6300 için yeni özellik

Sponsorlu Bağlantılar

deimos18

deimos18

Üye
Biliyodum telefonu kurcalamaktan bilmediğim bişeyi kalamadı sorusu olanlar mesaj atsın :oke::sn:
 


sandman_

sandman_

Üye
yaa ben yapamadım rehberin neresinde bascaz tuşa
 

hller

Üye
vay saol kardeş bunu bilmiodum
 
ser_komiser

ser_komiser

Üye
ses tanımlamanıza gerek yok kendiliğinden direkt ses tonu atuyor zaten. dinlerseniz çok komik
 
bora006

bora006

Üye
Telefonum ya var mı ötesi?
 
tnt_dogan

tnt_dogan

Üye
saol wall telefonu cöpe atacktım gozumde kıymete bınle allah razı olsun
 

emre5454

Üye
*********************
 
i.dem32

i.dem32

Üye
bilgi için sagol
 

sincappppp

Üye
bu 5200 da var hemde 5200 daha iyi ses veriyo ve daha ucuz ama 6300 ince oldugu için güzel ama sonuçta telefona fazla para verilmez örng. e250 mp3 radyo kamera daha ne istiyon..
 
dumanxtr

dumanxtr

Üye
bu 5200 da var hemde 5200 daha iyi ses veriyo ve daha ucuz ama 6300 ince oldugu için güzel ama sonuçta telefona fazla para verilmez örng. e250 mp3 radyo kamera daha ne istiyon..
nen 5200 la 6300 bir tutmuşsun ya pes artık sana
 

ScuroFerro

Üye
valla süper ya bilmiyodum çok tşk
 

xarganos

Üye
Bende de ses sistemi hatası verdi.tel versiyonu 5.0 daha yükseltmedim buyuk ihtimal bu yuzden hata veriyor...
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
birçok telefonda oluyo
 

gokhanimge

Üye
Genelde bilinen bişi ama yinede saol kardeş
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
ses sistemi hatası diye hata veriyor. bu nasıl düzeltilir. bilen bir arkadaş yokmu
 

kitri13

Üye
    Konu Sahibi
versiyon yükselt..
 
babagazi

babagazi

Üye
:bilmem:
ARKADAŞLAR BÜTÜN FORUMLARDA 6300 İÇİN SES İLE ARAMA YAPAMAZ GİBİ NOTLAR DÜŞÜLMÜŞ.
BEN SİZE ŞÖYLE BİR SIR VEREYİM SAĞ EN ÜST TUŞA 3 SANİYE BASILI TUTUP REHBERDEN BİR İSİM SÖYLERSENİZ DİREK ARAMA YAPABİLİRSİNİZ.HERKESE İYİ KULLANIMLAR.:oke:


o işlemi yapınca "etkinleştirme anahtarı izin vermiyor" diyor bunun için ne yapılacak lütfen yardım
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
yükselttim versiyonu. şuan son sürüm 6.01 versiyonu yüklü. ama yinede aynı hatayı veriyor.
 

tayler

Üye
evet ama benim telefonumfa sistem hatası uyarısı veriyor seli arama yapamıyorum neden olabilir
 
kissbaby

kissbaby

Üye
ee ses tanıtımı nasıl yapılıyor pekii ???
Ses Tanıtımını Direq kendi Yapıo Arkadaşım... Örneqin aLi Die Bi Kartvizit Var Onu Sn Ses Etiketi ekLemeden Kendisi EkLio ve Arkadaşımızın Dediqi Gibi 3 Sny Sağ üst Tuşa BasıLı Tutup <Şimdi Konuşun> Dediqinde ALi Dersen Direk aLiyi Arıo.. Bizim İçimiz Fesat BöLe BöLe Telefona Küfür BiLe Ettirebilioruz :D:D Deneyin Kartvizite Bi Küfür Yazın Bakın nası Küfredio Telefon xD:D:D:kop:

--------------- Ekleme ---------------

nen 5200 la 6300 bir tutmuşsun ya pes artık sana
Sana Aynen KatıLıorm ...:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru
 


Üst Alt