AE Software Belle V1.2 - 111.30.609

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
AE Software Belle V1.2 - 111.30.609
Selam CFW forum sakinleri

Daha önce Burada yapmış olduğum Cfw ile karşınızdaydım. Beğenildiği için hepinize teşekkür Ederim.

Şimdi ise V 1.2 ile karşınızdayım umarım memnuniyetinizi daim kılarsınız ve bende bu denli sorunsuz sistemler çıkarmaya çalışırım.

Lafı fazla uzatmadan sistemi tanıtayım.

Sistem Rofs2 üzerinden hacklidir
RomPatcher eklendi
Kulaklık ve hoparlör ses seviyesi arttırıldı
(çok az bi seviye)
Gereksiz zil sesleri silindi
Digiturk web Tv tamamen kaldırıldı
Başlangıç animasyonunu saymıyorum
Kendi yaptığım temayı ekledim umarım beğenirsiniz yeni ikonları, renkleri vs
Brightness Control programı eklendi aynı zamanda ışık sensörünü kapatabiliyor
Fmobi eklendi güncellemede sıkıntı yaşamazsınız Uda'da olduğu için.
X-plore eklendi
Açılış sesi ilk başta garip gelebilir ama alışıyor insan zamanla

Menüde bir ögeyi seçmek için uzun bastığınızda seçili simgenin arka tarafı mavi gıcık kare görüntüden kurtuldu ve ışık süzmesi olarak değişti )


Şimdi ise ekran Görüntülerini Paylaşacağım;



















 
Tepkiler: Black_06_52 ve distakjo
güzel cfw benziyor ellerine sağlık c: hafızasında kaç mb boş alan var acaba

----------Eklendi @ 23:54:55 ---------- Yazıldı @ 23:53:39 ----------

toplu menü mü bu?
 
    Konu Sahibi
güzel cfw benziyor ellerine sağlık c: hafızasında kaç mb boş alan var acaba

----------Eklendi @ 23:54:55 ---------- Yazıldı @ 23:53:39 ----------

toplu menü mü bu?
Teşekkür ederim

137 MB diye hatırlıyorum
evet toplu menu stili kullandım
 
Tepkiler: Black_06_52
    Konu Sahibi
Temayı ben yaptım AE Software Blue Light Beğendiyseniz upload edebilirim
 

Otuz

Üye
seni de desteklemek lazım emeğine sağlık kardeşim
 
çok başarılı bir çalışma olmuş emeğinize sağlık
 
    Konu Sahibi
çok başarılı bir çalışma olmuş emeğinize sağlık

teşekkür ederim güle güle kullanın

----------Eklendi @ 09:47:09 ---------- Yazıldı @ 09:46:03 ----------

beklediğiniz temayı konuyla açtım arkadaşlar buyrun

http://www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper-temalar/ae-software-belle-tema-blue-light-2-a-605884.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...