pc_delisi
Üye
arkadaslarım bende 5 aydır 3230 kullanıyorum ve cok memnunum neden dersenız mesele 6630 la yanyana koyuyorum yavas demıstınız deılmı 3230 a hayır deıl 6630 da 500 e yakın foto var dıyelım 3230 da ıse 1250 adet foto var(benımkınde) 6630 5 kusur dakıkada acıyor 3230 ıse 10 sanıyede arada kı far bu ve dahası az ses yapıyor dıyorlar asla kabul etmıyorum 6630 ve dıgerlerınden bıle daha fazla ses yaptırabılıyorum ayrıyetten telefona mp3 yuklememe gerek yok nedenmı cunkı radyoru var ve stereo ve dıger symbıan v.b seylerdede hızlı arkadaslar benım soylıyeceklerım bu kadar ıstersenız almayın bu arada GÖRÜNTÜ KALİTESİDE 6630 DAN DAHADA İYİ bunuda soylıyeyım...


