6630 - 3230 - 7610 Vs Vs Bluetooth Bildirim Sesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

myben

Üye
    Konu Sahibi
6630 - 3230 - 7610 Vs Vs Bluetooth Bildirim Sesi
arkadaşlar bu telefonlarda bloetooth mesajı geldiginde ( bilmem kim size bluetooth ile xxxx yolluyor ) big die kısık bi ses cıkıyor gelen mesajı onayladıgımızda aktarım bitince normal mesaj sesi geliyor.
Sorum ilk onay mesajı geldigindeki kısık sesi degişmemiz mumkun mu nerden degişebiliriz tesekkurler .
 


myben

Üye
    Konu Sahibi
zor sordum galiba yada calışmadıgınız yerden geldi soru
 
hidayet

hidayet

Üye
o ses değişmez değişiyorsada ben böyle bir olayla karşılaşmadım
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
walla c/system sürücüsündeki seslere tek tek bakıp o sesi bulup, istediğin melodiyi o isimde oraya atarsan olur gibi geldi ama,denemesi size kalmış artık
 

myben

Üye
    Konu Sahibi
sanırım bunun içinde surucunun tum içerigini gosteren bi program yuklemem gerekli orjinal hali ile c:/system içine giremem sanıyorum dogrumudur
eger dogru ise bunun için en kullnışlı program hangisidir onerebilirmisiniz
 
erdemefe

erdemefe

Üye
c/system altında müzik yokki müzikler zde zdende hiçbişeyi değiştiremiyoruz
 
gknky

gknky

Üye
öle bişi yapamassın kardeş sabit ses o ben çok denedim vaktizamanında olmuor
. ... .
 
amedian

amedian

Üye
dermantesin dedigi mantıksız deg,l aslında ama gkny de olmuyo diyosa durum biraz karısık gibi... zor soru olmus hakkattten
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
arkadasım o zil sesi z:/system klasöründedir ve maalesef hiçbir işlem yapılamamaktadır.. üzgünüm anlayan hacker varsa sana yardımcı olsun tabii banada çünkü bende acılıs sesini değistirmek istiyorum...)
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
Z sürücüsündedir. Ve Z sürücüsü değiştirilemez. Dolayısıyla bu ses değiştirilemez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt