5800 Yeni Firmware 51.0.006

Sponsorlu Bağlantılar

TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
dün geceden beri kullanıyorum.. telefon ve browser performansı gayet iyi olmuş ancak benim sorunum şu ki, çabucak azalan pil göstergesi sabahtan beri tam dolu %100 gözküyor.. bu işte bir gariplik var..
düzelmemiş bende senin gibi oldu bi baktım 1 saat içinde şarj birden 1 dişe indi:D
 


uyuss_Sehzade

Üye
arkadaşlar telefon ayarlarından ekran ayar ışıgını duşurunn ben duşurdugum halde şarj bende 3 gun gıdıyo cok kurcaladım mı 2 gun gıdıyo hıc bı zaman 1 gun yada 3 saat gıtıgını görmedimm ve telefona uygulama yukleyıpp dosya veya muzık dınlersenızzz 1 saat bile cokmuş yanee yarım saat ıcınde bıtmemesine şukredinn...:kop:
 
TheLoftOrginal

TheLoftOrginal

Üye
arkadaşlar telefon ayarlarından ekran ayar ışıgını duşurunn ben duşurdugum halde şarj bende 3 gun gıdıyo cok kurcaladım mı 2 gun gıdıyo hıc bı zaman 1 gun yada 3 saat gıtıgını görmedimm ve telefona uygulama yukleyıpp dosya veya muzık dınlersenızzz 1 saat bile cokmuş yanee yarım saat ıcınde bıtmemesine şukredinn...:kop:

senin gibi kullanmayı isterdim ama madem boyle bir telefon aldım hakkını vereyim diyoprum, yaklaşık 8 iş ve özel e-postalarım 24 saat nokia messaging ile internete bağlı. anında mail alıyorum, genelde gravity ile de twitter da online oluyorum, çok fotoğraf çekiyor ve telefondan twitter veya facebook a yüklüyorum. dışarıda opera ile gazetelere gözatmak cabası.
hiç 2. günü göremedim şarj konusunda.

o nedenle biraz daha sabredip N8 almayı düşünüyorum.. ama yinede v51 ile gelen performans gayet hoş.
 

uyuss_Sehzade

Üye
vallaha kardeş sana n8 bile dayanmaz ozaman cunku dokunmatik telefonlar oldumu ve wlan ofiss programı nte baglanma gibi telefonlar kullandın mı şarj konusunu hıc duşunmemen sorun etmemen gerek telefonu sadece iletişim olarak 3g kullanarak veya wlan kullanarak maillerini okumak kapatmak daha guzel olur gunun 24 saati mail gelmesi faceye yada twitter gırmek bile abartılı gelıyo yanii n8 fiyat degerinin henuz bılmıyorum ama fiyatı olsa bile 1500 tl veya ustundedır IPHONE bile gunde 1 gun şarj edılıyo yada 2 gun gıdıyo neyse herseyın hayırlısı bakalım şu v51 ne zaman gelir turkıyeye bi bilgisi olan varmı?
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
vallaha kardeş sana n8 bile dayanmaz ozaman cunku dokunmatik telefonlar oldumu ve wlan ofiss programı nte baglanma gibi telefonlar kullandın mı şarj konusunu hıc duşunmemen sorun etmemen gerek telefonu sadece iletişim olarak 3g kullanarak veya wlan kullanarak maillerini okumak kapatmak daha guzel olur gunun 24 saati mail gelmesi faceye yada twitter gırmek bile abartılı gelıyo yanii n8 fiyat degerinin henuz bılmıyorum ama fiyatı olsa bile 1500 tl veya ustundedır IPHONE bile gunde 1 gun şarj edılıyo yada 2 gun gıdıyo neyse herseyın hayırlısı bakalım şu v51 ne zaman gelir turkıyeye bi bilgisi olan varmı?

şuan NSU ile güncelene biliyor
 

ekoroglu

Üye
Bende pil ısınmaya başladı! Büyük bir ihtimalle yeni güncelleme bende kötü sonuç verecek. Belki güncelleme sonrası ilk çalışmadır diye bukadar ısınıyordur ama büyük bir ihtimalle güncelleme bende pili daha çabuk bitirecek. Pil ısınması demek işlemcinin daha çok çalışıp daha çok pil tüketmesi demek!!!.
Radyoda RDS'yi henüz tecrübe edemedim. Umarım RDS datalarını artık alabiliyordur.
Hız olarak da okadar büyük farklar göremedim hatta yavaşladığını söyleyebilirim.
Gördüğüm farklardan biri; tuşları kilitlemek için yan düğmeyi kaydırdığım zaman tek titreşim. Tuş kilidini pasif hale getirmek için kaydırdığımda ise çift titreşim yapıyor.
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
arkadaşlar an itibariyle navifirm de gözükmektedir yeni güncelleme
 

shakoyusufcuk

Üye
ya arkadaşlar bişey sorcam bu güncellemeyi telefondan yapınca 2.5 mb lık bi indirme yapıyo ama bilgisayardan yaptığın zaman 140 mb civarında indirme yapıyo. bunun sebebi nedir? bilgisayardan yapmak daha mı sağlıklı arada bi fark var mı ve ne gibi farklar :) biraz fazla oldum galiba şimdiden teşekkürler
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
valla ben bi fark göremedim v50 v 51 aynı hiç bi değişiklik yok video oynatırken donma bile düzelmedi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar güncelledikten sonra telefona hard format atın,yoksa güncellemeyi farkedemezsiniz.
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
wireless den aldığın güncelleme sadece telefon için yeni olanı içerir.benim sana tavsiyem phoenix ile telefonun kapalı iken güncelle.daha sahlıklı olur.v50 ilk çıktığında yanında rihanna - ofıs gibi eşantiyon programlar geliyordu.nsu ile yapılan güncellemelerde bu eşantiyon uygulamaları göremiyorduk ama phoenix veya jaf ile yapılan güncellemelerde bunların telefona yüklendiğini gördük.nokianın saçma sapan işleri işte
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
nadir kardeş hart fortmat nsl atcaz artı atarsak programlar silinmezmiş kim uğraşcak şimid onlarla :) ve ben telefonu 3 gün önce kvk dan aldım arızası kapandı açılmadı bir daha 2 hafta bekledim aldım yeniden düzenledim teli şimid tekrar düzenlemem grekmezm i?

--------------- Ekleme ---------------

harbiden saçma sapan işler işte ya alcan bitane 3310 kullancan negüncelleme ne iş :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefona kurduğun programlar gider sadece.programları hafıza kartına kurduysan birşey olmaz.
Hard format ortadaki yeşil ve kırmız ile yandaki kamera tuşlarına aynı anda basıyorsun parmaklarını kaldırmadan açma-kapama düğmesine basıyorsun ve nokia yazısı gelene kadar parmaklarını kaldırmıyorsun açıldığında sana ayarları sorarsa tamamdır yoksa bir daha denemelisin.
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
yes-no kamera tuşu ve power tuşuna aynı anda bas saat tarih tazısı gelene kadar

aynı anda yazmışıs :D
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
yani format atarsak v51 olcak değilmi.tmm rehberi falan yedekliyeyim yapiyim teşekkür ederim :)
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
yine v51 de daha stabil olur eski yazılımdan kalan dosyalar gider falan
 

uyuss_Sehzade

Üye
dynamıxx kardeş telefona guncelleme yukledikden sonra telefonu kapat dediklerimi yap KIRMIZI TUŞ(kapama)+YEŞİL TUŞ(arama)+KAMERA TUŞU +ACIP KAPAMA YANİ (ON-OFF) TUŞU bu 4 tuşa 4 parmagınla basılı tutucan nokia yazısı cıkana kadar bekliyecen sakın elini cekme .. hard format atılmış olucak turkiyeyı tıklıyacan sonra tarih saat falan filan işte ben telefonu hackerlemeden az önce pc taktım varmı yokmu dıye v51 buldu demekki turkiyeye gelmişş:)) eger rehberdeki kişilerin yanında sım kart var ise kopyalamana gerek yok ha rehberdekileri telefona kopyalamışsansa sım karta kopyala neyse grşz..hoşcakalın..
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
ama sizcede saçma değilmi şimdi navigator ayarları telefonunkişşisel ayarları poof .) kendime acıyorum .)
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
yedeklemedinmi ayarlarını :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim kaç dakkalık iş getir bana 5 dakkada hepsini halledeyim.:ehe
 


Üst Alt