5800 Yeni Firmware 51.0.006

Sponsorlu Bağlantılar

DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
:) yedekleme derken

--------------- Ekleme ---------------

neyse yapalım gitsin .)
 


Davulbaz

Davulbaz

Üye
uygulamalardan dosya yöneticisi içinde yedekle var oradan yedeklenecek bölümleri seçip hafıza kartına yedekler her formattan sonra telefonunu yedeklediğin zamana geri getirebilirsin:oke:
 

uyuss_Sehzade

Üye
pekii hafıza kartını bıcımlendırdıgı zaman ne olucak hepsi gıdıcek ama:)
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
nokia senin kadar akıllı değilmiş demekki :D hard formattan bahsediyoruz
 

uyuss_Sehzade

Üye
nokia benim kadar akıllı deil nokiada senin gibi temsilcisiyi alsalar her ay başı guncelleme cıkartırsınn:d:kop:
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
temsilcilermi çıkarıyor güncellemeyi :ehe
 
Barbo2

Barbo2

Üye
arkadas kim uyduruyo bu guncellemeden sonra format atma sacmaligini yok boyle bisey ben guncelledim aninda gordu formatta atmadim sadece veri yedekledim okadar zaten yeni versiyonla birlikte kedini yeniliyor sistem zaten gomucek olsa niye v51 yazsin tekrar kontrol edildiginde atmayin bosuna symbian3 gecek diyolar cok guluyorum insaallah gelir hahahaa
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadas kim uyduruyo bu guncellemeden sonra format atma sacmaligini yok boyle bisey ben guncelledim aninda gordu formatta atmadim sadece veri yedekledim okadar zaten yeni versiyonla birlikte kedini yeniliyor sistem zaten gomucek olsa niye v51 yazsin tekrar kontrol edildiginde atmayin bosuna symbian3 gecek diyolar cok guluyorum insaallah gelir hahahaa
ben uyduruyorum.
 
Barbo2

Barbo2

Üye
kardeş inanki gereksiz bişey öylebişey olsa nokia da uyarırdı format atın diye
 
cabbar100

cabbar100

Üye
kardeş inanki gereksiz bişey öylebişey olsa nokia da uyarırdı format atın diye

Forumda güncellemeden sonra donma, yavaşlama, söz edilen güncelleme yeniliklerini görememe gibi sorun yaşamış onlarca kullanıcı var. Yani hard format çoğu zaman gerekli oluyor. O yüzden bu uydurma değil.
 

uyuss_Sehzade

Üye
hard format gerekli arkadaşım ben guncelleme yaparken bısey fark etmedım hard format atınca fark ettim o nasıl oluyo peki söylermisin barbo2 kardeşim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilip bilmeden konuşmayın arkadaşlar tecrübeyle söylüyoruz burda.
 
Barbo2

Barbo2

Üye
Forumda güncellemeden sonra donma, yavaşlama, söz edilen güncelleme yeniliklerini görememe gibi sorun yaşamış onlarca kullanıcı var. Yani hard format çoğu zaman gerekli oluyor. O yüzden bu uydurma değil.

o ayrı kardes ben güncellemeyi görmesi için fomat gerek diyolar onu anlattım
 
TheLoftOrginal

TheLoftOrginal

Üye
v51 ile pil performansı düzeltilmiş diyebilirim. v50 de 8 saatte normalde dibe gelirdim tüm uygulamaları kullanınca, v51 de bugün 8 saatte yine aşırı deneysel kurcalamalarım, online nokia messaging, bol foto çekimi, facebook a resim upload, 7-8 kez ovi suit e bağlanmak v.s v.s şu an %57 ye düştü anca.. sanırım bu konuda bir iyileştirme yapılmış. en azından benim için durum boyle.
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
güncellemeyi görmesi diye birşey söz konusu değil.güncelleme yapıldıktan sonra eski geçici dosyalar telefonda kalır..bunlar bir zaman sonra telefonda sistem kararsızlığına örneğin operada ani kapanmalara neden oluyor.bunu gidermek için
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
v51 ile pil performansı düzeltilmiş diyebilirim. v50 de 8 saatte normalde dibe gelirdim tüm uygulamaları kullanınca, v51 de bugün 8 saatte yine aşırı deneysel kurcalamalarım, online nokia messaging, bol foto çekimi, facebook a resim upload, 7-8 kez ovi suit e bağlanmak v.s v.s şu an %57 ye düştü anca.. sanırım bu konuda bir iyileştirme yapılmış. en azından benim için durum boyle.

bende onu takip ediyorum şuan gayet normal gerçi bugün pek kullanamadım.provalar vardı.birdaha fulleyip takip edicem
 
cabbar100

cabbar100

Üye
:ehe
 


Üst Alt