Alınık MOTOROLA ATRIX veya ATRIX 4G

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertderin

Üye
    Konu Sahibi
Alınık MOTOROLA ATRIX veya ATRIX 4G
Garantisiz cihazlar için 650-700, garantili için 750TL'ye alınık temiz Motorola ATRIX veya ATRIX 4G arıyorum. Fiyatla ilgili fikir belirtecek olanlara öncelikle hizlial.com'da 860TL olduğunu göz önünde bulundurmalarını tavsiye ederim. Telefonun temiz olması benim için çok önemli. Takas düşünen olursa 10 ay garatili, temiz, faturalı Galaxy S telefonumla takas edebilirim. 05552942175.
 


^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Eğer galaxy s'ten geçeceksen atrix alma derim çünkü atrix eski bir cihaz ve güncellemeleri durduruldu.
 

mertderin

Üye
    Konu Sahibi
Eğer galaxy s'ten geçeceksen atrix alma derim çünkü atrix eski bir cihaz ve güncellemeleri durduruldu.



Bu sayfada alttaki listede 3. çeyrekte çıkarmayı planladıkları yazıyor. Eski dediğin telefonda çift çekirdek A9 işlemci, 1Gb RAM var. Performans olarak Galaxy S'yi ezer.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Ces 2011'de tanıtıldı cihaz.Türkiyeyede 1 yıl gecikmeli geldi.Ben galaxy s iyimi dedim yorumu tekrar oku.Özellikler kağıt üstünde iyi gözüküyor ama güncelleme durdu.2.3 var maksimum.
 

mertderin

Üye
    Konu Sahibi
Ces 2011'de tanıtıldı cihaz.Türkiyeyede 1 yıl gecikmeli geldi.Ben galaxy s iyimi dedim yorumu tekrar oku.Özellikler kağıt üstünde iyi gözüküyor ama güncelleme durdu.2.3 var maksimum.

Sen iki kere oku...

Adamlar kendi sitelerinde ics gelmesi planlanıyor demiş, sen gelmeyecek diyorsun. Linki de verdim, zahmet edip bakıverin.

'Kağıt üzerinde iyi' dediğin Quadrant benchmark'da 1000 puan fark ve kullanımda çok belirgin akıcılık farkı. Bunu cihazı bizzat test ederek gördüm.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Tamam sakin olun.Neredeyse kavga edeceksiniz.Benim takıldığım konu garantili 750 garantisiz 700.Biraz tuhaf geldi bana.Garantisiz olduğu için daha ucuz olması gerekmez mi? Olası tamiratlarda para senin cebinden çıkacak.

----------Eklendi @ 18:22:17 ---------- Yazıldı @ 18:18:17 ----------

Ayrıca en son modelinin özellikleri fenaymış...

- NVIDIA Tegra 3 dört çekirdekli çipset
- 2GB RAM
- 4.3 inç 1280 x 720 piksel HD çözünürlüklü ekran
- Android 4.0.x Ice Cream Sandwich işletim sistemi
- Ekran üzerinde dolaşım butonları
- 10MP çift LED Flaşlı kamera
- 3300mAh Standart Pil
 

mertderin

Üye
    Konu Sahibi
Tamam sakin olun.Neredeyse kavga edeceksiniz.Benim takıldığım konu garantili 750 garantisiz 700.Biraz tuhaf geldi bana.Garantisiz olduğu için daha ucuz olması gerekmez mi? Olası tamiratlarda para senin cebinden çıkacak.

----------Eklendi @ 18:22:17 ---------- Yazıldı @ 18:18:17 ----------

Ayrıca en son modelinin özellikleri fenaymış...

- NVIDIA Tegra 3 dört çekirdekli çipset
- 2GB RAM
- 4.3 inç 1280 x 720 piksel HD çözünürlüklü ekran
- Android 4.0.x Ice Cream Sandwich işletim sistemi
- Ekran üzerinde dolaşım butonları
- 10MP çift LED Flaşlı kamera
- 3300mAh Standart Pil

Piyasaya baktım normalde garantisiz 700 olması gerektiğini düşündüm. Yeter ki temiz olsun. Ama hizlial.com'da 860TL.
Bu yeni modeller hep insanı kararsızlığa düşürüyor :)
 
zotacing

zotacing

Üye
Motorola çok kalite cihazdır eski model de olsa yeni model bazı modellerden güçlü özellikleri bulunuyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

NoDisconnet
Cevap
1
Görüntüleme
767
şazenuş
gaffarson
Cevap
73
Görüntüleme
10K
haltie


Üst Alt