eikiyüzellibir
Üye
e251 Telefonuma su kaçtı kapanıyorr
Arkadaşlar Telefonum e251 Yalnız dershanede bir hoca telefonumu çöpe attı.. Bir arkadaşınkini de attı onun telefon çalışıyor ama benimki zortladı.... ÇÖpün içinde çay varmış attıktan sonra sınıfta poşeti çekiştirme başladı.... Poşet en sonunda patladı telefonun ıslanması yetmiyormuş gibi yere düştü... Ben öyle görünce haliyle sınıftan çıktım daha sonra dier arkadaş tlefonları alıp gelmiş... Telefonları peçete ile kuruladık... Ben bilerek bataryayı flan çıkarıp cebime koydum ve mecburiyetten ıslakkn birkaç kez açtım.... Onun dışında arkadaş direk olarak taktı bataryayı ilk başta telefonu çalışmıyordu şimdi çalışıyormuş... Eve geldiğimde iyice saç kurutmayla kuruladım daha sonra kirli olduğu için ıslak mendille silip tekrar pecete ile silip kurulamaya devam ettim.... Telefonumun şarjı yoktu bir gün pirinçte beklettim değişen birşey yoktu sadece beyaz sayfa artık gelmiyordu....
Şimdi iste telefonumu Tekrar pirinçe yatırıp 1 gün daha beklettim... Şuan hoporlor çalışmıyordu oda çalışmaya başladı fakar sürekli kapanıyor... Kapanmaması için neredeyse her dk tuşlara basmam Gerek... Onuda yaapamayacağım için ekran ayarlarından ışık ayarlarını 10 dk ya yükselttim yani 10 dk sonra ekran kararıyor.... ASlında kararınca kapanmaması lazım ama kapanıyor.... Her 10 dkda bir kapanıyor... Birde şarza taktım 5 dk da 1 2 diş doldu şuan tekrar taktım iki diş dolu olarak gözüküyor ve yaklaşık 2 saatten beri bir diş şarj dolmadı... LÜTFEN YARDIM EDİN KAAPANMAMASI İÇİN NE YAPMALIYIM... [ Garanti süreside geçti... ]
Şimdi iste telefonumu Tekrar pirinçe yatırıp 1 gün daha beklettim... Şuan hoporlor çalışmıyordu oda çalışmaya başladı fakar sürekli kapanıyor... Kapanmaması için neredeyse her dk tuşlara basmam Gerek... Onuda yaapamayacağım için ekran ayarlarından ışık ayarlarını 10 dk ya yükselttim yani 10 dk sonra ekran kararıyor.... ASlında kararınca kapanmaması lazım ama kapanıyor.... Her 10 dkda bir kapanıyor... Birde şarza taktım 5 dk da 1 2 diş doldu şuan tekrar taktım iki diş dolu olarak gözüküyor ve yaklaşık 2 saatten beri bir diş şarj dolmadı... LÜTFEN YARDIM EDİN KAAPANMAMASI İÇİN NE YAPMALIYIM... [ Garanti süreside geçti... ]
