<div class='quotetop'>(gentleman @ Jan 17 2006, 10:42 PM) [post=254940]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar 6230 kulanıyordum çok memnundum ama işlevşel olmağı için sattım karar veremiyorum 6630 mu 3230?
[/b][/quote]
6630 diyorum kesinlikle .. önceleri 3230 un dizaynı çok güzel gelirdi ama ele alınca okadarda küçük olmadığı anlaşılıyor özelliklere gelincde zaten 6630 daha iyi ama radyo senin için çok önemli değilse ayrıca her iksininde kamerası 1.3 mp ama 6630 un öektiği resimler daha iyi bunu diyebilirim ama bence 2 telefonuda boşver sen bir k750 i bul biraz kurcala derim