9300 3g sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
9300 3g sorunu
arkadaşlar çok acayip bir sorunum var bir türlü çözüme kavuşmadı. şöyleki
vodafone faturasız bis paketine üyeyim. 3 gün önceye kadar maillerim 3g üzerinden geliyordu. 2 gündür gelmiyor 3G blackberry işareti var sağ üstte. herşey normal görünüyor. internete girmiyor.mailler gelmiyor. acaba baz istasyonundan mıdır diye dolaştım bugün aynı sorun devam ediyor. ne zaman ki mobil şebeke seçeneklerinden şebeke modunu 2G yaparsam (EDGE yazısı gözüktüğü an). postalar geliyor. internete girebiliyorum. yardımlarınızı bekliyorum saygılar
 
müşteri hizmetleriyle bir görüş onlar yapamazsa sıfırlamayı dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...