Telefon Tavsiyesi 6630 Mu Yoksa 3230 Mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gentleman

gentleman

Üye
    Konu Sahibi
6630 Mu Yoksa 3230 Mu ?
arkadaşlar 6230 kulanıyordum çok memnundum ama işlevşel olmağı için sattım karar veremiyorum 6630 mu 3230?
 


®BiGDeViL®

Kapalı Hesap
<div class='quotetop'>(gentleman &#064; Jan 17 2006, 10&#58;42 PM) [post=254940]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar 6230 kulanıyordum çok memnundum ama işlevşel olmağı için sattım karar veremiyorum 6630 mu 3230?
[/b][/quote]
6630 diyorum kesinlikle .. önceleri 3230 un dizaynı çok güzel gelirdi ama ele alınca okadarda küçük olmadığı anlaşılıyor özelliklere gelincde zaten 6630 daha iyi ama radyo senin için çok önemli değilse ayrıca her iksininde kamerası 1.3 mp ama 6630 un öektiği resimler daha iyi bunu diyebilirim ama bence 2 telefonuda boşver sen bir k750 i bul biraz kurcala derim
 
gentleman

gentleman

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım çok haklısın k 750 i mükemmel ama benim için önemli olan Symbian olmadığı için k750 i düşünmüyorum
 

®BiGDeViL®

Kapalı Hesap
tanıdığım insanların çoğu symbyandan sıkıldıklarını söylüyorlar "6630...6600 kullanan arkadaşlarım hep atrık bıktım" diyorlar... karar senin tabi ben 1 hafta kullanabildim 6600 ı sonra k700 aldım ama k750 için kredi kartımın borcunun bitmesini bekliyorum
ozaman bence 6630 uda düşünme N serisine göz at N 70 mesela
 
gentleman

gentleman

Üye
    Konu Sahibi
evet en doğrusu n70 ama fiyatı çok yüksek
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Nokia 6630...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
İkisi arasında 6630 derim
 

RockFord Fosgate

Üye
tabııkıı 6630&#33;&#33;&#33;ama ben olsam sıyah mpx220 alırdım cok daha ıyı&#33;&#33;&#33;
 

divts

Üye
Kessinlikle 6630 derim yani 3230 kullandım böyle kötü bir nokia görmedim yani oyuncak gibi bişi..
 

RockFord Fosgate

Üye
ewet nokıanın en kotu tellerınden bırı bence 3230&#33;&#33;&#33;
 

ysn89

Üye
Kardeş sakın 3230 alma. Kamera kötü, kullanışsız, işlemci kötü, ses Mono

Yani 5 para etmez.

6630 al
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu iki telefon arasında kesinlikle 6630.
 
spook

spook

Üye
way be 3230 diyen yoqmu hiç??? neyse bende sana 3230 kullanıcı olarak 6630 al derim kamerası 3230 iyi ama program özellik kullanım bakımındsan 6630 al bende telefonu satıp onu almayı düşünüyorum
 
msw

msw

Üye
Ben 3230 kullanıyorum ama Sen en iyisi git Kırmızısından bir 6630 al ... keyfine bak .. Şimdiden hayırlı olsun arkadaşım ...
 
madmann

madmann

Üye
ewet bende var kırmızı çok baba oluyor
 
darkred

darkred

Üye
6630
 
ghost_ysw

ghost_ysw

Üye
hem 6630 hemde 3230 kullandım... kesinlikle 6630 derim... fark cok ortada... 6630 symbian 8.0 kullanıyoo ama 3230 7.0 ayrıca kamera ları aynı olsada 6630 unku daha iyi... bence 6630 derim daha cok verim alırsın....
 
demduam

demduam

Üye
6630 en BABA tlf çok performanslı hizli ayrica Kamera 3230 dan iyi
 

haraki

Üye
ben 3230 lullanıcısıyım ve bence baba bir telefon programın eksikleri var ama inernetten gerekli programları araştırıp bulursan o açığı kapatırsın ve üstüne eksta birsürü proram eklersin ve çalıştırmadığı hiç bir program yok piyasadaki mevcut telefonlardan üstün programlara sahip aradığın her program mevcut derim ben
 

RockFord Fosgate

Üye
3230 un nesı baba allah askına???6630 un islemcısı 10 kat hızlı+streo+kamerası daha ıyı pıyasadakı hıcbır telefondanda ustun deıl&#33;&#33;&#33;belkı 3310&#33;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt