Acil Satılık İPHONE ! (Kore Malı WİFİ'li İphone) ! ! ! !

Sponsorlu Bağlantılar

by_sensei

Üye
    Konu Sahibi
Acil Satılık İPHONE ! (Kore Malı WİFİ'li İphone) ! ! ! !
S.a. Arkadaşlar.Telefonum Kore Malı Olup Kesinlikle Ve Kesinlikle Çin Malı Değildir..!
İphone Alamıyorsanız Eğer Ona En Yakın Özellikleri Ve Görüntüsü Olan Bir Telefondur.
1 Hafta Kullandım Yeni Tel Aldığım İçin Satıyorum. Kesinlikle Hiç Bir Sorunu Çiziği Eziği Yoktur...
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ :

- Çift Hat
- tv
-WİFİ
-Facebook, Ebbudy, google, windows msn mesenger vs. vs.
-2.1MP Dıgıtal Camera (2. Kamera)
-Video Kaydedici
-Video Oynatıcı
-Jawa ( .jar Uzantılı Bütün Oyunları Destekler.)
-Parmak Hassasiyeti Mükemmel
-Dünya Saati
-Görüntü Düzenleyici
-FM Radio
-Bluetooth
-Hareket Sensörü
-Opera
-3d Sound Ses
-Ayrıca Yanında USB Kablosu, Sarj Aleti, Özel Kulaklığı Ve Özel Slikon Koruma Kılıfı Verilecektir..!
Ve Daha Aklıma Gelmeyen Bir Sürü Özelliğe Sahip Bu Çok Amaçlı Ve Kullanımı Çok Kolay Cep Telefonu Sacede = 260TL^dir...260TL... Kesinlikle Ve Kesinlikle Pazarlık Payı Yoktur..!
Tekrar Tekrar Söylüyorum KESİNLİKLE ÇİN MALI DEĞİLDİR..!
Mantıklı Takas Teklif Ederseniz Dikkate Alırım...
 


bandobras

bandobras

Üye
şimdi bu iphone çin malı değil yani orjinalmı diyorsun?:D
peki neden çift sim?
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
şimdi bu iphone çin malı değil yani orjinalmı diyorsun?:D
peki neden çift sim?

Lütfen ilanı düzgün okuyunz. İlan sahibi ürünüm orjianldir diye birşey söylememiş. Ayrıca alıcıysanız pazarlık yapınız. Alıcı değilseniz gereksiz yorumlar yaparak ilanı kirletmeyiniz. Eğer bu mesajı uzatırsanız uyarı puanı alacaksınız...
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Hayırlı satışlar kardeş :)
 

by_sensei

Üye
    Konu Sahibi
Satıldı ! ! ! ! ! ! ! !
 


Üst Alt