degilmi 3 kernelde
aynen kamera yüzünden tabi şimdi kerneli stabilleştirme eksiklerini gidermeye bakıcağına arco labirentte ciğer arayan kedi gibi kamera arıyor tabi ara sıra birşeylerde yapıyorlar yanlış anlaşılmasın kernelle 2-3 kişi ilgileniyor kamera problemi o yüzünden romlarda güncellemerde kesildi zaten

- - - Eklendi - - -

İvendorun kernel 3 romunda video çekmw sorunu bile duzeltildi.Bakalım ne zaman cozulecek bu kamera.
heralde sadık hocam yine ivendor yapıcak kameradan görüntüyü alıcak gibime geliyor zaten ikisi kafadar gibi :D arco başlıyo sonunu getiremiyo ivendorda sonunu getiriyo :D

- - - Eklendi - - -

hocam bu aosp romlar hakkında ne düşünüyorsunuz ne özelliği var? (bende spiker gibi olmaya başladım :ehe) ne yapıyım
 
blackcat67

blackcat67

Üye
bi czlsun kamera sorunu kolbasti oynicam evdeeee :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali58_58

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
aslında işin büyük kısmını her zaman arco yapıyo ama kamera konusundaki çalışmaları ivendor ve mirred yaptı şimdiye kadar.
 


Üst Alt