nen 5200 la 6300 bir tutmuşsun ya pes artık sanabu 5200 da var hemde 5200 daha iyi ses veriyo ve daha ucuz ama 6300 ince oldugu için güzel ama sonuçta telefona fazla para verilmez örng. e250 mp3 radyo kamera daha ne istiyon..
ARKADAŞLAR BÜTÜN FORUMLARDA 6300 İÇİN SES İLE ARAMA YAPAMAZ GİBİ NOTLAR DÜŞÜLMÜŞ.
BEN SİZE ŞÖYLE BİR SIR VEREYİM SAĞ EN ÜST TUŞA 3 SANİYE BASILI TUTUP REHBERDEN BİR İSİM SÖYLERSENİZ DİREK ARAMA YAPABİLİRSİNİZ.HERKESE İYİ KULLANIMLAR.![]()
Ses Tanıtımını Direq kendi Yapıo Arkadaşım... Örneqin aLi Die Bi Kartvizit Var Onu Sn Ses Etiketi ekLemeden Kendisi EkLio ve Arkadaşımızın Dediqi Gibi 3 Sny Sağ üst Tuşa BasıLı Tutup <Şimdi Konuşun> Dediqinde ALi Dersen Direk aLiyi Arıo.. Bizim İçimiz Fesat BöLe BöLe Telefona Küfür BiLe Ettirebilioruzee ses tanıtımı nasıl yapılıyor pekii ???

Deneyin Kartvizite Bi Küfür Yazın Bakın nası Küfredio Telefon xD


Sana Aynen KatıLıorm ...nen 5200 la 6300 bir tutmuşsun ya pes artık sana





