6300 için yeni özellik

Sponsorlu Bağlantılar

sagital

Üye
çok saol kardeş bilmiyodum öğrendim tşkler
 


pro_

pro_

Üye
bende biliyordum eyvallah
 

YARGİC647

Üye
tşklr kardeş bilmiyordum.:=):)
 
muhodo

muhodo

Üye
Alıntı: kitri13 göndermiş. >
:bilmem:
ARKADAŞLAR BÜTÜN FORUMLARDA 6300 İÇİN SES İLE ARAMA YAPAMAZ GİBİ NOTLAR DÜŞÜLMÜŞ.
BEN SİZE ŞÖYLE BİR SIR VEREYİM SAĞ EN ÜST TUŞA 3 SANİYE BASILI TUTUP REHBERDEN BİR İSİM SÖYLERSENİZ DİREK ARAMA YAPABİLİRSİNİZ.HERKESE İYİ KULLANIMLAR.:oke:

Bayıldım valla. Bu telefon daha da büyüyor gözümde...
 

Miroğlu.80

Üye
Eyvallah sağolasın...
 
computerkadir

computerkadir

Üye
iyide bunu herkes biliyor bende bişey sandım yinede tşkrler
 
burak852

burak852

Üye
zaten biliyodum :ehe
 

angrykiss

Üye
biliyorduk zaten cok şaşırtıcı bişi deıl yıne de saol :P
 

asdfg123456

Üye
saol valla arkadaş:yuru


:oke:
 
orhan111905

orhan111905

Üye
ses tanıtımı için ayarlara gir ve kısa yollardan ayarla :d
 
C01aY

C01aY

Üye
Teşekkürler, :)
 
gsmrepair

gsmrepair

Üye
sağol usta
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Çok teşekkürler bilmiyordum iyi bir özellik.
 

wconqueror

Üye
2gb kart kullanıorm ve ıcınde yukluce sarkı var fakat sarkı arama tusu yok bır asagı bı yukarı guzel bı mp3 ccalar programı varmı ?? 6300 ıcın
 
murat 16

murat 16

Üye
Harikasın sağol ..2 senedir kullanmama rağmen haberim yoktu..
 

fikret1200

Üye
karabükspor teması bulabilirmisiniz ama iconlara kadar karabüksporlu olacak :)
 

ayhan26081071

Üye
saol emeğe saygı
 
evren01

evren01

Üye
eyw
 

djemre38

Üye
teşekkürler doğruymuş
 

merciles

Üye
teşkkürler
 


Üst Alt