6300 a su kaçtı. kapanmıyor...........yardım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kerkenez18

Üye
    Konu Sahibi
6300 a su kaçtı. kapanmıyor...........yardım.
arkadaşlar 6300 marka telefonumu farketmeden ıslak bi zemine kuydum :vur ve 5-6 dakka sonra fark ettim . bulunduğu yerde fazla su yoktı bende önemsemedim ama biraz sonra resetlemeye başladı ve bataryasını çıkardım telefonu kuruladım. şimdi bataryayı akar takmaz kendisi açılıyor ve düğmesinden kapanmıyor. ne yapabilirim:2agla:. telefonu teknosadan aldım 5 ay önce. garantisi var.
 


Odysseus

Odysseus

Üye
KVK servisinde çalışan bir akrabam var ona bu soruyu daha önce sormuştum. Telefonunuz suya düşerse kurulamayın olduğu gibi direkt servise gidin. Bu şekilde daha kesin sonuç alınıyor.
 
vedat533

vedat533

Üye
Arkadaş bi elektronikçi olarak söyliyeyim su yarımda olsa bi iletkendir ce sanırsam senin tele su açma tuşuna yakın bi yerden girdi çok güzel yapmışın telin bataryasını çıkarmakla şimdi gelelim tamire teli kuruttunu söledin ama tam olarak kurumadı ve açma tuşunun yani anahtarının artı ve eksi kutubu arasında hala su var ve bu yüzden tel kendiliğinden açılıp kapanıyor sen bataryayı çıkar ve düşük ısıda 5 10 dakka daha kurut sorunun kesinlikle çözülecek
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Arkadaş bi elektronikçi olarak söyliyeyim su yarımda olsa bi iletkendir ce sanırsam senin tele su açma tuşuna yakın bi yerden girdi çok güzel yapmışın telin bataryasını çıkarmakla şimdi gelelim tamire teli kuruttunu söledin ama tam olarak kurumadı ve açma tuşunun yani anahtarının artı ve eksi kutubu arasında hala su var ve bu yüzden tel kendiliğinden açılıp kapanıyor sen bataryayı çıkar ve düşük ısıda 5 10 dakka daha kurut sorunun kesinlikle çözülecek

Yanlış bilgi vermeyelim sen elektronikçisin ama servis bunu kabul etmiyor işte. Kuruttuğunuz takdirde servise gidene kadar geçen sürede oksitlenme yapabiliyor. Servise gitmese de çalışsa bile mutlaka bir süre sonra yine aynı sorun oluyor.
 
vedat533

vedat533

Üye
ARKADAŞIM BEN YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIYORUM VE SENİN DEDİĞİN ŞEY ÇOK GARİP GELDİ BANA YANİ SERVİS TELİN İÇİNDE SU BULURDA OKSİTLEME YAPMASSA BEDAVA TAMİR Mİ YAPÇAK YANİ:kop:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Vedat ikinci kez büyük harfle mesaj yazdığını görüyorum mesajlarını düzenle lütfen. Ben yetkili serviste çalışan akrabamın söylediğini söylüyorum. Kulaktan dolma değil yani.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Servisine götür onlar kurutsunlar.Benim de olmuştu onlar halletti bi daha sorun çıkmadı.
 
vedat533

vedat533

Üye
ok ben servisin çalışma prensibini bilmiorum açıkçası uyardıın için tşkrlr madem öyle tabiki servise götür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

___kaptan___
Cevap
16
Görüntüleme
3K
DarkredBlue61
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
eikiyüzellibir
Cevap
6
Görüntüleme
3K
eikiyüzellibir


Üst Alt