808'e Veda Ediyorum Sizce Ne Yapayım?

Sponsorlu Bağlantılar



KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Bu mesajıma üzülenler , symbian 4 çıksa fena mı olurdu ?
Symbian 5 te çiksa Nokia aynı temel uzerinden işletim sistemi yapmaya devam ederek yine aynı sorunları yaşardı.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Aynen öyle . Niye symbian belle yapsana yeni yazılım. Sırf kamera için aldım . Kullanamadım zaten.
Gecen gordum bir grupta nokia 808 siyah cami patlak 75tl yazmis adama guvenemedim
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Gecen gordum bir grupta nokia 808 siyah cami patlak 75tl yazmis adama guvenemedim
Kardeş bu saatten sonra symbian telefon alıp ne yapacaksınız? Bende var Nokia N8 çekmede duruyor hiçbir işime yaramiyor ki. Çıkın artık şu Symbian kafasindan. Herşey zamanında güzel. Ben hiç özlemiyorum o dönemleri. İyi ki android çıktı da Nokia yaya büyük bir ders oldu. :)
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Kardeş bu saatten sonra symbian telefon alıp ne yapacaksınız? Bende var Nokia N8 çekmede duruyor hiçbir işime yaramiyor ki. Çıkın artık şu Symbian kafasindan. Herşey zamanında güzel. Ben hiç özlemiyorum o dönemleri. İyi ki android çıktı da Nokia yaya büyük bir ders oldu. :)
[Yorum Moderatöre şikayet edilmesi sebebiyle Moderatör tarafından kaldırılmıştır. Yorumdan rahatsız olan kişiler için kullanıcımız adına özür dileriz.]
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Sana ne kardeş , Her symbian almaya kalktığımızda neden böyle yazıyorsun ki anlamadım gitti ?
Kötü maksat ile yazmadığımı biliyorsun. Ayrıca sanane demek hiç hoş olmamış. Yoksa beni kimsenin ne yaptığı ilgilendirmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Kötü maksat ile yazmadığımı biliyorsun. Ayrıca sanane demek hiç hoş olmamış. Yoksa beni kimsenin ne yaptığı ilgilendirmez.
Bir değil iki değil sürekli böyle yapıyorsun. Evet haklısın hiç hoş olmadı özür dilerim ama bir cihette de yeter artık yapma arkadaş dediğimi farzet
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Bir değil iki değil sürekli böyle yapıyorsun. Evet haklısın hiç hoş olmadı özür dilerim ama bir cihette de yeter artık yapma arkadaş dediğimi farzet
Tamam problem yok. ;) Bundan sonra zaten ayda yılda bir tane mesaj atarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Hasand.

Hasand.

Üye
Nerede abi link verir misin
Facebook nostanji telefonlar grupunda gormustum 1-2ay önce
Mesaj birleştirildi:

Kardeş bu saatten sonra symbian telefon alıp ne yapacaksınız? Bende var Nokia N8 çekmede duruyor hiçbir işime yaramiyor ki. Çıkın artık şu Symbian kafasindan. Herşey zamanında güzel. Ben hiç özlemiyorum o dönemleri. İyi ki android çıktı da Nokia yaya büyük bir ders oldu. :)
Bende de n8 var halen daha kullaniyorum 10tlye aldim 1 tlde kilifi 2 yildir tik yok masallah insanlar halen daha nokianin dayanikligi ucuzlugunu seviyor aliyorum ve satiyorum mesela e7 ve 808 de halen daha aklimda var almak
Mesaj birleştirildi:

Bir değil iki değil sürekli böyle yapıyorsun. Evet haklısın hiç hoş olmadı özür dilerim ama bir cihette de yeter artık yapma arkadaş dediğimi farzet
Sormak ayipsa nokia 808 i ne kadar aldin arzali almissin oyle gordum
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve KomiserMemoli_12
MAERKEK

MAERKEK

Admin
@Hasand. sağlamını 500 liraya 2 sene önce aldım şimdi bulunmuyor .
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
2.5 YIlı Aşkın Süredir 808i Kullanıyorum Hakem Heyetine Dilekçe Vermiştim Karar Ücret İadesi Şeklinde Çıktı Sizce Ne Yapayım 2.El Cihaz Almak İstemiyorum 1020 Desen Onunda Sıfırı Yok Kala Kaldım Valla
Vedalaştın mı
Hellalleştin mi telefonla
Ayrıldın mı
Var ise Telefonu bana göndersene kargo ücretini öderim sadece
 
  • Kahkaha
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Vedalaştın mı
Hellalleştin mi telefonla
Ayrıldın mı
Var ise Telefonu bana göndersene kargo ücretini öderim sadece
Boşuna uğraşma telefonu bana bile vermiyor. Üstelik ücret teklif etmeme rağmen .
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
  • Beğen
  • Düşünceli
Tepkiler: DarkredBlue61 ve MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

zorbey42

Üye
bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak isteyen olursa mesajlaşalım
Mesaj birleştirildi:

Nerede abi link verir misin
bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak istersen mesajlaşalım
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve MAERKEK
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak isteyen olursa mesajlaşalım
Mesaj birleştirildi:


bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak istersen mesajlaşalım
Fiyat ?
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak isteyen olursa mesajlaşalım
Mesaj birleştirildi:


bende var 808 satılık telefon ilk el orjinal kutusu faturası herşeyi duruyor almak istersen mesajlaşalım
ilan vs varsa paylaşırsan bakalım.




9 yıl sonra geri 808 aldım yani demek ki hata yapmışım :D bu 5. 808 alışım olabilir bilemiyorum ama timelapse konusunda mükemmel diyebilirim.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
@DarkredBlue61 bu sana gelsin . 8 mp hiperfocal odak modunda çektim .
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve Silinen Üye 2574464


Üst Alt