alttakine bir nasihat ver:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
alttakine bir nasihat ver:)
evet arkadaşlar gerek ciddi gerek alaylı hayatla ilgili her türlü nasihatleriniz itina ile dinlenir :ehe

ben başlıyorum....
Sana diyeceğim şudur küçüğüm; büyüme! Hayat seni de harcar!
 


VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Her insana şaka yapma!
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
hergün en az bir kere büyük hacet ihtiyacını gider. Zira öylesi daha sağlıklıymış :tebessüm:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Burnunu mendille değil su ile temizle :p
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
oruç tut:)
 

cukuleaks

Üye
Çekirdek yerken kabuklarını yere atma! :D
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Dışarıda yüksek sesle müzik dinleme!
 
serinaga

serinaga

Üye
Ne ekersen onu biçersin, lakin nasıl ekeceğini bilmiyorsan bir köylüye danış, zira köylü milletin efendisidir, takılma fazla buralarda, haydi mısır tarlasına ...
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
üzülme yiğen büyüyünce sende yaparsın :ehe
 
varrick

varrick

Üye
Allah versin , allah versin :oke:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
etme eşkekle muhabbet küstürürsün
silme cam kırığıylan g*t*nü kestirirsin :ehe
 

cukuleaks

Üye
Kafa atamayana kafa atarlarmış :D
Ne alaka: DDDD
 
__xXx__

__xXx__

Üye
tedariksiz hacete giden domala domala taş ararmış unutma
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi
azimle sıçan mermeri deler!
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
bence konu usttekine nasihat ver olsa daha iyi olur.alta kimin yazacagi belli degil ki nasihat verelim: )
 
El-CD

El-CD

Üye
Efendi olmak lazım
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
B12 vitamini al biraz olsun.
 
jackalmami

jackalmami

Üye
    Konu Sahibi


Cok dogru. Bencede usttekine olmali...

yav arkadaş sıçmaktan,domalmaktan,g*tten,kafa atmaktan bahsediliyor.
üstekine olsa hem üstteki alınır tartışma çıkabilir hemde rahatça kimse nasihat veremez. Biz burda hem eğleniyor hem öğreniyoruz. boşu boşuna niye sakatlık çıkmasına sebep olalım ki. Mesala; üstteki sensin şuan demi. Ben sana biraz büyü çok çocukça davranıyorsun desem zoruna gitmez mi? gider. Aynı şeyi alttakine söyle umrunda olmaz. niye? kasıtlı söylenmediğinin farkında. Alttaki diye sadece alttakine söylemiyoruz. Ben alttakini adettendir diye yazdım. Yani herkese hitap ediyoruz gibi birşey... Ama böylesi daha sempatik duruyor. Maxicepe nasihat ver olmazdı herhalde :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt