Allah rızası için yardım !!! N95 hack Bıktım artık !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Allah rızası için yardım !!! N95 hack Bıktım artık !!!
1 hafta önce n73 me vardı. Cer için imei vermediğim site kalmadı ve 5-6 ay bekledim ama çıkmadı. Şimdi n95 aldm (8gb değil) bunun imei sini vermek istemiyorum cer vermiyolar zaten. Sayfadaki tüm hack yöntemlerini denedim 3er-5er kere olmadı. Pc yok ama sys ve private klasörüne girebilecek başka 1 telefonum var (çin malı). Bıktım hack yapamamaktan lütfen yardım edin.yüklediğim 10 programın 9u sertifika hatası veriyor. Allah rızası için ...
 


bayon

Üye
bi virüs programıyla yapılan hack yöntemi mi ne vardı onu denediniz mi
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim ilgilendiğin için sağol. Hepsini denedim şu anda da buradaki 1. Yöntemi deniyorum ama tmquarantine klasörünü adam at demiş ama nerde bu klasör bulamıyorum
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Kardeşim ilgilendiğin için sağol. Hepsini denedim şu anda da buradaki 1. Yöntemi deniyorum ama tmquarantine klasörünü adam at demiş ama nerde bu klasör bulamıyorum

xplore ile gir bak dosya yöneticisinden degil
 

bayon

Üye
telefonunun sürümü kaç ?
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Tel sürümü v11.0.026
Tamamen yaptım rom patcherde üstteki kırmızı oldu yani olmadı 4tane instalserver.exe yi attım c:sys\bin e yine kırmızı yine olmadı ne biçim tel anlamadım kardeşim ya
 
O-Xan

O-Xan

Üye
maxicep.com/symbian-s60v3-destek/yepyeni-sertifika-alma-sitesi-ve-yontemi-2011-resimli-anlatim-519165.html

Buyur kardeşim bunu dene. Ben hacklenmesi neredeyse imkansız olan E63'ü mü bununla sertifika alarak kolayca hackledim. Ordaki talimatlara uy, verdiğin günün ertesi günü sertifikan elinde. Daha sonrasın'da HellOx gibi programlarla hackle telefonunu. Kolay gelsin.
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Sys ve private klasörü xplore de açık ama halâ unsigned yüklenmiyor güncelleştirme hatası diyor ne yapmam lazım?
 
O-Xan

O-Xan

Üye
Genelde hep öyle oluyor zaten, ROMPatcher de takılı kalıyorsun. Sana dediğim yöntemi uygula, emin ol sorunu çözmüş olacaksın.
 
denizyildizi345

denizyildizi345

Üye
maxicep.com/symbian-s60v3-destek/yepyeni-sertifika-alma-sitesi-ve-yontemi-2011-resimli-anlatim-519165.html

Buyur kardeşim bunu dene. Ben hacklenmesi neredeyse imkansız olan E63'ü mü bununla sertifika alarak kolayca hackledim. Ordaki talimatlara uy, verdiğin günün ertesi günü sertifikan elinde. Daha sonrasın'da HellOx gibi programlarla hackle telefonunu. Kolay gelsin.

eğer beklemek istemiyorsan symbian signed sertifika veriyordu.E-Mail hatası verirse 10 minute mail adresinden geçici email al.onunla üye ol.sertifika alımı internette mevcut.sonra da helloox 2.10(olmazsa 2.03)imzala.kur hackle ben böyle yaptım telim E63.
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sanırsam becerdim sonunda. Güncelleme hatasını xplore nin signed sürümünü kaldırmadan yükledim. Ama winrar unsigned programını yüklemeyi ve silmeyi başardım. Xplore dede sys ve private açık. SONUNDAAA BAŞARDIM herkese teşekkür ederim. Şimdi tele format çekip tekrar atıp kurucam. Öneriler için sağ olun ;)
 

bayon

Üye
öncelikle telefonunu güncelle bence :s çok eski yazılım sürümün yeni sürümde bir sürü yenilik var telefonun daha kullanışlı olur ve hack yapman daha kolay olur bence çünkü bu hack yöntemleri son sürümleri kapsıyo genel de
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleyemiyorum kablom, pc m yok bluetooth ile oluyomu kablo gereklimi?
 
DOKTOR 7

DOKTOR 7

Üye
Arkadaşım symbian hack programı var bunu talimatlarıyla yükle
 
place3461

place3461

Üye
cepten internetin varsa uğraşma kablo ile cepten güncelle..şarjin olsun ne olur ne olmaz..
 
emoliii

emoliii

Üye
    Konu Sahibi
"Gabriel14212" kardeşim tavsiyene uydum, teli en son sürüme güncelledim ue 30mb boş Ram oldu :D eskiden 17mb civarıydı. Ve hack te buradaki ilk konudan kolayca oldu sorunum yok.
İlgilenen herkese teşekkür ederim [teşekkürler]
 

bayon

Üye
"Gabriel14212" kardeşim tavsiyene uydum, teli en son sürüme güncelledim ue 30mb boş Ram oldu :D eskiden 17mb civarıydı. Ve hack te buradaki ilk konudan kolayca oldu sorunum yok.
İlgilenen herkese teşekkür ederim [teşekkürler]

Inan senin kadar bende sevindim güle güle kullan :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt