yusufpeh
Üye
8800 arte firmware sorunu..
Arkadaşlar 8800 arte'mde aveayı çalıştırmak için uğraşırken ,sonradan öğrendiğim kadarıyla, high speed sim kurbanı olmuşum ve sanırım yazılım atmam gerekiyormuş. Araştırmalarım sonucu forumdan bulduğum linkten (
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
) yazılım indireyim dedim ama hangisini indirmem gerektiğini de bulamadım. Lütfen yardımcı olur musunuz?
