5800 xm kamera ayarları işe yarıyo.

  • 20 Nisan 2011
  • 3838 Okunma
  • 20 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba arkadaşlar ben size kendimce bulduğum kamera ayarlarını vereceğim:
    -Gündüz Çekimleri:
    1)İlk önce kameradaki 3 çizgi(ayarlar bölümünü açıyoruz)
    2)Ordan netlik ayarını düşük yapıyoruz.
    3)Sonra kontrastı yarım veya 1 çizgi yukarı çıkarıyoruz.
    4)Daha sonra pozlamayı 1.0 e getiriyoruz.
    Gece Çekimleri:
    Yukarıdaki ayarların hepsini yapın ama gece moduna(flaşı açabilirsiniz) getirin ve ortamın durumuna göre pozlamayı yükseltebilirsiniz..

    Yararım dokunduysa ne mutlu bana.

    not:alıntıdır
     


    Yazan: zatenosman
    omerynd bunu beğendi.
  2. saol
     
  3. denedim ama bir fark yok puslu
     
  4. fazle bir fark yok zaten 5800 kamerası iyi
     
  5. kameradan anlamıyorsun heralde kardeş farklı telefon modellerine bir bak da öyle konuş çok kötü kamerası 5800 ı annemde d900i var o bile bnmkinden daha iyi çekiyo
     
  6. Sağol çok güzel paylaşım. 2 aydır bunu arıyodum sağol çok işime yaradı.
     
  7. denemekte fayda var saolasn
     
  8. gece çekimi güzelleşti sağolasın
     
  9. Pek bir fark göremedim ama yinede teşekkürlere.Hertürlü çekimlerim tatmin edici oluyor.Daha kalitelisinide isteyen telefonu satsın fotoğraf makinesi alsın. :)
     
  10. Teşekkürler pek bir fark göremesemde :D
     
    redspawn bunu beğendi.
  11. öylesine geziniyordum işime yarayan bi öneri bulabilirmiyim diye ama bu yazını okuduğumda giriş yaptım sırf yazim diye harbiden helal olsun tatmin olmayan gitsin 1 2 bin tl verip sağlam foto makinası alsın ne bu ya alın arkadaş nokia 41mpixel çıkarttı gidin alın olmadı foto makinası alın iyi günler gülim bare sert anlaşılmasın sert gibi oldu :D
     
  12. 5800 in kamerası umutsuz vaka arkadaşlar.benim 2mp li samsung l700 bile daha iyi çekiyordu:)
     
  13. Alın beyler bu da benim 5800 dan Görüntüler

    Not : Fotoğrafta Hiçbir şekilde Kontrast , parlaklık , netlik ayarlarıyla oynanmamıştır .


    < Resmi açmak için tıklayın >
     
  14. pişman olduğum tek yeri kamerası
     
  15. Yok be bende de var ama güzel
     
  16. sevdiğim tek şeyi kamerası.
     
  17. Eyvallah! tatmin etmiyosa kafa kafaya ver dijital fotoğraf makinası al :D

    - - - Eklendi - - -

    Ben memnunum buda benden :D< Resmi açmak için tıklayın >
     
  18. işe yaradı :tşk:
     
  19. teşekkürler .ama ayarlar kendiliginden eskisine dönüyor neden ki ??
     
  20. Çıkış yaparsan tekrar eski ayarlarına döner çoğu telefonda böyledir bu.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 14:19