bence konu usttekine nasihat ver olsa daha iyi olur.alta kimin yazacagi belli degil ki nasihat verelim: )
bu seferde üstteki arkadaş yanlış anlayabilir ...
Bence en sağlıklısı bu şekil![]()

bence konu usttekine nasihat ver olsa daha iyi olur.alta kimin yazacagi belli degil ki nasihat verelim: )
Cok dogru. Bencede usttekine olmali...

