Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Birader bunu bilmeyen yoktur diye deüsünüyordum ama bilmeyen varmış.Neyse ayrıca sag kırmızı tuşun üstündeki tuşa da basılı tutunca aynı işlem oluyor yani sesle arama yapiyor!
Cevapların hepsine bakmadım cevaplayan oldumu ama telefonunuzun fabrika ayarlarına geri dönün % 100 düzeliyor ses sistemi hatası alanlar kesin çözüm aynı sorun bende de vardı fabrika ayarlarına geri yükledim şimdi basılı tutunca ses kısma düğmesine "şimdi konuşun" diyor ve söleyince rehberdeki isim çıkıyor. Birde fabrika ayarlarına dönerken şifre istiyecektir hiç değiştirmediyseniz 12345 tir. Saygılar...
Doğuş Pertez
Emekli Yönetici
Sess Tuşunada Basılı Tutula Bilir.
lahmacun
Üye
teşekkürlerde bunu bilmeyenmi vardı
J O K E R
Üye
ya ben wınamp yükleyemedim nasıl yükleyicem wınampı tel desteklemiyor bunu nasıl yapabilirim
kundurmaz
Üye
ee ben de neden olmuyor SES SİSTEMİ HATASI diyor . bu özelliği merak ettim nasıl olduğunu söylerseniz sevinirim. teşekkürler.
ARİF42
Üye
Iyide ses sistemi hatası veriyor
mat-rock_58
Üye
sadece o tuşla değil sesteki - tuşunada basılı tutarsan oluyo... ayrıca bunlar sesli komut tuşları tani tercihmiş radyoymuş işlem kaydıymış çeşitli şeyleride burdan yapabilirsiniz........
greenmahaou
Üye
ya arkdaşlar bi yardım edin bende şu hatayı veriyo (ses sistemi hatası ) dio bi yardım edin
Bilen arkadaşlar için açılmış bir konu olmadığı için lütfen konuyu baltalamayın! Bilgilendirme için teşekkürler
dogandoganay
Üye
6233 dede oluomu
zexz
Üye
abi valla ben bilmiyordum arkadaşımın k750i si vardı bana hava atıp duruyorduuuu....abi k750i de olmayıp 6300 da olan özellik varsa söylermisiniz bende hava atayım
herosis
Üye
valla öğrendim teşekkürler en kocamanından
sheqil11
Üye
kardesım emeqıne saqlık bılmıy0dum oqrendım qozumde daha da kıymetlendı telef0num
xerox77
Üye
Teşekkürler
aixce
Üye
saol
esayeneyen
Üye
yok boyle bi ozellikya ses tanımını kendisi yapıyo sen sadece listede olan bir isim soyluyosun gercekten super :d